czwartek, 20 czerwca 2002
W Discovery Networks International (DNI), oddziale Discovery Communications Inc. (jednej z największych na świecie firm medialnych z branży rozrywkowej, prezentującej...
McDonald's Polska rozpoczyna dziś w restauracjach na terenie całego kraju kolejną promocję zestawów dla dzieci Happy Meal. Nowymi maskotkami są...
Grupa 73 proc. Polaków wie, kim jest Jerzy Hoffman, 71 proc. widziało film "Ogniem i mieczem", 70 proc. chciałoby zobaczyć...
W czerwcu br. ruszyła nowa kampania reklamowa perfum dla mężczyzn Boss in Motion. Jednym z jej elementów są 10-sekundowe filmy...
Od 21 czerwca br. dostępne są strony internetowe www.zdrowysen.pl, na których firma DuPont prezentuje produkowane na bazie technologii włókna poliestrowe...
Nowym redaktorem naczelnym branżowego dwutygodnika "Detal Dzisiaj" jest Robert Szewczyk. Wraz ze zmianą na tym stanowisku podejmowane są działania, które...
Z badania Omnimas przeprowadzonego przez TNS OBOP wynika, że najbardziej znanymi markami olejów silnikowych (tzn. najczęściej wymienianymi spontanicznie, z pamięci...
Transmisje na żywo z tegorocznego wielkoszlemowego turnieju tenisowego Rolanda Garrosa przyniosły stacji Eurosport rekordową liczbę widzów. Relacje Eurosportu w całej...
Agencja public relations ComPress organizuje obsługę medialną III Europejskiej Konferencji "Tytoń albo zdrowie". W spotkaniu naukowym biorą udział przedstawiciele 65...
20 czerwca 2002 r. odbyło się VIII Walne Zgromadzenie Członków SMB (do SMB należy obecnie 95 firm, w ubiegłym roku...
W związku z odejściem z wydawnictwa Edipresse Polska SA Marzeny Mróz obowiązki redaktora naczelnego miesięcznika "Mamo, to ja" powierzono Annie...
Subtelna różnica: wyrażenie "Niepotwierdzone przez "MiMP" informacje prasowe z ostatniej chwili" oznacza, że nasz zespół redakcyjny odebrał oficjalne informacje prasowe,...
Beata Fertak, public relations manager firmy reklamy zewnętrznej Cityboard Media, nadesłała do redakcji DS "MiMP" list następującej treści: "W dniu...
Allianz Życie przygotował sześć nowych produktów ubezpieczeniowych adresowanych do wąsko stargetowanych grup odbiorców o wspólnej nazwie "Specjalnie dla Ciebie". "Na...
Grupa Carlsberg Okocim SA - producent piwa Karmi - zaplanował mocne wejście na rynek tego produktu, przeznaczonego głównie dla pań....
Koncern Coca-Cola zmodyfikował markę wód Bonaqa. Wprowadzono nowy kształt butelki plastikowej. Półlitrowe opakowanie nawiązuje wyglądem do naturalnego kształu kropli wody,...
Samsung Electronics Polska rozpoczął telewizyjną kampanię reklamową swoich produktów, m.in. telefonów komórkowych, ekranów ciekłokrystalicznych. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja...
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) rozpoczął zbieranie informacji na temat porozumienia czterech firm reklamy zewnętrznej, dotyczącego m.in. urynkowienia cen...
Mundial spowodował znaczny wzrost sprzedaży pizzy w Tajlandii, szczególnie sprzedawanej na odległość - do domów i biur. Wzrost zanotowały wszystkie...
Dyrektor marketingu globalnego Amazon.com Lance Batchelor opuścił dotcom i został szefem marketingu brytyjskiego oddziału koncernu telekomunikacyjnego Vodafone. W ten sposób...
Niemiecka firma kosmetyczna Tengelmann, zależna finansowo od spółki KD, wprowadziła niezwykłą ofertę cenową. Za każdy gol niemieckiej drużyny na Mistrzostwach...
Agencja J. Walter Thompson Co. połączyła londyński i europejski dział produkcji filmów reklamowych. Nowym departamentem, liczącym 30 pracowników, zarządzać będzie...