środa, 10 września 2003
Serwis Praca portalu Gazeta.pl uruchomił kolejną edycję Internetowej Listy Płac, która jest zestawieniem zarobków w polskim internecie. Dzięki wypełnianiu anonimowej...
Do październikowego numeru miesięcznika "Poradnik Domowy" (wydawca Agora SA) dołączona będzie broszka wstążeczka, symbol walki z rakiem piersi, prezent dla...
Wrzesień jest miesiącem nowości i zmian w "Gazecie Prawnej" wydawanej przez Grupę Wydawniczą "Infor". W środę 10 września pojawił się...
Eskadra BTL realizuje akcję promocyjną pod hasłem "Hulk da Ci szkołę!" wspierającą sprzedaż drukarek, skanerów i papieru fotograficznego firmy Hewlett-Packard...
Cultural Care Au Pair, asygnowany przez rząd USA organizator programów au pair, powierzył prowadzenie działań public relations w Polsce agencji...
Agencja reklamowa Ad Fabrika/FCB przygotowała kolejną kampanię promocyjną dla serów pleśniowych marki Turek. Kampania została przygotowane na bazie kampanii wizerunkowej...
Firma MI Promocja oferująca reklamę w pociągach Intercity i Eurocity przeprowadzi we wrześniu br. kampanię reklamową o charakterze autopromocyjnym. "Zależy...
Spółka Comtica po raz kolejny przesunęła start przeznaczonego dla młodzieży kanału 4fun.tv. Początkowo kanał miał zostać uruchomiony w lipcu br.,...
Marlena Marcinkowska objęła stanowisko specjalisty ds. marketingu w firmie papierniczej InterDruk produkującej materiały szkolne (zeszyty i bloki) oraz oferującej usługi...
Coty Polska przeprowadzi kampanię reklamową nowej linii lakierów do paznokci marki Astor - Lycra Flex. Kampania ruszy 25 września br....
Studio projektowe Ikar przygotowało nowe opakowania dla leków OTC firmy US Pharmacia - Vigor (preparat witaminowy) i Ibuprom Zatoki (lek...
Honda Poland przeprowadzi akcję mailingową promującą trzy nowe modele samochodów: Accord, Accord Torer i CR-V. Mailing przygotowany został przez krakowską...
"Neon" - taki tytuł ma dostać nowy magazyn adresowany do młodego odbiorcy wydawnictwa ViMedia, znanego dotąd przede wszystkim jako wydawca...
Poznańska agencja marketing services Aspe przeprowadzi we wrześniu br. działania BTL-owe dla Wrigley Poland Sp. z o.o. oraz dla firmy...
Nową jakość otrzymał dodatek repertuarowy "Życia Warszawy" - czwartkowe "Po godzinach". Od dzisiaj dodatek ma nowy, wygodny, kieszonkowy format, 100-stronicową...
W 2003 r. wydatki Elite Cafe na sponsoring sportowy zamkną się kwotą 2,2 mln zł. Firma, która sponsoruje głównie lekkoatletów,...
Przygotowywana przez rząd nowelizacja Ustawy o ochronie danych osobowych nałożyłaby na administratorów baz nowe obowiązki. "Z projektu zniknęły na szczęście...
Nokia przygotowuje launch rynkowy swojego najnowszego produktu - mobilnej konsoli do gier Nokia N-Gage. Debiut konsoli będzie miał miejsce 7...
Axel Springer Polska przygotowuje kampanię reklamową magazynu "Olivia", która ma zakomunikować wprowadzane w miesięczniku zmiany. Budżet reklamowy planowanych na trzy...
Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi wygrała przetarg na obsługę budżetu działań reklamowych z zakresu ATL dla marki Era Biznes (Polska...
Grupa ING planuje rozpisanie przetargu na obsługę kreatywną. "Zostanie wybrana jedna agencja, która będzie pracować dla całej grupy" - powiedziała...
Lachlan Murdoch, spadkobierca imperium mediowego News Corporation, chce ratować gazetę "New York Post". Zadanie oceniane jest przez wielu obserwatorów za...
Firma Apple poinformowała, że z prowadzonego przez nią internetowego serwisu muzycznego iTunes internauci pobrali już 10 mln utworów muzycznych. Rekordowym...
Distilled Spirits Council i Beer Institute w USA ogłosiły, że w związku z nowym rozporządzeniem Federal Trade Comission i National...
Millennium Import Co., importerzy wódki Belvedere, pozwali do sądu koncern Sidney Frank Importing, dystrybutora wódki Grey Goose. Zarzucają mu fałszywą...
Producent sprzętu RTV Aiwa rozpoczyna paneuropejską kampanię reklamową wspierającą relaunch jej produktów. Działania reklamowe, których budżet szacuje się na 20...
Grupa Aegis poinformowała o 9-proc. wzroście przychodów w pierwszej połowie 2003 r. swoich firm operujących na rynku mediów. W tym...
Koncern McDonald's zamierza zaprosić domy mediowe do globalnego przeglądu ofert. Inicjatorem przeglądu jest Larry Light, wiceprezes wykonawczy i szef marketingu...