poniedziałek, 20 stycznia 2003
Jak podaje Edipresse Polska SA, wydawca "Vivy!", pismo odnotowało w 2002 r. wyraźny wzrost czytelnictwa, przyrost sprzedaży oraz wzrost udziału...
16 stycznia ruszyła kampania online "Pulsu Biznesu" na rzecz obrony praw drobnych inwestorów . Codziennie w dzienniku w ramach nowej...
"Trybuna Śląska" (wydawana przez Polskapresse) przystąpiła do zmian w makiecie i szacie graficznej. Zostanie wprowadzone również nowe logo gazety. Wszystkie...
Z inicjatywy Stowarzyszenia Przyjaciół Integracji i magazynu dla niepełnosprawnych "Integracja" 20 stycznia rozpoczęła się kampania telewizyjna promująca hasło ogólnopolskiej kampanii...
Rozpoczęcie regularnych spotkań z czołowymi dziennikarzami, zrealizowanie badania nt. relacji między konsultantami PR i dziennikarzami, podpisanie umowy z Londyńską Szkołą...
W styczniu ruszyła nowa promocja Coca-Coli Light pod hasłem "Srebrne zauroczenie". Promocja skierowana jest do aktywnych, dorosłych konsumentów, którzy dbają...
22 stycznia wchodzi na rynek nowe pismo - dwumiesięcznik "Komputer Świat Ekspert" wydawany przez Axel Springer Polska. Jest przeznaczony dla...
Przedstawiciele domów mediowych uznali firmę Clear Channel Poland za najlepszą w branży outdoorowej. W październiku ubiegłego roku firma Profile, specjalizująca...
Według danych TNS OBOP transmisje ze skoków narciarskich z udziałem Adama Małysza, które odbyły się do tej pory w ramach...
Zarząd Telewizji Polsat SA poinformował, że w związku z objęciem funkcji dyrektora programowego przez Piotra Fajksa jego dotychczasowe obowiązki dyrektora...
Po ukazaniu się 17 stycznia informacji w DS "MiMP" mówiącej o planowanej fuzji Agros Fortuny i Sondy SA oraz połączeniu...
Towarzystwo ubezpieczeniowe Link4 ruszyło z kampanią reklamową. Strategię i kreację tej kampanii przygotowała agencja Market Point Holst & Company. Planowaniem...
Poznańska agencja GP&D zaadaptowała najnowszą promocję marki piwa Miller należącej do portfolio Kompanii Piwowarskiej SA. Akcja nazywa się Miller Music...
Andrzej Pomarański objął stanowisko public relations managera w Polskim Stowarzyszeniu Wytwórców Produktów Markowych "ProMarka". "Będzie odpowiedzialny za kontakty z mediami,...
Paweł Borowski, dotychczasowy art director w agencji Ad Fabrika FCB (Interpublic Group of Cos.), został jej nowym dyrektorem kreatywnym. Decyzja...
Piotr Ziarkowski, dotychczasowy account supervisor agencji reklamowej NoS/BBDO, został brand managerem marki samochodów Mini w BMW Polska. Ziarkowski będzie odpowiedzialny...
Tomasz Modzelewski negocjuje nowy kontrakt z rosyjskim oddziałem koncernu farmaceutycznego GlaxoSmithKline (GSK). Od trzech miesięcy pracuje w tej firmie na...
Firma Frito Lay Poland Sp. z o.o. rozstrzygnęła przetarg na obsługę reklamową marki chipsów Twistos. Przetarg wygrała agencja reklamowa Testardo-Bates....
Firma Cadbury Schweppes upamiętniła legendarnego rapera Jam Master Jaya - założyciela grupy Run DMC - w najnowszej kampanii reklamowej napoju...
Reckitt Benckiser rozpocznie w styczniu br. ogólnoeuropejską kampanię reklamową marki Calgonit, środka do zmiękczania wody w czasie prania w pralkach,...
Agencja reklamowa TBWA Worldwide z Tokyo wygrała przetarg na obsługę w zakresie strategii i kreacji dla Disney Wonderland w Japonii....
Fundacja antynikotynowa American Legacy Foundation przenosi swój wart ponad 65 mln dol. budżet mediowy do nowej, nieujawnionej jeszcze z nazwy...