środa, 5 lutego 2003
We wszystkich punktach sprzedaży Idea (PTK Centertel) od 1 lutego br. do 2 marca br. dostępny jest szeroki wachlarz wybranych...
"Stara miłość nie rdzewieje" - to hasło walentynkowego konkursu na antenie Radia Alfa Kraków 102,4 FM w programie Wojciecha Wójtowicza...
Nowe biuro zagraniczne Radia Zet w Brukseli rozpoczęło działanie 4 lutego br. Szefem biura jest Rafał Rudnicki, w latach 1995-2002...
Agencja casusBTL będzie obsługiwać kampanię promocyjną dla firmy C&C Partners Telecom - dostawcy rozwiązań telekomunikacyjnych i teleinformatycznych. Kampania ma na...
Firma Dax Cosmetics przygotowała dla swoich klientów prezent z okazji Walentynek: serce z piernika. Każdy, kto wybierze się po zakupy...
Hirek Wrona objął 3 lutego br. stanowisko rzecznika prasowego Akademii Fonograficznej przyznającej nagrody muzyczne Fryderyki. "Chcę przede wszystkim przywrócić uwagę...
Agencja interaktywna e-point przygotuje strony produktowe kosmetyków Schwarzkopf & Henkel. Witryna będzie głównie adaptacją serwisu korporacyjnego kosmetyków www.schwarzkopf-henkel.com, który zawiera...
Agencja reklamowa Brain przygotowała od strony kreacji kolejną kampanię reklamową dla Netii Telekom. Kampania rozpocznie się 10 lutego br. i...
Operator telekomunikacyjny GTS Central Europe rozpoczął kampanię reklamową, której głównym celem jest poinformowanie rynku o połączeniu brandów Internet Partners i...
Telewizja Polsat wspiera reklamą swój sztandarowy program "Informacje". Hasło kampanii brzmi: "Informacje. Świat bliżej ciebie". Spoty na temat programu pojawiają...
Rada Reklamy wydała w dniu wczorajszym orzeczenie w sprawie sporu między agencją reklamową Mars & Venus a towarzystwem ubezpieczeniowym FinLife...
Marco Tinelli, prezes - CEO należącej do Grey Global Group francuskiej agencji FullSIX (wcześniej nazywała się ona Grey Interactive), będzie...
Agencja reklamowa Young & Rubicam przejęła szwajcarską agencję reklamową Guye Benker z Zurychu. Agencja ta będzie jednak kontynuować samodzielną działalność,...
Koncern Unilever przejął 40 proc. udziałów w BrainJuicer, brytyjskiej firmie zajmującej się badaniami biznesowymi. Angielsko-holenderski koncern zapowiada, że wspomoże tę...
Koncern Colgate-Palmolive poinformował na konferencji dla analityków, że zamierza ostatecznie sprzedać swój dział proszków do prania. Głównym powodem takiej decyzji...