wtorek, 29 kwietnia 2003
Double Click Inc., dostawca narzędzi dla reklamodawców, wydawców internetowych, firm zajmujących się marketingiem bezpośrednim, ogłosił znaczne rozszerzenie współpracy z Media...
Do majowego numeru magazynu dla smakoszy "Kuchnia" (Agora SA) dołączono prezent dla czytelników w postaci kieszonkowego poradnika, który radzi, jak...
Komisja sejmowa zakończyła przesłuchanie premiera Leszka Millera. Firma AGB Polska podsumowała dane o widowni wszystkich posiedzeń komisji od chwili jej...
W dniu 25 kwietnia br. w 10 miastach Polski południowej, m.in. Kraków, Przemyśl, Tarnów i Zakopane, została rozkolportowana 51. z...
"Trójka - usłyszysz więcej" - to główne hasło nowej kampanii reklamowej Trójki. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Studio P Andrzeja...
Tegoroczną edycję konkursu Young Creatives 2003, będącego jednocześnie eliminacją do konkursu YS Cannes Lions 2003, wygrali pracownicy działu kreacji agencji...
W informacji (DS "MMP" 29.04.2003 r.) o działaniach reklamowych i promocyjnych podjętych przez Procter & Gamble na rzecz marki Pantene...
Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci telefonii komórkowej Era, stworzyła trzy nowe bramki SMS. Są one dostępne na stronie eraomnix.pl. "Podstawową...
Wrocławska agencja reklamowa ARRS zmieniła nazwę na ARRS/Effectica. "Celem zmiany jest podkreślenie misji agencji, która chce być najbardziej efektywną polską...
Wydawnictwo Bauer rozpoczęło proces rekrutacyjny na stanowisko redaktora naczelnego magazynu "Bravo". Dotychczasowy redaktor naczelny pisma Robert Sankowski postanowił rozstać się...
Do końca maja potrwa kampania prasowa Microsoft Polska promująca dwa produkty software'owe tej firmy - Windows XP i Office XP....
Agencja reklamowa Testardo-Bates i dom mediowy Initiative Media Warszawa na zlecenie PTK Centertel, operatora telefonii komórkowej Idea, przygotowały kampanię reklamującą...
Na czerwiec br. planowany jest start projektu promującego muzykę Chopina i wszelkie z nią związane imprezy kulturalne. Kampania będzie używać...
Browary Lubelskie "Perła" SA zawiesiły przetarg na obsługę reklamową piwa marki Goolman. Mariusz Szmit, dyrektor marketingu Browarów Lubelskich "Perła" SA,...
Neil Selby, od niedawna partner i współudziałowiec agencji reklamowej Legend Group, zamierza rozpocząć realizację programu o nazwie BrandShare w agencji...
Firma Presspublica, wydawca dziennika "Rzeczpospolita", i jego redaktor naczelny Maciej Łukasiewicz przegrali sprawę w drugiej instancji wytoczoną przez dwóch radców...
Z zespołu redakcyjnego dziennika "Super Express" (Media Express) odeszły do wydawnictwa Axel Springer Polska kolejne osoby. Jak powiedziała Grażyna Bukowska,...
Dom mediowy Starcom należący do grupy Publicis powiększy się od 5 maja br. o dwóch nowych pracowników - Piotra Szczepańskiego,...
Procter & Gamble Co. odnawia wizerunek swojej marki szamponów Head & Shoulders w Pakistanie. Kampania reklamowa służąca temu celowi przygotowana...
Hearst Magazines kupił od Primedia magazyn "Seventeen". Wartość transakcji wyniosła 182,4 mln dol. Nakład magazynu wynosi 2,5 mln egzemplarzy. Według...
W wystąpieniu na konwencie Amerykańskiego Stowarzyszenia Prasy Michael Powell, prezes zarządu Federalnej Komisji Komunikacji (FKK), powiedział, że w przeszłości organizacja...
Lowe & Partners Worldwide wygrał z niezależną agencją Mother walkę o utrzymanie wartego 11 milionów dol. budżetu reklamowego marki Surf...
Dan Wieden, chief creative officer & CEO agencji reklamowej Wieden & Kennedy, będzie przewodniczącym jury w dwóch kategoriach konkursu reklamowego...
Firma H.J. Heinz Co. w USA poinformowała, że wybrała dom mediowy Starcom należący do grupy Starcom MediaVest do obsługi budżetu...