czwartek, 24 stycznia 2002
Planowaniem i zakupem mediów do kampanii reklamowej zabawy Radia Zet "Bogusław Linda prezentuje", którą opisaliśmy w DS "MiMP" 24 stycznia...
Dziecięcy kanał tematyczny Minimax wprowadził od połowy stycznia br. kolejną zmianę w swojej ramówce. Przez cały tydzień w jego bloku...
Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi przygotowała kampanię reklamową dla firmy Wedel, wspierającą sprzedaż bombonierek. Emisja spotu telewizyjnego, w którym reklamowane...
Marcin Prokop, redaktor naczelny "Machiny", został mianowany dyrektorem generalnym Machiny Press, spółki wydającej tytuł. Jednocześnie zachował wcześniejszą funkcję. Do tej...
Jarek Podsiadło, dotychczasowy flavours category marketing manager w koncernie Coca-Cola Poland, otrzymał nominację na stanowisko dyrektora marketingu Coca-Coli w Czechach....
Według Polskiej Agencji Prasowej wyłączność na negocjacje w sprawie zakupu pakietu akcji firmy reklamy zewnętrznej AMS SA od głównego akcjonariusza...
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej SA będzie sprzedawać czas reklamowy na drodze licytacji. Dotyczy to bloków reklamowych towarzyszących emisjom finałowych indywidualnych...
Agencja reklamowa Publicis Conseil z Paryża zatrudniła dwóch najlepszych dyrektorów kreatywnych z agencji BETC Euro RSCG uznanej przez "Ad Age...
Brytyjski przemysł turystyczny rozpoczął kampanię marketingową, której celem jest odzyskanie co najmniej połowy ze straconej w ubiegłym roku kwoty 3,4...
Najnowsza kampania reklamowa sieci fast food McDonald's w Singapurze przygotowana przez niedawno wybraną przez koncern agencję 10AM Communications wywołała w...