środa, 2 lipca 2003
Na zlecenie Kujawskiej Fabryki Farb i Lakierów Nobiles Sp. z o.o. agencja OS3 multimedia wykonała serwis internetowy korporacyjno-produktowy. Jest to...
Koncern farmaceutyczny US Pharmacia rozpoczął realizację ogólnopolskiego społecznego programu edukacyjnego "Bezpieczni na co dzień" prowadzonego pod patronatem marki leku przeciwbólowego...
Z początkiem lipca wirtualny "Newsweek", "Auto Świat", "Komputer Świat", "Profit", "Dziewczyna", "Popcorn", "Auto Sukces" i "Komputer Świat Gry" (wydawnictwo Axel...
TequilaBTL Group prowadzi akcję business to business dla marek Parker i Waterman oraz Paper Mate i Rotring należących do Sanford...
"Dziennik Zachodni" i "Trybuna Śląska" (wydawca: Polskapresse) udostępniły swoim czytelnikom relacje sportowe oraz udział w konkursach przez SMS. Dodatkowo odbiorcy...
Do sierpnia br. potrwa kampania reklamowa Tymbarku Orzeźwiającego wykorzystująca telewizję, prasę i outdoor. Działania reklamowe przygotowała agencja reklamowa Euro RSCG...
Podczas pierwszych czterech imprez z cyklu "Wielkie Gotowanie" 2003 organizatorzy - miesięcznik "Moje Gotowanie" (G+J Polska) i "Lato z Radiem"...
Wydawnictwo Bauer poinformowało o rekordowej sprzedaży miesięcznika "Twój Styl". Numer lipcowy magazynu sprzedał się w ilości najwyższej od początku swojej...
Anna Orłowska została zastępcą dyrektora Biura Reklamy tygodnika "Przekrój". Orłowska pracuje w Edipresse Polska od 1998 roku, początkowo w biurze...
W odpowiedzi na opublikowaną na łamach DS "MMP" wypowiedź Pawła Kastorego, prezesa zarządu Corporate Profiles DDB Group, dotyczącą przetargu na...
"Detal Dzisiaj", dwutygodnik detalistów FMCG wydawnictwa Trade Press, ma od teraz dwie mutacje: z reklamami alkoholu i tytoniu oraz bez...
Dystrybuowane przez Zone Vision kanały telewizyjne Europa Europa (kanał filmowy) i Reality TV (kanał reporterski) wprowadzają nowości do swoich sierpniowych...
Wydawnictwo AWR "Wprost" na początku przyszłego tygodnia rozpocznie kolejną akcję sprzedaży bezpośredniej "Wprost" i "BusinessWeeka". Sprzedaż będzie prowadzona na 23...
Spółka Kross rozpoczyna akcję promocyjną w punktach sprzedaży. Potrwa ona do końca sierpnia br. "Kampanię organizujemy wspólnie z Lukas Bankiem...
Warszawska firma Telemapa Sp. z o.o., która prowadzi usługi głosowego serwisu teleadresowego, chce wejść ze swoją ofertą na rynek masowy...
Do końca tygodnia potrwa kampania reklamowa Panasonic Polska. Jest to kampania produktowa mająca na celu promocję radiomagnetofonów tej firmy. Kampania...
ING Bank Śląski rozpoczął kampanię BTL-ową swojego sezonowego produktu - "Pożyczki Wakacyjnej" - kredytu zaciąganego na maksimum rok, w wysokości...
Producent kawy Tchibo Warszawa zlecił agencji marketingowej Ad Hoc badania typu mystery shopping swojej sieci coffee barów. Tchibo Coffee Bary...
Podczas wtorkowego spotkania dyrektorów kreatywnych zorganizowanego pod egidą Stowarzyszenia Agencji Reklamowych (SAR) zebrane gremium nie podjęło decyzji dotyczącej przynależności instytucjonalnej...
Zespół agencji Soda powiększył się o nową osobę - Magdalena Rutkowska objęła stanowisko account supervisora i będzie odpowiedzialna za obsługę...
Robert Hoffman objął nowo utworzone stanowisko specjalisty ds. komunikacji marketingowej w koncernie Toyota Motor Poland. Robert Hoffman sprawuje swoją funkcję...
PZ Cussons rozstrzygnął przetarg na obsługę reklamową całego koncernu, wybierając ponownie agencję G7 - poinformował Stephen Murphy, president PZ Cussons...
Firma Medicover Sp. z o.o., świadcząca usługi medyczne, prowadzi przetarg na agencję reklamową, która przygotuje jesienną kampanię firmy. "Agencja zostanie...
Reklama telefonów komórkowych wykorzystująca seksualne motywy została wycofana, ponieważ wyemitowana została w magazynie o rowerach, którego jedna piąta czytelników jest...
Australijski brand win Lindemans będzie sponsorem głównej części ramówki serialowej brytyjskiej stacji telewizyjnej ITV 1. Umowa dotyczy sponsorowania nowego 6-odcinkowego...
Liderzy stowarzyszeń badawczych ESOMAR (Światowe Stowarzyszenie Badaczy Rynku), EFAMRO (Europejska Federacja Organizacji Badawczych) i ARF (Fundacja Badań Reklamy, reprezentująca branżę...
Orange, gigant telefonii komórkowej, broni swojej kontrowersyjnej reklamy, w której do promocji telefonów wykorzystano dziecko. Kreacja kampanii, przygotowana przez agencję...
Kraft Foods, drugi co do wielkości koncern żywnościowy na świecie, ogłosił niedawno, że stawia sobie za cel walkę z problemami...