poniedziałek, 1 grudnia 2003
(Grupa ITI) Grupa ITI nadal odnotowuje dobre wyniki i zwiększa swoje przychody w ciągu pierwszych 9 miesięcy 2003 roku o...
(ClickAd) Firma ClickAd została nowym partnerem handlowym SARE. Współpraca oznacza włączenie SARE - narzędzia do e-mail marketingu dostępnego w modelu...
(BRE Bank) Z początkiem grudnia 2003 r. nastąpiły formalne zmiany w biurze prasowym BRE Banku. Funkcję rzecznika prasowego BRE Banku...
(RMF Classic) U podstaw programowych nowej sieci RMF FM - stacji RMF Classic, która rozpoczęła oficjalnie nadawanie wczoraj, leży przekonanie,...
(Gazeta.pl) Portal Gazeta.pl uruchomił internetowy serwis bezpłatnej warszawskiej gazety codziennej "Metro". Serwis jest elementem budowania przez Agorę SA społeczności wśród...
(Tlen.pl) Komunikator Tlen.pl, program do błyskawicznej komunikacji w sieci, będzie w sezonie zimowym 2003/2004 wyłącznym partnerem internetowym Polskiego Związku Snowboardu....
(Nationwide) Rozpoczęła się promocja płyty Jana Kantego Pawluśkiewicza pt. "Consensus". Towarzystwo ubezpieczeniowe Nationwide wspierało finansowo kolejne etapy realizacji. To pierwsza...
("Puls Biznesu") Dziennik "Puls Biznesu" jest organizatorem seminarium i targów "Droga po kapitał". Seminarium ma być okazją dla przedsiębiorców do...
(Hyperlink) Na początku grudnia br. Telewizja Niepokalanów Puls wprowadza nowe logo. Właściciel koncesji Prowincja Zakonu Braci Mniejszych Konwentualnych (oo. franciszkanie)...
(MTR Media) W sobotę 29 listopada br. rozpoczęła się najintensywniejsza część kampanii sponsorskiej prowadzonej przez Unimil SA na antenie TVN-u....
(Radio PiN 102 FM) Ruszyła świąteczna akcja charytatywna Radia PiN 102 FM i Giełdy Papierów Wartościowych wspierana przez TVN 24...
(IDG Poland SA) International Data Group Poland SA (IDG), polski oddział największego na świecie, międzynarodowego koncernu wydawniczego w branży komputerowej...
(Grupa Wydawnicza "Infor") Ponad 46 tys. polskich radnych na przełomie listopada i grudnia 2003 r. otrzyma od "Gazety Samorządu i...
(Trade Press) Najnowszy numer (21) dwutygodnika handlowego "Supermarket News" został wzbogacony o nowy dodatek tematyczny "Francja w Polsce". "Supermarket News"...
Stacja 4fun.tv ma być pierwszą nie tylko na rynku polskim, ale i w Europie telewizją określana mianem multiscreen. Multiscreen to...
(OgilvyOne Worldwide) Specjalnie na tegoroczne święta firmy Coca-Cola i McDonald's przygotowały wspólne akcje promocyjne. Zrealizuje je firma marketing services OgilvyOne...
W najbliższych miesiącach na nośnikach firmy a2 Advertising & Marketing będą miały miejsce kampanie reklamowe marek Nivea Lip Care i...
Miesięcznik "Wróżka" (wydawnictwo Te-Jot), począwszy od wydania styczniowego, zmieni format na szerszy, logo oraz koncepcję okładki. W dziale reklamy "Wróżki"...
Hewlett-Packard (HP) rozpoczyna kampanię prasową komputera HP Compaq d230, która potrwa do 26 grudnia br. Obejmie ona dzienniki ogólnopolskie: "Gazetę...
Firma Mattel realizuje kampanię reklamową gry planszowej Scrabble. Adaptację reklamy przygotowała agencja Upstairs Young & Rubicam. Planowaniem i zakupem mediów...
Według firmy reklamy zewnętrznej Ströer fiasko fuzji badań efektywności tego medium metodą Oscar i analiz spółki Polskie Badania Reklamy Zewnętrznej...
