wtorek, 22 lipca 2003
Rowland Communications, międzynarodowa agencja public relations, rozpoczęła współpracę z firmą doradczą Roland Berger Strategy Consultants. Jest to jedyna firma doradztwa...
22 lipca br. mija piąta rocznica utworzenia Studia Reportażu i Dokumentu - samodzielnej jednostki producenckiej Polskiego Radia SA. Studio jest...
ITBC Communication, agencja public relations specjalizująca się w obsłudze firm teleinformatycznych i finansowych, pozyskała kolejnego klienta - firmę Dicom Polska....
W czerwcu br. uchwałą zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations (PSPR) powstał jego śląski oddział - PSPR Śląsk. Jest to pierwszy...
Agencja Ad Fabrika/FCB na zlecenie Instytutu Adama Mickiewicza przygotowała plakat zapraszający na koncerty muzyki poważnej, które są częścią projektu akcesyjnego,...
W połowie lipca br. wystartowały kampanie reklamowe telefonów komórkowych SL55 oraz M55 wprowadzanych na polski rynek przez Information and Communications...
Michał Bonarowski został kierownikiem działu internetowego "Polityki". Do jego obowiązków należy m.in. nadzór nad pracą redakcji internetowej, nadzór merytoryczny nad...
Discovery Polska planuje w tym roku przeprowadzenie jeszcze kilku akcji reklamowych i marketingowych. Discovery jest nadawcą kanałów tematycznych takich jak:...
Sponsoring sportowy Polskiej Telefonii Cyfrowej będzie dotyczył trzech dyscyplin: piłki nożnej, koszykówki i windsurfingu - poinformowały władze spółki, prezentując nową...
Firma Ferrero Polska powierzyła obsługę budżetu reklamowego marki Kinder Delice agencji reklamowej Communication Unlimited. Współpraca ma mieć charakter długofalowy. Przedstawiciele...
Trwają prace nad stworzeniem domu sprzedaży dla Audytorium 17 - spółki, którą tworzą regionalne rozgłośnie Polskiego Radia SA. Krzysztof Soska,...
Grzegorz Kozok został nowym dyrektorem marketingu firmy odzieżowej Redan SA, właściciela m.in.: marki Top Secret. Poprzedni dyrektor marketingu firmy Piotr...
Tomasz Kupczyk awansował ze stanowiska dyrektora marketingu firmy Morliny SA na stanowisko dyrektora ds. rozwoju. Kupczyk będzie m.in. odpowiedzilany za...
Nowym dyrektorem strategicznym agencji reklamowej Gruppa 66/Ogilvy od 1 sierpnia br. zostanie Katarzyna Barańska. Po czterech miesiącach z Gruppą 66/Ogilvy...
Hubert Czaplicki objął stanowisko strategic plannera w agencji reklamowej Grey Worldwide Warszawa. Poprzednio pełnił tę samą funkcję w agencji reklamowej...
Agencja reklamowa DSK może przejąć kompleksową obsługę firmy Panasonic w Polsce. Obecnie Panasonic jest związany umową z agencją reklamową Gruppa...
Bonnier Business Polska Sp. z o.o. we wrześniu br. zmieni layout oraz wprowadzi nowy podział sekcji w ekonomicznym dzienniku "Puls...
Dział marketingu TVN pracuje nad nową strategią dotyczącą tegorocznej jesieni. W przeciwieństwie do poprzednich sezonów nacisk w jesiennej kampanii reklamowej...
Firma Beiersdorf rozpoczęla promocję plastrów Elastoplast wśród trenerów i lekarzy sportowych. W akcji pomaga agencja reklamowa Mercier Grey. Promocja oparta...
Günter Seldlmeier, szef niemieckiego oddziału agencji reklamowej McCann-Erickson, został przewodniczącym jury konkursu reklamowego Eurobest Awards. Seldmeier pracował wcześniej w agencjach...
Hutchison, producent telefonów komórkowych, został zmuszony do udowodnienia, że jakość zdjęć robionych za pomocą aparatu modelu Hutchison 3 jest taka...
Należąca do grupy Publicis agencja reklamowa Leo Burnett USA odmówiła udziału w przetargu na budżet koncernu Polaroid. Agencja obsługuje Polaroid...
Amerykański Miller Brewing Co. (należy do SABMiller) wybrał agencję reklamową Ogilvy & Mather Worldwide z Nowego Jorku, która będzie odpowiedzialna...
Sieć domów mediowych Mediaedge:cia zakupiła udziały w firmie Leverage Group zajmującej się marketingiem związanym z przemysłem rozrywkowym. Szczegóły transakcji nie...
Kobe Bryant, 24-letni koszykarz zespołu Los Angeles Lakers i gwiazda NBA, może mieć problemy z firmami, które w działaniach reklamowych...