środa, 21 sierpnia 2002
Radio Zet organizuje akcję zbiórki pieniędzy dla dotkniętej powodzią stulecia Pragi. Zebrane pieniądze zostaną przekazane zniszczonej przez powódź praskiej szkole...
Browar Belgia z siedzibą w Kielcach wdroży system MFG/PRO firmy QAD Polska Sp. z o.o. Obydwie spółki zawarły kontrakt, na...
Firma Jakon, polski dystrybutor papierów dla poligrafii, biur oraz papierów ozdobnych, przygotowała wzornik papieru Galerie Art. Narzędzie to przeznaczone jest...
We wrześniu br. rusza czteromiesięczna ogólnopolska kampania reklamowa żelków Haribo. Głównym celem komunikacyjnym jest podtrzymanie pożądanego wizerunku marki Haribo wśród...
Ceratec - niemiecki producent ekskluzywnych audiofilskich zestawów kina domowego i sprzętu audio - przekazał kompleksową obsługę swojego budżetu reklamowego Agencji...
Nowym klientem agencji reklamowej Arip została firma kurierska Servisco. Arip zajmie się przeprowadzeniem nowej kampanii reklamowej firmy Servisco. Dotyczyć ona...
Miesięcznik handlowy "Gazeta Handlowca" zwiększył nakład o 10 tys. egzemplarzy i ukazuje się od teraz w liczbie 30 tys. egzemplarzy....
SSL Healthcare Polska przygotowuje kolejny etap kampanii reklamowej dla marki prezerwatyw Durex. Kampania rozpocznie się 16 września br. i potrwa...
Dziś ukazało się specjalne, tak zwane charytatywne, podwójne wydanie tygodnika "Przyjaciółka" wydawnictwa Edipresse Polska. Będzie obecne na rynku przez dwa...
Ponad 3,3 mln zł brutto zarobiła TVP SA na sprzedaży reklam podczas transmisji telewizyjnych z pielgrzymki papieskiej. Informacje o poziomie...
Warszawski dziennik "Życie Warszawy", wydawany przez spółkę Dom Prasowy, przeznaczy 2,5 mln zł na kampanię reklamową, która rozpocznie się we...
Grupa ITI ujawniła wyniki finansowe dotyczące pierwszego półrocza br. Z raportu opublikowanego w Luksemburgu wynika, że w porównaniu z pierwszym...
Ochakowo, trzeci pod względem udziałów w rynku browar w Rosji, zrezygnował z pokazywania wizerunku ludzi w swojej reklamie, wyprzedzając tym...
Interpartners, największa grupa niezależnych reklamowych agencji kreatywnych w Europie, poinformowała, że wybrała dom mediowy Initiative Media na swojego partnera mediowego....
McDonald's Corp., właściciel sieci restauracji typu fast-food, będzie sponsorem nowego telewizyjnego reality show o nazwie "Gwiazdy Pop - Rywale". Program...
W pierwszym półroczu br. WPP Group zanotowała spadek zysków brutto - wynika z opublikowanego przez holding raportu. Brytyjska WPP Group...