wtorek, 24 września 2002
Restauracje McDonald's na terenie całego kraju zaoferują hamburgery, cheeseburgery i chickenburgery w nowej atrakcyjnej cenie 1,99 zł od 26 września...
Instytut TNS OBOP wprowadza nowe narzędzie do badań trackingowych marki i reklamy - MarketWhys. Produkt został przygotowany z myślą o...
Firma Nestle rozpoczęła promocję konsumencką wafli Princessa pod hasłem - "Lekki zawrót głowy". Promocję wspiera kampania reklamowa, przygotowana przez agencję...
Vichy Laboratoires, firma wchodząca w skład koncernu L'Oreal, rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem "Stop! wypadaniu włosów". Jak powiedziała Małgorzata Cecherz,...
Najnowsza kampania reklamowa czekolad Terravita, produkowanych przez firmę Terravita, rozpocznie się 4 października br. Kampania, za której strategię i kreację...
Fazer Polska rozpocznie pod koniec września br. kampanię reklamową cukierków toffi o nazwie Dummle. Kampania ma na celu wzmocnić wizerunek...
Broker FM, dom sprzedaży Radia RMF FM, podpisze prawdopodobnie umowę na zakup software'u planerskiego od firmy Markdata Polska. "Umowa nie...
Spółka Polskie Badania Reklamy Zewnętrznej (PBRZ), która zajmuje się wprowadzeniem na rynek analiz efektywności reklamy zewnętrznej, wstrzymuje decyzję o prezentacji...
W odpowiedzi na informację z wczorajszego DS "MiMP", dotyczącą rezygnacji Agnieszki Beliniak ze stanowiska dyrektora generalnego agencji marketing services Ogilvy...
Firma Six Continents Hotels rozpoczęła międzynarodową kampanię reklamową sieci hoteli InterContinental Hotels and Resorts, które firma ta przejęła w 1999...
Sieć reklamowa McCann-Erickson Worldwide łączy swoje szwedzkie agencje reklamowe i przekazuje kierowanie nowo powstałą strukturą Michaelowi Storakersowi. W skład agencji...
Unilever pracuje nad globalnym, w tym również europejskim, rozwojem marki Sunsilk, preparatów do pielęgnacji włosów. Marka Sunsilk jest jedną z...
Aegis Group, holding, do którego należy m.in. dom mediowy Carat, kupuje firmę INNER Strategic Research z Madrytu, jedną z największych...