środa, 22 października 2003
("Harvard Business Review Polska") Magazyn "Harvard Business Review Polska" oraz Raiffeisen Bank Polska SA rozpoczynają program dla małych i średnich...
(Business Press) Polskie Linie Lotnicze LOT (PLL LOT) oraz wydawnictwo Business Press podpisały umowę dotyczącą wydawania miesięcznika pokładowego PLL LOT...
Renault Polska rozpoczął kampanię nowego modelu Renault Scenic. Kampania przygotowana przez agencję Publicis i dom mediowy HMS Carat toczyć się...
Agencja Promocji Jet rozpoczyna współpracę z Cegedim Poland Sp. z o.o. specjalizującą się w przygotowywaniu rozwiązań marketingowych dla firm farmaceutycznych....
Dom mediowy Initiative Warszawa przygotował prasową kampanię reklamową dla marki sprzętu i odzieży sportowej Rossignol. Zleceniodawcą kampanii jest spółka PM...
Joanna Koszałkowska, assistant equity & category manager w Johnson & Johnson Poland Sp. z o.o., rozstaje się z firmą. Powodem...
Europa, a szczególnie polski oddział korporacji RR Donnelley wkrótce zainaugurują wprowadzenie nowego globalnego wizerunku firmy i jej nowej globalnej wizualizacji....
Polskie Towarzystwo Ubezpieczeń SA (dawne Daewoo TU SA) jest w trakcie zmian identyfikacji wizualnej, a na przełomie roku planuje ogólnopolską...
Agencja reklamowa GPD wprowadza do swojej oferty autorski system badawczy pod nazwą Adwise. "Chodzi nam przede wszystkim o usprawnienie działań...
Agencja Corporate Profiles DDB, która wygrała przetarg na obsługę budżetów reklamowych marek soków Fortuna i Karotka należących do portfolio spółki...
Dorothy Hansberry-Bieguńska, chief operating officer firmy Canal Plus Cyfrowy, z dniem 24 października odchodzi do firmy doradczej Project Consulting and...
W odpowiedzi na wczorajszą informacje w DS "MMP" Jacek Ślotała, prezes J. Walter Thompson/Parintex, oświadczył, że wszelkie stwierdzenia mówiące, jakoby...
Siedem agencji reklamowych znalazło się w konkursie na obsługę kreatywną społecznej kampanii reklamowej organizowanej przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA) Oddział...
Grey Global Group zapowiedziała, że planuje podniesienie swojego kapitału o 100 mln dol., a być może nawet 125 mln dol....
Brytyjskie Hachette Filipacchi rozważa możliwość wydawania kilku swoich tytułów w Stanach Zjednoczonych. Wśród nich prawdopodobnie będzie magazyn kobiecy "Red". Według...
Procter & Gamble UK, w którego portfolio znajdują się takie brandy detergentów jak Ariel i Fairy, zarzucił konkurencyjnemu producentowi Lever...
Brytyjski rynek reklamy stabilizuje się - wynika z najnowszego "Bellwether Report" opublikowanego przez Institute of Practitioners in Advertising (IPA). Z...
Reklamy fast foodów emitowane podczas telewizyjnych programów dla dzieci w Wielkiej Brytanii mogą zostać ograniczone z powodu rosnącego poziomu otyłości...