wtorek, 28 października 2003
(Winkowski) Firma Winkowski Sp. z o.o. podpisała umowę z Wydawnictwem Edipresse Polska SA o druk wszystkich tytułów Wydawnictwa z dniem...
(GfK Polonia) Instytut badawczy GfK Polonia wydziela w swojej strukturze dział badań farmaceutycznych. Od połowy października 2003 zespół badań farmaceutycznych...
(ZPR) Mariusz Woźniczka, dotychczasowy dyrektor zarządzający Radia Eska Łódź (99,8 MHz), został laureatem Honorowej Odznaki "Za Zasługi dla Miasta Łodzi"....
(OMD Poland) Dagmara Robak została mianowana kierownikiem działu badań i analiz (OMD Metrics) przy OMD Poland. Jest absolwentką SGH kierunku...
("The Warsaw Voice") Anglojęzyczny tygodnik "The Warsaw Voice" wprowadza poważne zmiany wydawnicze. Przechodzi z formatu A3 do nieco poszerzonego A4....
(Canal Plus/Cyfra Plus) Ruszyła nowa sprzedażowa kampania reklamowa Cyfry Plus. Prezentuje ona walory platformy oraz informuje o nowej atrakcyjnej ofercie...
(MAA) Projekt "Żywieckie Muzeum Humoru" autorstwa firmy marketing services Eskadra BTL został nagrodzony podczas czwartej edycji konkursu Globe Awards organizowanego...
Spółka Business Consulting specjalizująca się w kampaniach outdoorowych nie zatrudni osoby odpowiedzialnej za sprzedaż, która miała zastąpić Emiliano Castagna -...
Philips Polska rozpoczął telewizyjną kampanię wizerunkowo-produktową. Potrwa ona do połowy grudnia, adaptację kreacji przygotowała agencja Corporate Profiles DDB, planowaniem i...
Firma Ambra SA, importer i dystrybutor napojów alkoholowych, wspiera reklamowo markę win musujących Cin & Cin. Kampania, która ma miejsce...
"Tina" Wydawnictwa Bauer zmieni się gruntownie. Według nieoficjalnych informacji tygodnik otrzyma papier o wyższym procencie białości, nową okładkę, nową makietę,...
Firma badawcza Taylor Nelson Sofres OBOP (TNS OBOP) rozwija badanie OTC Track - prowadzony w cyklu ciągłym monitoring marek poszczególnych...
Rumuńska firma farmaceutyczna Interprindera de Mediacamenta prowadzi w polskich stacjach radiowych kampanię reklamową Faringoseptu - leku OTC, tabletek na ból...
Spółka Polskie Badania Reklamy Zewnętrznej (PBRZ) prawdopodobnie w listopadzie br. zakończy prace nad wspólnym projektem badań efektywności reklamy zewnętrznej. Waldemar...
Ruszyła jesienna ogólnopolska promocja piwa Tyskie Gronie (Kompania Piwowarska) - "PiwoZnawcy". Konceptem promocji oraz jej obsługą zajmuje się agencja TequilaBTL...
Firma reklamowa IMIGe Poland zdecydowała się - począwszy od listopada - na obniżenie ceny wynajmu powierzchni reklamowej średnio o ok....
Agencja reklamowa Intendo stworzyła logotyp, projekty graficzne oraz zajęła się wykonaniem materiałów drukowanych na potrzeby programu motywacyjnego o nazwie Morliny...
Co szósta osoba zadeklarowała chęć posiadania karty kredytowej banku BPH PBK w wyniku kampanii marketingu bezpośredniego prowadzonej z wykorzystaniem tradycyjnego...
141 Testardo PR, sieciowa agencja należąca do Grupy Testardo-Bates, promuje się jako Testardo Action. "Nie jest to jeszcze zmiana naszej...
Agencja reklamowa DougFaberFamily powiększyła dział kreacji do 9 osób. Nowy team kreatywny tworzą Przemysław Słodkowski i Rafał Forkasiewicz. Pierwszy z...
Od listopada dział strategii agencji McCann-Erickson powiększy się o kolejną trzecią osobę - planera. Wojciech Borowski, managing director agencji nie...
Agencja reklamowa Tuba wygrała przetarg zorganizowany przez firmę ICI Polska, producenta m.in. farb Dulux, na produkcję materiałów POS dla tej...
Koncern Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo (PGNiG) wybrał do obsługi kampanii reklamowej wprowadzającej na rynek markę generyczną Gaz Ziemny dom...
Producent grzejników i ogrzewania podłogowego marki Purmo podpisał umowę na obsługę budżetu reklamowego w roku 2004 z agencją reklamową San...
Grupa PZU zakończyła ostatni etap przetargu na agencję reklamową, która przygotuje kampanię dla spółki PZU. Jak się dowiedzieliśmy nieoficjalnie, w...
Domy mediowe: Universal McCann, Starcom i MediaVest, które biorą udział w przetargu o wart 350 mln dol. budżet mediowy koncernu...
Amerykański koszykarz Michael Jordan to najlepiej postrzegany w reklamie sportowiec. To wynik badania przeprowadzonego wśród konsumentów na zlecenie "Advertising Age"...