wtorek, 23 kwietnia 2002
Ostatnie wydanie Dziennego Serwisu "Media i Marketing Polska" w tym miesiącu ukaże się we wtorek 30 kwietnia br. Kolejne, w...
Agencja reklamowa Ad Fabrika FCB przeprowadziła niekonwencjonalną akcję rekrutacyjną na stanowisko copywritera. Na billboardzie należącym do firmy reklamy zewnętrznej Ströer...
Operator telefonii komórkowej Era GSM został jednym ze sponsorów koncertu galowego zespołu Mazowsze zorganizowanego z okazji 50-lecia pracy artystycznej dwóch...
Agencja reklamowa Brandy przygotowała kampanię reklamową wprowadzającą na rynek polski firmę Haier - chińskiego producenta sprzętu gospodarstwa domowego (AGD). Działania...
Koncern Beiersdorf-Lechia, właściciel marki Nivea for Men, wprowadził na rynek nowe produkty w trzech seriach kosmetyków Mild, Sensitive, Extra Fresh....
Robert Kaszlewicz objął stanowisko prezesa agencji reklamowej Orange Advertising. Kaszlewicz, który był poprzednio dyrektorem ds. promocji w tej agencji, zastąpił...
Agencja reklamowa Lowe Lintas GGK przygotowała kreację na potrzeby kampanii reklamowej dezodorantu Rexona Men Ionic. Planowaniem i zakupem mediów zajmie...
"Tenbit.pl Klub Przygód" to nazwa nowego reality show przygotowywanego dla telewizji TVN Siedem. Program będzie pojawiał się na antenie stacji...
Warszawskie Radio Kolor 103 FM zmienia założenia programowe. Skorygowany format muzyczny Koloru ma bardziej odpowiadać zapotrzebowaniom lokalnego rynku. Celem tych...
Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) sprzeciwia się wprowadzeniu nowych regulacji w ramach nowelizacji ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Projekt zmian, proponowany...
CR Media, broker reklamowy, zakupiły wyniki badań audytorium radiowego w 2002 r. od Komitetu Badań Radiowych (KBR). Wartość kontraktu wynosi...
Do końca tego tygodnia wyjaśni się, czy wydawnictwo Machina Press, do której należy magazyn "Machina", będzie kontynuować działalność. "Są finansowe...
Szwedzka firma meblarska Ikea planuje zainwestować do końca 2010 r. kwotę ok. 2 mld dol. na budowę 20 swoich sklepów...
Reckitt Benckiser, lider na rynku detergentów do zmywarek, zmienia koncepcję swoich tabletek 3 w 1 na 3 w 1 total....
Włoski Instytut Handlu Zagranicznego planuje rozpoczęcie w czerwcu br. globalnej kampanii reklamowej promującej włoskie produkty w ponad 50 krajach przez...
Liderzy opozycji we Włoszech wezwali prezydenta i Parlamet Europejski do ograniczenia wpływów premiera Silvio Berlusconiego w mediach. Jest to najdrastyczniejszy...
Francusko-kanadyjski koncern komunikacyjny i mediowy Vivendi Universal zaprosił pięć domów mediowych do przetargu, którego przedmiotem jest jego globalny budżet mediowy...
Europejska branża handlu elektronicznego oraz środowiska reklamowe odetchnęły z ulgą po tym, jak Komisja Parlamentu Europejskiego nie przyjęła projektu zakazu...
Po kilku tygodniach opóźnienia Cordiant Communications Group ogłosiła 22 kwietnia br. wstępne wyniki za 2001 r. Wynika z nich, że...