poniedziałek, 19 kwietnia 2004
Najwięcej nominacji na short-liście Konkursu KTR-u, bo aż 40, ma na swoim koncie agencja Leo Burnett. Pozostali nominowani to: Ad...
Interia zmieniła struktury swojego działu handlowego. Z dotychczasowych struktur wyodrębniono dwa dodatkowe piony: dział e-commerce i dział sprzedaży technologii i...
Instytut Monitorowania Mediów (IMM) przejął agencję Horabik i Media. Działała ona na rynku monitorowania mediów od 1997 r., w 2003...
Agencja On Board PR nawiązała współpracę z firmą Riff - ogólnopolską siecią salonów muzycznych, którą będzie obsługiwał w zakresie komunikacji...
Unilever Polska przeprowadzi kampanię reklamową kostek rosołowych marki Knorr. Grupą docelową tego produktu są kobiety w wieku 20-49 lat. Strategię...
GP Battery Poland, producent baterii, rozpoczyna dziś kampanię reklamową, której celem jest zwiększenie świadomości marki GP. Strategię i kreację kampanii...
Agencje wchodzące w skład Związku Firm Public Relations (22 firmy) podpisały Kodeks Dobrych Praktyk precyzujący zasady i standardy świadczenia usług...
Kosmetyczny koncern Wella Polska (należący do Procter & Gamble) wprowadził na rynek nową markę kosmetyków do stylizacji włosów - ShockWaves....
Telewizja muzyczna MTV Polska wprowadza nową ramówkę. Wśród nowych propozycji stacji znalazły się m.in. programy w konwencji reality show: "Dirty...
Beiersdorf-Lechia rozpocznie pod koniec kwietnia kampanię reklamową kremu nawilżającego z koenzymem Q10 Nivea for Men, który właśnie pojawił się na...
Nokia rozpoczęła kampanię nowego modelu telefonu - 7200. Wyróżnia się on przede wszystkim niestandardowym i eleganckim wyglądem. Nokia nie podaje...
Philips Polska Sp. z o.o. przygotowuje kampanię reklamową promującą przenośne odtwarzacze audio HDD60. Są to de facto przenośne dyski twarde,...
Artman SA, producent odzieży marki House, zorganizuje w maju i czerwcu cykl imprez muzycznych w największych miastach. W Wyższej Szkole...
Dystrybutor papieru Antalis Poland oraz miesięcznik "Businessman Magazine" (wydawca: Business Press) przygotowali cykl seminariów na temat znaczenia papieru w kształtowaniu...
Spółka VF Polska Distribution prowadzi kampanię reklamową marki Wrangler w internecie. Została ona przygotowana przez agencję e-point i potrwa do...
Avent, producent artykułów dla najmłodszych dzieci i dla kobiet w ciąży, po raz pierwszy przygotował reklamę w postaci książeczki prezentującej...
Radio Zet należące do spółki Eurozet podniesie od 30 kwietnia br. ceny reklam. Podwyżka wyniesie średnio 7,2 proc. Uzasadnieniem dla...
Domy mediowe Optimum Media OMD i Brand & Media OMD należące do spółki OMD Poland zaczynają wdrażać nowe strategie dotyczące...
Trzy organizacje branżowe: Izba Wydawców Prasy (IWP), Stowarzyszenie Agencji Reklamowych (SAR) oraz Związek Mediów i Reklamy (ZMR, działa przy Polskiej...
Stena Line, przewoźnik promowy na trasie Gdynia - Karlskrona, rozpoczął kampanię internetową, której celem jest promocja tzw. przewozów transportowych (konkretna...
The Lorenz Bahlsen Snack World przeprowadza kampanię pod hasłem "Crunchips Domówka" adresowaną do młodzieży w wieku 15-25 lat. W promocyjnych...
Cloetta Fazer Polska, producent słodyczy, rozpoczął promocję lojalnościową pod nazwą "Polecam czekoladki Fazera". Obsługą programu zajęła się agencja Mediafocus. Program...
Agencja reklamowa Art FM wygrała przetarg na fulserwisową obsługę sieci sklepów meblowych Abra. Wcześniej firma była obsługiwana przez agencję Wunderman....
Agencja reklamowa Business Consulting ponownie wygrała budżet reklamowy firmy Duhan - marki obuwia Azaleia. Budżet ten był obsługiwany przez tę...
Dział Ad Pharma firmy Art Meritum Marketing Communication wygrał przetargi organizowane przez firmy Pfizer i Novartis. Umowa z firmą Pfizer...
Piwo Guinness na Wyspach Brytyjskich będzie produkowane wyłącznie w Irlandii. Koncern Diageo, właściciel Guinnessa, zamyka fabrykę piwa w Londynie i...
Udziałowcy WPP Group zatwierdzili kontrowersyjny plan zwiększenia udziałów 19 menedżerów w holdingu. Kontrowersje budziło m.in. to, że Martin Sorrell, chief...
Koncern Pfizer powierzył budżet leku Viagra dotyczący marketingu bezpośredniego niezależnej agencji Digitas z Nowego Jorku. W przetargu brały udział także...
Wydawnictwo Hachette Filipacchi w Wielkiej Brytanii poszerzyło dział marketingu o senior marketing managera. Stanowisko to objęła Liz Settle. Wcześniej Settle...
Jim Cantaloupo, chairman i chief executive officer sieci restauracji fast food McDonald's, zmarł w wieku 60 lat na atak serca....
Agencja Publicis & Hal Riney (Publicis Groupe) walcząca o główną część globalnego budżetu directmarketingowego Hewlett-Packarda zwerbowała do pomocy Georga Tannenbauma...
Jak twierdzi niezależna firma Dynamic Logic, jej nowe narzędzie badawcze o nazwie AdIndex Sponsorship ma pomóc marketerom i reklamodawcom w...