wtorek, 26 sierpnia 2003
W sieci został uruchomiony nowy serwis internetowy poświęcony zagadnieniom zarządzania relacjami z klientem CRM-abc.pl. Wortal skierowany jest do pracowników firm...
Agencja interaktywna Adv.pl wprowadza na rynek produkt o nazwie BrandMate. Propozycja Adv.pl to rozwiązanie z zakresu desktop marketingu. BrandMate to...
Ogólnopolska sieć miejskich serwisów informacyjnych Naszemiasto.pl należących do Polskapresse znalazła się w ofercie domu sprzedaży ARBOmedia Polska. Firma zajmie się...
We wrześniowym, jubileuszowym wydaniu miesięcznika znalazły się specjalne materiały redakcyjne: podsumowanie 12 ostatnich lat historii gospodarczej Polski oraz wywiad z...
Z początkiem września br. agencja K2 Internet rozpoczyna świadczenie usług doradczych z zakresu strategicznego zarządzania e-marketingiem. Podstawą tej działalności jest...
W związku z informacją, która ukazała się w DS "MMP" 22 sierpnia br., dotyczącą obsługi marki Simplus przez Media Planning...
Cicha Lipa, wydawca magazynów "Fluid" i "Dos Dedos", wzbogaca ich obecność w internecie, a także planuje rozwój magazynowego "Fluidu". Wkrótce...
Reckitt Benckiser rozpoczął kampanię telewizyjną proszku do prania Dosia. Głównym jej celem jest poinformowanie i zachęcenie konsumentów do udziału w...
Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi przygotowała kampanię reklamową programu Toyota CorpoCars Management na zlecenie koncernu Toyota Motor Poland. Planowaniem i...
Optimus SA wprowadza na rynek nową markę komputerów - BlueLine, adresowaną do użytkowników indywidualnych i małych firm. Zgodnie z założeniami...
Koncern Michelin Polska przeprowadzi w okresie od sierpnia do października br. akcję marketingową skierowaną do kadry zarządzającej flotami samochodowymi firm....
Nordea Bank Polska rozpoczyna kampanię reklamową kredytów mieszkaniowych udzielanych w złotówkach z obniżonym oprocentowaniem w pierwszym roku kredytowania. Strategię i...
Nowe badania prowadzone pod patronatem spółki Polskie Badania Internetu (PBI) będą dostępne w czwartym kwartale br - poinformował Grzegorz Wójcik,...
TVN będzie wspierał swoją nową jesienną ramówkę w ramach drugiej edycji promocji interaktywnej Kropek. Celem tej akcji marketingowej jest umocnienie...
Koncern Unilever wprowadzi we wrześniu br. na polski rynek margarynę Flora Pro-Activ. "Produkt będzie skierowany do osób w wieku powyżej...
Studio DN Design Group zdecydowało się na restrukturyzację firmy. W ramach grupy zaczęły działać cztery samodzielne działy: red packaging division,...
Bartłomiej Gola objął funkcję managing partnera w firmie marketing services TequilaBTL Group. Jego dotychczasowe stanowisko client service directora przejął Tomasz...
W pierwszej połowie września br. do działu marketingu AWR "Wprost" dołączy Agnieszka Szlaska, która obejmie stanowisko z-cy dyrektora marketingu. Szlaska...
Nowym dyrektorem generalnym firmy Accor Services Polska został Johann Vaucanson. Jest związany z Grupą Accor od kwietnia 2000 r., początkowo...
Amnesty International wykorzystało internetową kampanię wirusową, aby rozpowszechnić petycję do rządu Nigerii w obronie nigeryjskiej kobiety oskarżonej o cudzołóstwo. Kobiecie...
Ron Bess, wiceprezes ds. integracji i rozwoju biznesu agencji Young & Rubicam, powiedział, że opuści agencję i sieć WPP Group...
Należąca do Leo Burnett agencja Arc zajmująca się działaniami direct mail przygotowała najnowszą kampanię na rynek brytyjski wykorzystującą komunikację za...
Coca-Cola po rozpatrzeniu propozycji kreatywnych kilku agencji zadecydowała, że marka Sprite w USA nadal będzie obsługiwana przez agencję Ogilvy &...
Rynek telefonów komórkowych z wbudowanymi aparatami cyfrowymi (camera-phone) podwoi się do końca br. - wynika z raportu firmy ARC Group....