środa, 7 maja 2003
Chipita Poland Sp. z o.o. przy współudziale agencji reklamowej Studio 4 z Krakowa i agencji marketingu mobilnego MobiJoy! przygotowała promocję...
Herbapol Lublin SA zdobył pierwszą lokatę w kategorii Preparaty Ziołowe w polskiej edycji największego w Europie sondażu konsumenckiego Reader's Digest...
Do końca czerwca potrwa wspólna promocja firm Iiyama Sp z o.o. i Travelplanet.pl SA. W ramach promocji klienci kupujący dowolny...
Wakacje.pl wraz z siecią Ad.net przeprowadziły badanie Prawdziwy Profil użytkowników serwisu turystycznego. Do badania użyto dwóch metod - site-centric oraz...
180 Public Relations prowadzi działania PR dla Always Light - nowego produktu marki Always koncernu P&G. Agencja jest odpowiedzialna za...
Stowarzyszenie Agencji Reklamowych rozpoczęło prace nad kolejną polską edycją konkursu Effie Awards. Ten cieszący się uznaniem prestiżowy konkurs ocenia wymierne...
Redakcja "Pulsu Biznesu" przygotowuje się do wydania specjalnego numeru dziennika, który w całości poświęcony będzie ocenie wpływu integracji z UE...
Iwona Poklewska objęła 5 maja br. stanowisko dyrektora biura reklamy Business Press Sp. z o.o., wydawcy magazynów "Businessman Magazine", "Kaleidoscope",...
Agencja interaktywna Virtual Window uruchomiła serwis www.markowepromocje.pl. Serwis przeznaczony jest dla producentów markowych produktów, którzy za jego pośrednictwem przeprowadzać mogą...
Dom mediowy Media Planning rozpoczął współpracę z firmą V33 Polska, producentem farb i lakierów do drewna i metalu. "Ponieważ ten...
Agencja reklamowa Publicis przygotowała adaptację spotu reklamowego dla Generali OFE (Otwarty Fundusz Emerytalny). Powstał on na potrzeby kampanii reklamowej, dla...
Ostatni etap przedreferendalnej kampanii reklamowej organizowanej przez biuro pełnomocnika rządu ds. informacji europejskiej rozpocznie się 19 maja br. Kampania ta...
Agencja Rynku Rolnego rozpoczęła procedury przetargowe dotyczące opracowania społecznej kampanii reklamowej promującej picie polskiego mleka. Inicjatorem tej akcji społecznej jest...
Mieszko SA wprowadza na rynek nową markę cukierków Yolobo i poszerza asortyment brandu Vitto. Karmeli Yolobo to marka kierowana do...
Koncern Beiersdorf-Lechia wprowadził na polski rynek nową serię żeli pod prysznic Nivea Bath Care Shower Sensation. Jak powiedziała Kinga Kieliańska,...
Operator telekomunikacyjny Tele 2 Polska rozpoczął kolejny etap kampanii reklamowej trwającej od początku marca br. Tym razem spoty telewizyjne wykorzystują...
Firma reklamy zewnętrznej AMS SA powołała do życia 13 zespołów ds. restrukturyzacji, które zajmą się analizą kosztów spółki i poprawą...
Firma reklamy zewnętrznej Jet Line, specjalizująca się w realizacji kampanii z udziałem reklam wielkoformatowych, zrealizowała dwa duże projekty dla browaru...
Castrol Lubricants, producent m.in. olejów silnikowych Castrol Formula i Castrol GTX, rozpoczął promocję konsumencką pod hasłem "4 koła za 4...
W maju rozpocznie się wizerunkowa kampania reklamowa grupy BRE Bank SA. Jej przygotowaniem zajmuje się agencja reklamowa PND Futura, która...
Firma farmaceutyczna Solvay Pharma Poland, polskie przedstawicielstwo Solvay Pharmaceuticals, wspiera reklamą lek bez recepty (OTC) ułatwiający trawienie Kreon 10000. Strategią,...
Anna Milewska została awansowana na stanowisko senior media plannera domu mediowego Optimedia Poland. Milewska pracuje w Optimedia Poland od trzech...
Monika Siao-Mej Żurawska, która w marcu opuściła Agencję Promocji Jet, założyła własną firmę o nazwie Agencja Promocji Orange. Będzie ona...
America Online wybrała Lisę Brown na wiceprezesa AOL Interactive Marketing. Objęła ona stanowisko po Robercie Shermanie, który zrezygnował z niego...
Koncern Microsoft rozpoczął kampanię reklamową skierowaną do reklamodawców. Jej celem jest przekonanie ich do zakupu powierzchni reklamowej na witrynie MSN....
Firma odzieżowa Gap konsoliduje swój budżet mediowy dotyczący telewizji w domu mediowym PHD USA należącym do Omnicom Group. Budżet telewizyjny...