środa, 13 marca 2002
W informacji z 12 marca zamieszczonej w Dziennym Serwisie "MiMP" dotyczącej rozbudowy struktur wydawnictwa G+J Polska poinformowaliśmy, że Adam Wilk,...
Internetowy serwis wprost.pl został poszerzony o serwis ludzie.wprost.pl. "Stwierdziliśmy, że warto wykorzystać bazę informacji o ludziach pochodzącą z publikowanego działu...
Hoga od 1 kwietnia br. przestanie być horyzontalnym portalem tematycznym i stanie się portalem usługowym. Spółka skupi się na dostarczaniu...
Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Juliusz Braun wydał decyzję o nałożeniu na telewizję TVN kary pieniężnej w wysokości 300...
Miesięcznik "Pani" powinien być drugim, po "Twoim Stylu", luksusowym magazynem dla pań. Taką nadzieję wyraził Zbigniew Napierała, prezes wydawnictwa Edipresse...
Konwent Nadawców Prywatnych (KNP) bierze pod uwagę rozpoczęcie akcji agitacyjnej wymierzonej przeciwko współpracy nadawców lokalnych i agencji reklamowych z Komitetem...
Chris Ingram, członek zarządu Tempus Group, twierdzi, że marketing globalny i sieć komunikacyjna mogą współistnieć z agencjami reklamowymi średniej wielkości...
Walt Disney Co. rozpoczyna kampanię reklamową towarzyszącą otwarciu drugiego tematycznego centrum rozrywki w Paryżu. Kampanię reklamową przygotowała agencja Leo Burnett...
Grupa Aegis poinformowała o 11,8-proc. wzroście zysków operacyjnych w ubiegłym roku. Wzrost wyniósł 740 mln dol. Przychody grupy były wyższe...
Współpraca grupy reklamowej Scholz & Friends z koncernem tytoniowym Reemtsma Cigarettenfabriken stoi pod znakiem zapytania po tym, jak brytyjski koncern...