poniedziałek, 17 maja 2004
Finał konkursu Eurowizja emitowany 15 maja br. w TVP1 oglądało 6 mln 677 tys. osób według AGB Polska. Udział stacji...
Na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywnej Komunikacji "Magdalena 2004" młodzi kreatywni z Scholz & Friends Warszawa otrzymali nagrodę główną Golden Bra w...
Maciej Szczechura został następcą Piotra Zygi, dotychczasowego dyrektora marketingu Eurobanku, który kilkanaście dni temu odszedł z banku, obejmując fotel prezesa...
Spółka Canal Plus Cyfrowy rozwija współpracę z sieciami handlowymi. Firma podpisała w tej sprawie umowę z siecią sklepów Vobis oferującą...
Wczoraj (17 maja) w głównych stacjach telewizyjnych rozpoczęła się kampania reklamowa żelu Lioton 1000 produkowanego przez koncern Berlin-Chemie Menarini Polska....
Koncern farmaceutyczny US Pharmacia przygotowuje się do wprowadzenia na rynek nowej kategorii leków OTC - Naturapia. Produkty z tej grupy...
W agencji public relations GGK PR stworzona została specjalistyczna komórka, której zadaniem jest organizowanie szkoleń z dziedziny doskonalenia technik wspomagania...
Rozpoczęła się nietypowa kampania reklamowa opon firmy Goodyear skierowana do aktywnych i zamożnych osób. Zostały nią objęte stadniny koni oraz...
Firma Polkomtel SA, operator telefonii komórkowej, właściciel marek Plus i Simplus, rozpoczęła przegląd ofert domów mediowych. Informację tę potwierdził Ryszard...
Agencja reklamowa San Markos korzysta z nowego narzędzia - Creative Thinking Tank (CTT). Wykorzystuje ono wiedzę i doświadczenie członków Eurada...
Agencja marketing services Peppermint przygotowała program Akademia Sukcesu Amiki, którego celem jest budowanie relacji ze sprzedawcami sprzętu AGD. Pierwszym elementem...
Agnieszka Zyśk, communciation manager w Coca-Cola Services Poland, ostatecznie rozstała się z firmą. Zapowiadane od dawna odejście było kilkakrotnie przekładane...
Grupa drukarska Impression Polska, powstała z połączenia dwóch drukarni wielkoformatowych - belgijskiej Hecht Polska i czeskiej Eclipse Poland, zamierza w...
Koncern Unilever Polska wprowadza nowe logo i ogłasza nową misję firmy, która wyznacza kierunek rozwoju koncernu na najbliższe kilka lat...
Skoda Auto Polska prowadzi kampanię reklamową dotyczącą modelu Fabia. "Promujemy trzy kolory modelu Fabia, które klient może dostać bez dopłaty,...
Fiat Auto Poland prowadzi akcję "Panda Goes Clubbing", za pomocą której chce dotrzeć do liderów opinii w klubach i pubach....
Danone Polska przygotował dwie trwające równocześnie kampanie reklamowe dla marek Danonki i Danone jogurty. Celem pierwszej z nich jest edukacja...
Firma L'Oreal Polska rozpoczęła kampanię reklamową nowego szamponu Garnier Fructis Długie i Mocne. Adaptację reklamy przygotowała agencja reklamowa Publicis, planowaniem...
MTV zdecydował się na opatrzenie swoją marką prezerwatyw. Decyzję uzasadnia tym, że ich zakup jest wciąż dla młodych ludzi sytuacją...
Arnaud Lagardre (43 lata), prezes i dyrektor zarządzający Lagardre Group, jednej z największych grup mediowych na świecie, otrzyma 22 czerwca...
Steve Richards, dawny dyrektor zarządzający agencji reklamowej Grey London, wrócił do stanowiska w kadrze zarządzającej. Tym razem trafił do firmy...
Koncern Volkswagen rozpoczyna kampanię mailingową związaną z marką Bora Highline. Jej celem będzie zwiększenie świadomości marki wśród menedżerów flot samochodowych...
W Wielkiej Brytanii muzułmanie krytykują nową policyjną kampanię antyterrorystyczną, w której kobiece oczy są prezentowane w czarnej obwódce. Na plakatach...
David Benson, dotychczas managing partner w sieci MindShare Worldwide, objął nowo utworzone stanowisko international head of communication planning w sieci...