czwartek, 10 października 2002
Wstępne wyniki sprzedaży pokazują, że czytelnicy "Super Expressu" chętnie biorą udział w zabawie organizowanej wspólnie przez TVN, "Super Express", Shell,...
Jak podała "Gazeta Wyborcza", Elektrim Telekomunikacja ma krótką listę trzech firm ubiegających się o kupno telewizji kablowej Aster City i...
W krakowskich sklepach pojawią się półlitrowe butelki Coca-Coli z rysunkiem Lajkonika autorstwa Andrzeja Mleczki. Jest to element działań promocyjnych przygotowanych...
Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego "Teraz Polska" jest wraz z TVP1 współorganizatorem konkursu audiotele, który odbywa się obecnie na antenie TVP1....
Yellowtel Polska, spółka, która jest właścicielem infolinii i serwisu Żółty Telefon, ma zamiar zainwestować w ciągu najbliższych dwóch lat 2...
Realizuje się zapowiedź zmian w miesięczniku "Jestem". Jego wydawca - Wydawnictwo Murator - poinformował, że efekt końcowy przeobrażeń przyniesie numer...
"Gazeta Wyborcza" rozpoczęła w dzisiejszym wydaniu sześciodniową akcję informacyjną pod hasłem "Tydzień Europejski w "Gazecie Wyborczej"". Akcja będzie reklamowana na...
Europlakat wkroczył w końcową fazę rozmów dotyczących ewentualnej sprzedaży firmy inwestorowi zewnętrznemu. "Mogę tylko potwierdzić, że takie rozmowy trwają, ale...
Agencja reklamowa Leo Burnett Warszawa wygrała - jak wynika z nieoficjalnych informacji - przetarg na obsługę fullserwisową grupy Commercial Union...
Magazyn "Time" chce skonsolidować swój budżet reklamowy w Europie, Azji i Pacyfiku. Konsolidacja nie obejmie Stanów Zjednoczonych. Magazyn poprosił agencje...
Włoski nadawca państwowy RAI zamierza wprowadzić inicjatywę mającą usprawnić współpracę między państwowymi nadawcami w Europie i zwiększyć efektywność ich działania....
Shell Oil Co. i należąca do Omnicom Group agencja Tequila zapowiedziały, że zakończą współpracę z końcem br. Oznacza to, że...
Patrice Saugeron zrezygnował z kierowania agencją reklamową McCann-Erickson we Francji. Przyczyną rezygnacji jest niezgadzanie się Saugerona z założeniami strategii dla...