czwartek, 13 czerwca 2002
Grupa Commercial Union po raz czwarty wspiera program szkoleń dla młodych bezrobotnych Autokreacja, organizowany przez międzynarodową organizację Prince of Wales...
W maju br. zostało zarejestrowane Stowarzyszenie Przyjaciół Polskiej Akcji Humanitarnej. We wrześniu stowarzyszenie zamierza przeprowadzić kampanię reklamową strony internetowej www.pajacyk.pl...
13 czerwca 2002 r. w siedzibie firmy Ericsson odbył się szósty z kolei wernisaż prac mistrzów i młodych artystów -...
Ruszyła nowa witryna internetowa firmy Ericsson (www.ericsson.pl). Szczególny nacisk w kontencie witryny położono na najnowsze technologie. Kliknięcie na banner UMTS...
Agencja PR Sigma International (Poland) Ltd uruchomiła nową witrynę (www.sigma.com.pl), na której dziennikarze mogą zapoznać się z aktualnymi informacjami prasowymi...
Rusza ogólnopolska kampania społeczna "Płytka wyobraźnia to kalectwo" zorganizowana przez Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji oraz magazyn "Integracja". Kampania ma na celu...
Z początkiem czerwca br. w wybranych stacjach telewizyjnych rozpoczęła się nowa kampania reklamowa musztard Kamis. Jej celem jest zaprezentowanie oferty...
Instytut SMG/KRC Poland Media wprowadził nową usługę badawczą pod nazwą CATI-Ekspres. Nowe badanie stanowi kolejny krok w rozwoju badań telefonicznych...
Subtelna różnica: wyrażenie "Niepotwierdzone przez "MiMP" informacje prasowe z ostatniej chwili" oznacza, że nasz zespół redakcyjny odebrał oficjalne informacje prasowe,...
Wydawnictwo Edipresse Polska nadesłało odpowiedź na pismo Macieja Brzozowskiego, dyr. PR Wydawnictwa Bauer, zamieszczone w DS "MiMP" 12 czerwca br....
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zgodziła się na zmiany w strukturze udziałowców spółki Antel, do której należy koncesja stacji telewizyjnej...
Agencja interaktywna OS3 Multimedia stworzy witrynę internetową dla firmy TelePizza Poland zarządzającej siecią restauracji TelePizza. "Celem witryny będzie przede wszystkim...
Grupa Outdoor zajmująca się reklamą zewnętrzną uruchomi w ciągu najbliższych tygodni nową wersję swojej witryny korporacyjnej. "Witryna będzie miała charakter...
Juliusz Braun, przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji (KRRiTV), wezwał Radio Zet, RMF FM i stacje Polskiego Radia SA (Program...
Lipcowy "Maxim" wydawnictwa Hachette Filipacchi Polska (HFP) ma dwutygodniową kampanię reklamową. Wykorzystano w niej stacje telewizyjne: TVP, TVN, Canal Plus...
Mariusz Woźniczka, dyr. ds. public relations projektu radiowego ZPR (sieć Eska), powiedział, że Eska jest zaskoczona decyzją grupy radiowej Agory...
Japońska firma Canon skonsolidowała swój biznes na terenie Australii, powierzając go agencji reklamowej D'Arcy Worldwide należącej do holdingu Bcom. D'Arcy...
Wiodący bank europejski ING Direct przesunął swój budżet reklamowy z niezależnej agencji Leagas Delaney Centre do należącej do WPP J....
Deutsche Bank poprosiła frankfurcki oddział McCann-Erickson Worldwide i berlińsko-frankfurcką agencję ECC Advertising o pomysły na działania marketingowe związane z reorganizacją...
Francuscy reklamodawcy, których zgubiło zbytnie zaufanie do drużyny narodowej (oparte na historycznych już zwycięstwach w mistrzostwach świata w 1998 i...