Na koniec grudnia br. wyznaczono termin rozprawy w sprawie wniosku o upadłość Tele 5, jaki do Sądu Gospodarczego wnieśli byli...
Wyniki zakończonego w piątek festiwalu reklamowego Epica Awards zmieniły kolejność w rankingach dyrektorów kreatywnych i agencji reklamowych prowadzonych przez "Media...
"Playboy" wydawany przez JMG (grupa Marquard Media) od numeru styczniowego będzie miał nowy layout. Odświeżony numer ukaże się 22 grudnia...
Koncern BMW Group Polska wprowadzi w styczniu 2004 r. na polski rynek dwa nowe modele swoich samochodów: BMW X3 i...
Frima Ziołopex, zajmująca się importem i dystrybucją przypraw, zapowiada, że zgodnie z przyjętą strategią pozycjonowania swojej marki Appetita jako multibrandu...
Wydawnictwo Axel Springer Polska od stycznia br. podniesie ceny reklam w tygodniu "Newsweek". Wzrosną one średnio o 6-7 proc. Jak...
Firmy Eastern European Merchandising Corporation (EEMC) oraz PTK Centertel wyjaśniają sporną kwestię konkursu SMS-owego wykorzystującego motywy z filmu "Władca Pierścieni"...
Anna Ibisz, redaktor naczelny "Voyage", obejmie stanowisko redaktora naczelnego miesięcznika "Shape". Obydwa tytuły należą do grupy Marquard Media. Ibisz będzie...
Maciej Bral został deputy managing directorem (dyrektorem zarządzającym) Fox Kids Europe Ltd. odpowiedzialnym za Polskę i Europę Środkowo-Wschodnią. Rynki, za...
Mariusz Wingralek zostanie szefem marketingu w Grupie Żywiec SA, a Blaine Rowlette wiceprezesem ds. marketingu w Kompanii Piwowarskiej SA, dowiedzieliśmy...
Znana jest już ramówka nowej stacji TVN Turbo poświęconej motoryzacji, której właścicielem jest Grupa ITI. To kolejny kanał tematyczny ITI,...
Dom mediowy MPG Media Planning będzie wdrażał program Planowania Zintegrowanej Komunikacji ICP (Integrated Communication Planning), czyli planowania komunikacji wychodzącej poza...
Krystyna Zacheja, senior media research analist w domu mediowym Universal McCann, będzie koordynowała pracę jego działu o nazwie UM Solutions....
Agencja reklamowa DougFaberFamily (DFF) wygrała organizowany przez firmę kosmetyczną Londa Europe przetarg na produkcję filmu reklamowego, który będzie emitowany na...
Wyniki zakończonego w piątek festiwalu reklamowego Epica Awards zmieniły kolejność w rankingach dyrektorów kreatywnych i agencji reklamowych prowadzonych przez "Media...
Unilever Polska planuje testowanie konceptów kreatywnych przygotowanych przez agencje marketing services biorące udział w przetargu na obsługę marki Nudle. W...
Vanessa Kent, director działu account w firmie reklamy internetowej DoubleClick, przechodzi do konkurenencyjnej firmy ValueClick i obejmie takie samo stanowisko....
The Red Consultancy, firma public relations, której centrala mieści się w Wielkiej Brytanii, rozpoczyna działalność w Nowym Jorku. Spółka jest...
Saab kieruje mailing do obecnych posiadaczy samochodów Saab mający na celu zwrócenie uwagi na nowe ulepszone wersje modeli tej marki....
Agencja reklamowa Lowe straciła w Europie obsługę budżetu proszku do prania Surf należącego do portfolio koncernu Unilever. Nową agencją tego...
18-letni piłkarz Wayne Rooney, grający w klubie Everton i w reprezentacji Anglii, gwiazda angielskiej piłki nożnej, wystąpi w kampanii reklamowej...
Według szacunków firmy badawczej Forrester Research za dwa lata nakłady na reklamę online w Europie mają wynieść 1,4 mld euro,...