poniedziałek, 25 lutego 2002
Firma Dr Oetker rozszerzyła portfel swoich produktów o pizzę mrożoną Ristorante Edizione Speciale, bogatą w dodatki, przyrządzaną na grubym cieście....
"W imieniu prawa" to nowy program, tzw. show sądowy, którego pierwszy odcinek wyemituje Polsat 12 marca. Godzinny program emitowany będzie...
Wydawnictwo Edipresse Polska od 1 marca wprowadzi nową strukturę organizacyjną działu marketingu i reklamy. Celem zmian jest dalsze usprawnienie zarządzania...
Według najnowszych wyników badania audytorium radiowego Radio Track SMG/KRC Poland Media Radio RMF FM z wynikiem 20,7 proc. było liderem...
Telewizja muzyczna Viva Polska rozmawia z UPC Telewizja Kablowa na temat pojawienia się Vivy w kablu tej firmy. UPC ma...
Filip Przybylski, copywriter z agencji NoS/BBDO, otrzymał w czasie Konkursu Reklamy Kreatura 2001/2002 w Krakowie nagrodę Megafon 2001 za najlepszą...
Reckitt Becckiser planuje skoncentrowanie wysiłków marketingowych wokół piętnastu swoich wiodących brandów poprzez restrukturyzację portfolio. Koncern zamierza wycofać z rynku bądź...
PepsiCo. zastanawia się nad zmianą strategii wobec swojej marki Gatorade po tym, jak Coca-Cola wkroczyła na rynek z konkurencyjną marką...
Unilever rozpoczął przegląd domów mediowych obsługujących jego budżet w Wielkiej Brytanii. Wysokość brytyjskiej części tortu mediowego koncernu szacowana jest na...