czwartek, 26 września 2002
Z najnowszych danych Polskich Badań Czytelnictwa wynika, że sierpień 2002 r. okazał się kolejnym, dwunastym już z kolei miesiącem, w...
Wrześniowy numer "Dziewczyny", wydawanej przez Axel Springer Polska, sprzedał się w rekordowej liczbie egzemplarzy - 216,366 (dane wydawnictwa). Tego lata...
Dziennik "Trybuna Śląska" (grupa wydawnicza Polskapresse) dołączy w najbliższy wtorek, 1 października br., pozłacany 24-karatowym złotem wisiorek zodiakalnej Wagi. Będzie...
Radio Zet rozpoczyna nową kampanię reklamową pod hasłem "Radio na Dzień Dobry", promującą poranny program "Dzień dobry bardzo". Kampania potrwa...
Zgodnie z ordynacją wyborczą, w związku z planowanymi na 27 października 2002 r. wyborami samorządowymi, komitety wyborcze mogą kupować czas...
Zarząd spółki Vivendi Universal poinformował, że polska filia płatnej telewizji Canal Plus jest jednym ze źródeł strat koncernu - informuje...
Tomasz Szulkowski zrezygnował z pełnienia funkcji specjalisty ds. marketingu w firmie Posterscope Polska, która jest brokerem reklamy zewnętrznej (spółka należy...
Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris wprowadzi na rynek nową linię kosmetyków do pielęgnacji twarzy - Dr Irena Eris z folacyną....
Producent słodyczy Jutrzenka SA rozpocznie w październiku br. produktową kampanią reklamową draży. Strategię i kreację tej akcji przygotowała agencja reklamowa...
W październiku br. Siemens rozpocznie kampanię reklamową nowego telefonu komórkowego Siemens M50. Jej celem jest utrwalenie wizerunku marki - nowoczesnych...
Wydawnictwo Vogel Burda Communications rozstrzygnęło przetarg na badania czytelników magazynu "Chip". Przetarg na organizację badań wygrała firma badawcza AC Nielsen....
Pod hasłem "Smak pysznego miąższu" 10 października 2002 r. rusza kampania soków marchwiowych firmy Sonda SA. Kampanię od strony kreacji...
Na początku października br. dom mediowy Initiative Media Warszawa rozpocznie prezentowanie swoim klientom nowego narzędzia do planowania kampanii multimedialnych. "Matrix...
W najbliższym czasie rozstrzygnie się sprawa obsługi budżetu strategiczno-kreatywnego marki Skoda w Polsce. Thorsten Jux z niemieckiej agencji reklamowej Cayenne...
Maciej Tesławski objął stanowisko dyrektora strategicznego firmy Parallel, świadczącej usługi z zakresu marketing services. Tesławski w rodzimej branży BTL pracuje...
Spółka Media Styl (Grupa Wydawnicza Bauer) wprowadza na rynek kolejne luksusowe pismo z rodziny miesięcznika "Twój Styl", pod tytułem "Twój...
Brazylijski oddział sieci agencji reklamowych J. Walter Thompson będzie kooperował przy promocji jednego z największych festiwali muzycznych na świecie "Rock...
Agencja FCB 20-80 będąca działem marketing services agencji Foote, Cone & Belding Worldwide, przejęła 80 proc. akcji francuskiej agencji Aastuce...
Alliance & Leicester (A&L), brytyjska grupa świadcząca usługi finansowe, przekazała swój skonsolidowany budżet na planowanie i zakup mediów domowi mediowemu...
Skandynawski bank Nordea wybrał dom mediowy MediaCom należący do Grey Global Group do obsługi budżetu mediowego na rynkach krajów skandynawskich....
Po wielomiesięcznych poszukiwaniach włoska firma Ferrero wybrała agencję reklamową w Wielkiej Brytanii do obsługi swojego flagowego brandu - czekoladek Ferrero...
Rosyjska Duma uchwaliła ustawę zaostarzającą przepisy prawne dotyczące reklamowania piwa w mediach elektronicznych. Nowela zakazuje reklamowania piwa w telewizji w...