środa, 7 kwietnia 2004
Katarzyna Pogorzelska, dyr. zarządzający agencji reklamowej Domino Siły Kreatywne, otrzymała świadectwo zawodowe wydane przez Ministerstwo Finansów uprawniające do organizowania i...
Neuron Public Relations rozpoczyna współpracę z fińską firmą farmaceutyczną Orion Pharma. Agencja Neuron będzie odpowiadała za działania komunikacyjne związane z...
Toyota Motor Poland została oficjalnym sponsorem transmisji telewizyjnych turnieju tenisa ziemnego J&S Cup organizowanego po raz trzeci przez firmę J&S...
Agencja reklamowa Art FM zatrudniła Łukasza Cibę na stanowisku copywritera oraz Krzysztofa Sołtysińskiego jako graphic designera. Ciba współpracował dotąd jako...
Wydawnictwo Hachette Filipacchi Polska przeprowadzi kampanię reklamową najbliższych wydań miesięczników "Elle" i "Marie Claire". Strategię i kreację kampanii przygotowano we...
Wydawnictwo Media Express obniży cenę egzemplarzową dziennika "Super Express". Od 13 kwietnia br. warszawskie wydanie gazety będzie kosztowało 1,20 zł...
Agencja Peppermint przygotowała kampanię promocyjno-wizerunkową dla Skody Fabii Sedan. Kampania potrwa od 5 do 25 kwietnia, towarzyszy jej hasło: "Skoda...
Koncern Procter & Gamble zebrał około 3 mln zł w ubiegłorocznej edycji akcji charytatywnej "Podaruj Dzieciom Słońce" realizowanej wspólnie z...
Tomasz Leszko, dotychczas category manager w farmaceutycznym koncernie US Pharmacia, objął stanowisko dyr. marketingu w firmie Hortex Holding SA. Będzie...
Agencja reklamowa Grey Worldwide Warszawa skorzystała z usług tureckiego domu produkcyjnego A&A Stambuł przy produkcji filmu reklamowego marki Pantene Pro-V...
Agencja reklamowa DDB Warszawa przygotowała kampanię dla Telekomunikacji Polskiej SA, której celem jest poinformowanie o nowych planach telefonicznych, zainteresowanie nimi...
Marcin Cendrowicz objął w polskim oddziale Nokii stanowisko szefa dywizji, która zajmuje się akcesoriami do telefonów komórkowych. Została ona utworzona...
Firma kurierska Messenger Service Stolica SA rozpoczęła współpracę z firmą public relations TBWA/PR przy realizacji projektu dobroczynnej aukcji internetowej na...
Firma Amercom z Poznania wprowadziła na rynek alkoholowy nowy produkt o nazwie Vodka Sport. Ma to być wódka ze średniej...
Tygodnik "Polityka" rozpoczął publikację nowego ośmioodcinkowego cyklu artykułów pod hasłem "Poznajmy się". O swoich społeczeństwach piszą w nim wybitni przedstawiciele...
Anna Mosiej została awansowana na stanowisko head of broadcast w agencji reklamowej Grey Worldwide Warszawa. Pracuje w agencji od 1998...
Firma marketing services Peppermint prowadzi prace nad zmianą pozycjonowania swojej marki. Agencja przekształca się, poszerza zakres swoich usług oraz przechodzi...
Warszawski oddział agencji Lowe GGK będzie odpowiedzialny za pracę dla Providenta na trzech dodatkowych rynkach: czeskim, słowackim i węgierskim. "Dotychczas...
Firma Storck Sp. z o.o. zajmująca się dystrybucją w Polsce cukierków kawowych Kopiko podpisała z telewizją TVN umowę na trzymiesięczny...
Spółdzielnia Pracy "Jurajska" wprowadza do sprzedaży nową serię niegazowanych napojów Egzotyczny Świat pod marką Gobi. Nowa linia obejmuje napoje w...
Firma marketing services OgilvyOne Worldwide nawiązała współpracę z irlandzkim inwestorem Capital Partners, który buduje sieć centrów handlowych w Polsce. Agencja...
Kamis-Przyprawy SA wprowadza 4 nowe przyprawy pod marką Kamis: gałka muszkatołowa cała, kolendra, jałowiec i kminek mielony. Jest to realizacja...
Firma farmaceutyczna Polpharma SA wspiera markę Alka-Prim billboardami sponsorskimi w Telewizji Polskiej. Marka jest sponsorem programu "Nasze rytmy zdrowia" w...
Spółka Paradise Group wprowadzi jesienią nową linię produktową pod nazwą Z-Zegna, która będzie submarką linii Ermenegildo Zegna. "W odróżnieniu od...
Goodyear Dunlop Tires Polska rozpoczyna kampanię reklamową nowej opony - Dunlop SP Sport Maxx. Ma ona charakter "sportowy", jest przeznaczona...
Marta Jóźwiak objęła stanowisko PR managera w spółce Canal Plus Cyfrowy. Równocześnie będzie rzecznikiem prasowym firmy. Marta Jóźwiak pracowała wcześniej...
Firma marketing services Tequila/Polska jest autorem koncepcji i odpowiada za kreację paneuropejskiego projektu promocyjnego dla firmy oponiarskiej Michelin. Celem akcji...
Agencja reklamowa Grey Worldwide Warszawa po wygranym przetargu przygotuje najbliższą kampanię warszawskiego Radia 94 należącego do grupy Ad.point. W przetargu...
Damir Brajdić zastąpił na stanowisku dyr. kreatywnego agencji Lowe GGK Lechosława Kwiatkowskiego, który po 4 latach rozstaje się z firmą....
Agencja 2PR odpowiada za stworzenie nowej strategii komunikacji i realizację wszystkich działań public relations marki Miele. Agencja 2PR została wybrana...
PolCard SA, największa na rynku firma obsługująca karty płatnicze, ogłosiła zwycięzcę przetargu na rebranding spółki. Zwyciężyła agencja Grupa A5, oprócz...
Linie lotnicze British Airways przygotowały globalną kampanię reklamową pod hasłem "The way to fly", które zastąpiło dotychczas wykorzystywane "The world's...
Szef koncernu mediowego News Corporation Rupert Murdoch przewiduje, że George Bush łatwo wygra wybory o drugą kadencję prezydencką dzięki silnej...
The Portman Group, organizacja zrzeszająca producentów alkoholu, krytykuje dwóch wytwórców wódki za użycie w celach marketingowych motywów seksualnych. Chodzi m.in....
BBC włącza się w kampanię walki z otyłością. Firma zapowiedziała, że wycofa się z działań promujących niezdrową żywność wśród dzieci...
Google i jego największy rywal wśród wyszukiwarek internetowych Yahoo! zawarły porozumienie mające na celu ograniczenie promocji związanych z grami hazardowymi...