czwartek, 21 marca 2002
We wczorajszym wydaniu DS "MiMP" w tekście poświęconym domom mediowym Euromedia oraz Media Planning Group błędnie napisaliśmy, że Media Planning...
Sejm RP zdecydował o wydłużeniu okresu vacatio legis dla ustawy o prawie farmaceutycznym, która zawiera istotne zmiany w regulacjach zasad...
Portal Gazeta.pl uruchomił nowy serwis internetowy o nazwie Centrum Finansowe w całości poświęcony finansom. Za jego pośrednictwem można skorzystać z...
Pierwszy etap kampanii informującej o Unii Europejskiej (UE) w Polsce pod hasłem "Unia bez tajemnic" rozpocznie się w maju br....
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zgodziła się na zwiększenie do 15 proc. czasu antenowego czasu reklamowego dla kanałów telewizyjnych Canal...
Rynek badań nieznacznie wzrasta, coraz mniej na badania wydają firmy internetowe, prasa oraz agencje reklamowe i agencje public relations -...
Publikacja w ostatnim, 12. numerze tygodnika "Newsweek" informacji odnoszących się do sprawy zlikwidowania przez katowicką policję nielegalnej rozlewni alkoholu wywołała...
"Kochasz Francję! Pokochaj Eurotunel" - tak brzmi slogan kampanii reklamowej promującej podróże pod kanalem La Manche. Autorem kampanii reklamowej, w...
Grupa Zurich, świadcząca usługi finansowe na całym świecie, zdecydowała się na zmianę wizerunku. Zadanie to zleciła londyńskiej agencji BamberForsyth:Fitch, która...
Sergiej Kokłow, dyrektor rosyjskiej agencji Sales Up, został zwolniony przez właściciela agencji - holding reklamowy ADV Group. Prezes CEO ADV...
General Mills ogłosił swoje wyniki za trzeci kwartał ub.r., które pokazują wzrost przychodów do 3,1 mld dol., lecz również spadek...