środa, 21 stycznia 2004
Wafle Grześki produkowane przez FPC Kaliszanka Sp. z o.o. po raz czwarty z rzędu zdobyły tytuł Towar Roku przyznawany przez...
Firma VF, dytrybutor marek Wrangler, Lee i His, zapowiedziała wiosenną kampanię reklamową, która skoncentruje się na promocji odzieży w internecie...
DD Media, wydawca "Dzień dobry". przygotował na ferie zimowe wydanie specjalne tego bezpłatnego tygodnika. Nosi ono tytuł "Dzień dobry w...
Firma Filmdesign rozwija ofertę usług filmcentive i event marketingu. "Filmcentive to nasza autorska propozycja działań motywacyjnych połączonych z aktywnością artystyczną...
Kosmetyczna firma Bell planuje prasową kampanię reklamową błyszczyków do ust. Akcja reklamowa ruszy w kwietniu br. Jak powiedziała Małgorzata Obara,...
Miesięcznik poświęcony wnętrzom "Stylowy Dom" zmienia formułę okładki pisma i wprowadza nowy dział. Teraz na pierwszej okładce pojawia się zdjęcie...
Morliny SA przeprowadzą kampanię reklamową produktów dla dzieci Morlinki. Jak powiedział Walery Lach, dyr. marketingu w Morlinach SA, najbliższe działania...
Koncern Boots Healthcare rozpoczął telewizyjną kampanię reklamową kosmetyków do pielęgnacji skóry Clearasil Total Control. Jest to kolejny etap promocji tej...
MBank zapowiada na 2004 r. rozwój nowych produktów: kredytowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych. "Chcemy stać się bankiem pierwszego wyboru, uniwersalnym, a...
Firma tytoniowa Scandinavian Tobacco SA (ST) przygotowała promocję papierosów Nevada (nowa marka klasy King Size wprowadzona przez ST na rynek...
Polska Rada Dyrektorów Marketingu działająca w ramach organizacji The Conference Board planuje przeprowadzenie analiz kondycji polskich menedżerów zajmujących się marketingiem....
W ramach prac nad nowelizacją kodeksu etyki marketingowej Rada Reklamy i inne organizacje branżowe uzgodniły zapisy dotyczące nowej formuły funkcjonowania...
Wrigley Poland Sp. z o.o. rozpoczął telewizyjną kampanię reklamową gumy do żucia Airwaves. Oryginalną kreację spotu przygotowała niemiecka agencja BBDO,...
DaimlerChrysler Automotive Polska zapowiada kampanię reklamową modelu Chrysler 300 C. Model trafi na polski rynek w maju br. i w...
Koncern Goodyear Dunlop Tires Polska wprowadzi na polski rynek w tym roku nowe produkty i wesprze je reklamowo. Wiosną na...
"Samo Zdrowie", miesięcznik o zdrowiu Hachette Filipacchi Polska, zmienia makietę od bieżącego numeru. Znajdzie się on na rynku 24 stycznia....
Izba Wydawców Prasy (IWP) za pośrednictwem wybranych tytułów prasowych po raz kolejny nagłaśnia problem ewentualności wprowadzenia wyższej stawki VAT-u na...
Kulczyk Tradex planuje wsparcie reklamowe dla samochodów dostawczych Volkswagen Caddy i Volkswagen Transporter. Caddy będzie miał w marcu polską premierę....
Powodem niedawnej rezygnacji Moniki Zarzyckiej ze stanowiska dyr. generalnego Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (SMB) była odmienna niż zarządu wizja przyszłości stowarzyszenia....
Projekt radiowy Zjednoczonych Przedsiębiorstw Rozrywkowych (ZPR), do którego należą sieci Eska i Gold FM, zarobił na reklamie 101,1 mln zł...
Agencja marketing services MRM/Momentum utworzyła dział strategii. Obowiązki dyr. strategicznego objęła Anna Pasińska, która łączy je z funkcją new business...
Według wstępnych szacunków Biura Reklamy TVP SA (BR TVP) ceny reklam w stacjach telewizyjnych są wyższe od ubiegłorocznych o mniej...
Maria Zakrzewska została account directorem w agencji reklamowej DougFaberFamily (DFF). Wcześniej, przez siedem lat, pracowała w agencji reklamowej Leo Burnett...
Decyzją wydawcy Barbara Mietkowska, redaktor naczelna miesięcznika "Look" (Wydawnictwo Bauer), odejdzie z magazynu. Jednocześnie od kwietnia br. Bauer zmieni częstotliwość...
Firma ESI Distribution należąca do struktur Nestle Polska SA przygotowuje do wprowadzenia na rynek nową wodę mineralną. Obecnie trwają prace...
Agora SA wyda w marcu miesięcznik "Avanti". Będzie on przeznaczony dla kobiet, poświęcony modzie i urodzie, pozycjonowany na wyższą półkę....
Decyzją wydawcy Barbara Mietkowska, redaktor naczelna miesięcznika "Look" (Wydawnictwo Bauer), odejdzie z magazynu. Jednocześnie od kwietnia br. Bauer zmieni częstotliwość...
Zenith Media przygotuje plan i kupi media na potrzeby kampanii reklamowej planowanej przez Polskie Stowarzyszenie Producentów Markowych "ProMarka". W konkursie...
Browary Lubelskie "Perła" SA wyłoniły short-listę w przeprowadzanym przeglądzie ofert , którego celem jest wybranie agencji do obsługi sztandarowego brandu,...
Firma Polifarb Cieszyn - Wrocław planuje przeprowadzenie dwóch przetargów: na obsługę strategiczno-kreatywną i mediową swojej marki Dekoral. Obecnie Polifarb Cieszyn...
Według raportu "Wall Street Journal" Bertelsmann rozważa odsunięcie Daniela Brewstera, CEO Gruner & Jahr USA Publishing, od pełnienia jego obowiązków...
Bank inwestycyjny Goldman Sachs obniżył ratingi dla grupy mediowej Aegis oraz korporacji Pearsons, właściciela "Financial Times". Analitycy Goldman Sachs obniżyli...
Koncern Gap Inc. zatrudnił Jeffa Jonesa, byłego prezesa ds. technologii w LB Works (oddział agencji Leo Burnett), na stanowisko wiceprezesa...
Amerykańscy reklamodawcy mogą zapłacić nawet równowartość 1,1 mln funtów za 30-sekundowy spot reklamowy pokazywany w czasie ostatniego odcinka serialu telewizyjnego...
Jim Heekin zastąpi na tym stanowisku Boba Schmetterera, który przeszedł na emeryturę po 33 latach pracy w reklamie. Awans Heekina...
Ponad połowa brytyjskich marketerów planuje zwiększenie budżetów w 2004 r. - wynika z badania NTC Research. Nastroje w branży są...