czwartek, 4 kwietnia 2002
W wyniku połączenia spółek Delecta z Włocławka oraz Big Fish z Gniewina powstała firma Rieber Foods Polska SA. Fuzji dokonał...
Volkswagen Polska rozpoczął wiosenną akcję promocyjną pod hasłem "VWiosna!", wpierającą sprzedaż samochodów osobowych. Do końca maja br. będzie można nabyć...
Agencja Glaubicz Garwolińska Consultants podpisała umowy o świadczeniu usług public relations z kolejnymi trzema firmami. Chodzi o Elektrim SA, Canal...
Cadbury Wedel wzmacnia pozycję w segmencie czekolad z dodatkami, wprowadzając do sprzedaży trzy nowe produkty. Są to czekolady o nazwach:...
Komitet Badań Radiowych (KBR) zaproponował nadawcom lokalnym i brokerom radiowym arbitraż Stowarzyszenia Agencji Reklamowych (SAR) w spornych kwestiach dotyczących metodologii...
Francuski producent opon Michelin wybrał należącą do Havas agencję marketing services The Sales Machine do obsługi nowego paneuropejskiego budżetu sprzedaży...
Zajmująca się konsultingiem biznesowym firma Cap Gemini Ernst & Young przekazała swój globalny budżet kreatywny do małej niezależnej agencji StrawberryFrog,...
Dyskusja nad rozrastającym się mediowym imperium premiera Włoch Silvia Berlusconiego z pewnością nasili się, jeżeli prawdą okażą się pogłoski, jakoby...
Producent odzieży i sprzętu sportowego Nike zdołał namówić 24 najsłynniejszych piłkarzy świata do udziału w globalnej, multimedialnej kampanii zatytułowanej "Secret...
Największy światowy reklamodawca koncern Unilever podpisał długoterminową umowę z francuską firmą reklamy zewnętrznej JCDecaux. Porozumienie obejmuje teren Europy, ale strony...