wtorek, 12 lutego 2002
Sieć reklamy internetowej Ad.net poszerza portfolio swojej sieci o witryny związane z mediami. Na początku lutego br. do sieci dołączyły...
"Prawo i Ekonomia w Telekomunikacji" jest nowym tytułem wydawnictwa Migut Media SA. Będzie się ukazywać jako kwartalnik, jedynie w systemie...
"Moje Logo" to nowe pismo skierowane do osób zainteresowanych telefonią komórkową. Pierwszy numer ukazał się z datą luty 2002 r....
Agencja reklamowa Publicis przygotowuje kreację na potrzeby kampanii reklamowej produktów do pielęgnacji ciała Garnier, która rozpocznie się w połowie marca...
Agencja reklamowa McCann-Erickson straciła budżety czterech marek należących do Gillette Co.: Gillette, Oral Care, Braun i Duracell. Koordynacją wszystkich działań...
"The International Herald Tribune" (IHT) przechodzi po raz pierwszy od 1967 r. zmianę wizerunku. Unowocześnione zostało logo dziennika oraz jego...
Tiscali, drugi największy w Europie dostawcą usług internetowych, przekazał niemiecką część budżetowego tortu reklamowego agencji Lissner Rappel. Dotychczas budżet, którego...
Radykalne obniżki wydatków reklamowych w sektorze telekomunikacyjnym i internetowym są jednym z czynników, które wpłynęły na wyniki reklamowe roku 2001....