czwartek, 22 kwietnia 2004
Mariusz Borczowski objął funkcję product managera w firmie reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland. Zastąpił na tym stanowisku Agnieszkę Krochmalską, która...
Portal finansowy Bankier.pl rozpoczął publikację wywiadów przeprowadzanych na antenie Radia PiN 102 FM. Dzięki nawiązanej współpracy czytelnicy Bankiera mogą każdego...
Agencja Primum Public Relations została wybrana jako wyłączny polski partner Media Consulta, europejskiej sieci agencji zajmujących się zintegrowaną komunikacją marketingową....
Portal Gazeta.pl wprowadza nową formę reklamy - linki tekstowe. Na wybranych serwisach portalu Gazeta.pl można zareklamować sklep lub serwis hobbystyczny....
Firma reklamy zewnętrznej AMS rozwija projekt Galeria Plakatu AMS. O pracach nad konkursem pisaliśmy już w DS "MMP" w dn....
Radio Eska należące do Zjednoczonych Przedsiębiorstw Rozrywkowych wystosowało otwarty apel do nadawców radiowych dotyczący zdjęcia z anten przez rozgłośnie spotów...
Carlsberg Okocim SA rozpoczął kolejną, drugą w tym roku, telewizyjną kampanię reklamową piwa marki Harnaś. Nowy 30-sekundowy spot reklamowy pt....
Według przedstawicieli firmy Canon Polska ceny cyfrowych aparatów fotograficznych nie zostaną obniżone po wejściu Polski do Unii Europejskiej (UE). Według...
Koncern spożywczy Danone przekaże do sieci agencji reklamowych Euro RSCG Worldwide obsługę budżetów reklamowych wszystkich swoich wód mineralnych. W Polsce...
Agencja reklamowa PZL pracuje nad przygotowaniem nowego filmu reklamowego dla marki piwa Żubr należącego do portfolio Kompanii Piwowarskiej SA. Spot...
Agencja marketing services Impresariat Karlsbad przeprowadzi akcję fieldmarketingową dla producenta akcesoriów komputerowych firmy Logitech. Projekt będzie dotyczył animacji sprzedaży produktów...
Marquard Media Polska wprowadził zmiany w wyglądzie "Magazynu Sportowego", piątkowego dodatku do "Przeglądu Sportowego", "Tempa" i "Sportu". Nowy layout przygotowali...
Puma Polska zapowiada na ten rok podjęcie działań repozycjonujących markę Puma. Ich celem będzie wprowadzenie brandu do kategorii mody i...
Dr. Oetker Polska wprowadza na rynek nowe desery instant o nazwie Créme Olé o smaku waniliowym i czekoladowym do przygotowywania...
Grupa Wydawnicza "Infor" poinformowała o wynikach finansowych za 2003 r. Przychody Grupy w ub.r. wyniosły 130 mln zł, to jest...
Związek Firm Public Relations (ZFPR) opracowuje narzędzia, które umożliwiłyby agencjom PR będącym członkami związku przekazywanie informacji na temat przetargów organizowanych...
Agencja Martin & Jacob rozszerza monitoring reklam rolniczych realizowanych w ramach projektu badawczego AgricultureMonitoringSystem. Wprowadzono miesięczny pomiar wskaźnika Prestige Index....
Laboratorium Kolastyna prowadzi cykl eventów, których celem jest promocja kosmetyków, głównie linii słonecznej. W trakcie akcji promocyjnej będą prezentowane dwa...
Dorota Król jest nowym TV buyerem w zespole domu mediowego Mediaedge:cia. Poprzednio pracowała w Biurze Reklamy TVP SA, gdzie była...
Marcowa fala czytelnictwa dzienników, jak poinformowało wydawnictwo Axel Springer Polska, wydawca "Faktu", przyniosła kolejny wzrost poziomu czytelnictwa tego dziennika, który...
Grupa ITI wprowadza zmiany w ramówce i organizacji kanału TVN Meteo. Project managerem TVN Meteo został Grzegorz Piekarski. Będzie odpowiedzialny...
Koncern General Motors Poland (GM Poland) przejmuje od spółki Almeco import i sieć dealerską samochodów marki Saab. Proces ten na...
"Super Express" przygotował nowy projekt online dla czytelników - internetową grę "Superptak". Jej celem jest ocena bohaterów życia publicznego, polityków,...
Agencja reklamowa DDB Warszawa przygotowała kolejny, czwarty w tym roku film reklamowy piwa Tyskie należącego do portfolio Kompanii Piwowarskiej SA...
Kanał tematyczny Planete wprowadzi przed tegorocznymi igrzyskami olimpijskimi w Atenach specjalny cykl poświęcony tematyce sportowej. Będą to filmy dokumentalne o...
Dom mediowy Effective Media planuje rozbudowę zespołu i wydzielenie działu dedykowanego telewizji. "Większość obsługiwanych przez nas budżetów dotyczy telewizji. Jesteśmy...
W nawiązaniu do informacji umieszczonej w DS "MMP" z 20 kwietnia br. informujemy, że agencja Business Consulting rozpoczęła obsługę marki...
Agencja interaktywna K2 Internet realizuje dwa projekty dla branży finansowej. Dla AIG TFI przygotowuje obecnie witrynę korporacyjną, natomiast dla DWS...
Agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw zajmie się obsługą budżetu reklamowego leku Voltaren produkowanego przez firmę farmaceutyczną Novartis. Nawiązanie współpracy w...
Wydawnictwo Te-Jot wprowadzi nowy tematyczny magazyn wnętrzarski "Weranda Plus" wykorzystujący markę swego bardziej ogólnego dwumiesięcznika o wnętrzach i ich otoczeniu...
Agencja marketing services Tequila/Polska wygrała przetarg na obsługę akcji promocyjnej dla marki Metaxa dystrybuowanej w Polsce przez Bols Sp. z...
Firma Avans Polska, do której należą sieci sklepów ze sprzętem RTV i AGD marki Avans i Mega Avans, zaprosiła domy...
Firma public relations Profile wygrała przetarg PR organizowany przez Wspólnotę Europejską i finansowany z funduszu Phare 2001. Agencja przygotuje drugi...
Browar Carlsberg przeprowadzi na rynku brytyjskim sponsoringową kampanię reklamową związaną z piłkarskim turniejem Euro 2004. Hasłem kampanii będzie "Twój kraj...
Equifax i Claritas Acxiom stworzą w Wielkiej Brytanii nową bazę konsumencką o nazwie Lifestyle Advance. Cechą nowego produktu ma być...
Firma motoryzacyjna BMW rozpoczyna pierwsze działania marketingowe wspierające sprzedaż sportowego hatchbacka z serii 1. W pierwszej kolejności na rynku brytyjskim...
WPP Group kupiła 75 proc. niemieckiej firmy sponsoringowej SponsorCom. Inwestycja ma poszerzyć usługi sponsoringowe należącej do grupy WPP sieci domów...
Koncern Coca-Cola zamierza wejść w segment napojów średniokalorycznych, wprowadzając do sprzedaży nową markę Coca-Cola C2. Nowy produkt będzie rywalizować z...