wtorek, 6 lipca 2004
Saatchi & Saatchi sukcesywnie na wszystkich rynkach planuje przeprowadzenie badania mierzącego emocjonalny związek konsumenta z marką. Badanie pojawiło się w...
Agencja marketing services One 2 One Communication rozpoczęła promocję "Romantyczna Casablanca", której zadaniem jest zachęcenie klientów najlepszych polskich restauracji do...
Biuro Reklamy TVP SA (BR TVP) poszerza zespół. To konsekwencja powołania nowej struktury w biurze - pionu marketingu i rozwoju...
Platforma Mediowa "Point Group", wydawca m.in. miesięcznika "Dlaczego", wprowadziła nowy bezpłatny magazyn miejski "Point Warsaw Exclusive". Jego początkowy nakład wynosi...
Z badania zrealizowanego przez firmę Ipsos w pierwszej połowie czerwca br. wynika, że w przypadku większości kategorii produktów i usług...
Anna Drozdowska objęła stanowisko menedżera ds. reklamy na Europę Środkową marki Siemens w firmie Bosch-Siemens BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego. Do...
Wydawnictwo Murator zmieniło szatę graficzną, logo i system nawigacji swego internetowego serwisu budowlano-wnętrzarskiego www.muratordom.pl. W makiecie zastosowano żywsze kolory, a...
Na podstawie uchwały Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji (KRRiTV) przewodnicząca Danuta Waniek podpisała decyzję o ukaraniu spółki Spectrum rozpowszechniającej program...
Marka produktów mlecznych Onken może w przyszłym roku przestać istnieć w związku z globalnym przejęciem firmy Onken przez Dr. Oetker,...
Wydawnictwo Edipresse Polska poinformowało o rosnącej rekordowej liczbie prenumeratorów tygodnika "Przyjaciółka". Według danych potwierdzonych przez ZKDP w I kwartale br....
"Elle" w wydaniu sierpniowym nawiązuje do wyróżniającego się numeru dokładnie sprzed roku. Bohaterką okładki ubiegłorocznego wydania była gwiazda francuskiego kina...
Polska edycja "National Geographic" (wydawca: G+J RBA) zrealizowała pierwszą swoją wyprawę, z której relacja znajdzie się wkrótce w TVP2. Sponsorem...
Na zlecenie Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) agencja interaktywna PR & ST Interactive przygotowała program umożliwiający stały dostęp online do...
Należące do firmy AmRest restauracje KFC rozpoczynają z PepsiCo wspólną akcję promocyjną pod nazwą "Odważ się na więcej. Pepsi w...
Synergy Marketing Partners po wprowadzeniu na rynek nowej usługi Brand Event Analysis (polegającej na wszechstronnej analizie marki pod kątem wykorzystania...
Unilever rozpoczyna ofensywę w segmencie śmietany, rozszerzając markę Rama o nową linię produktów - Rama Cremefine, która będzie wsparta przez...
Media Express, wydawca "Super Expressu", wprowadzi graficzne zmiany w makiecie dodatku telewizyjnego "Super Express TV". Koncepcję zmian w TV-guidzie przygotowano...
Firma Wilkinson Sword wprowadziła na polski rynek maszynkę do golenia na mokro dla kobiet o nazwie Intuition. Innowacyjność tego produktu...
Gorseteria - ogólnopolska sieć sklepów z bielizną - zmodyfikowała swoje logo, rozpoczęto także działania marketingowo-reklamowe. W okresie wakacyjnym (lipiec-sierpień) zaplanowano...
Telewizyjny kanał sportowy Eurosport przygotował specjalną ramówkę na sierpień. Zdominują ją programy związane z 28. Letnimi Igrzyskami Olimpijskimi w Atenach...
Toyota Motor Poland rozpoczyna kolejną akcję reklamową mającą na celu przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów w miejscach, gdzie spędzają wakacje. Jest...
Fiat Auto Poland wystartował z kampanią reklamową specjalnej wersji Fiata Albea. Potrwa ona przez lipiec. Kreację przygotowała agencja reklamowa Leo...
Firma Arteria wchodząca w skład grupy Nova Communications Group podpisała długoterminową (na minimum rok) umowę z American Restaurants, właścicielem sieci...
MMC Car Poland, dystrybutor samochodów marki Mitsubishi w Polsce, przygotował na lipiec i sierpień ofertę promocyjną na modele Space Star,...
Interia jako pierwszy portal internetowy w Polsce powiększyła znacząco parametry kont pocztowych. Portal uruchomił konta bezpłatne o pojemności 100 MB...
Ad Fabrika/FCB została wybrana przez firmę Agros Nova do obsługi ATL-owej wszystkich produktów marki Łowicz. Jest to wynik przetargu, do...
OS3 Multimedia wygrała przetarg na przygotowanie serwisu wakacyjnego dla banku Inteligo i kreacji internetowych. "Serwis wakacyjny jest pierwszym etapem naszej...
Operator centrów handlowych firma Apsys Polska rozpoczyna przetarg na obsługę reklamową. Firma nie ujawniła, czy dotyczy on całego budżetu, czy...
Spółka Polskie Badania Outdooru (PBO) rozpisała konkurs, którego celem jest nawiązanie współpracy z firmą zewnętrzną w zakresie strategii. Brief konkursowy...
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne wybrały agencję Studio P Andrzeja Pągowskiego do przygotowania kampanii reklamowej nowego magazynu "Ergo. Forum Wychowawców". Firma...
Spółka Bacardi-Martini Polska wybrała dom mediowy Brand Connection do obsługi swoich działań mediowych. Przetarg rozpoczął się w kwietniu i poza...
Coca-Cola wprowadza w Wielkiej Brytanii program walki z otyłością. Projekt nosi tytuł "Active lifestyle" i ma promować zbalansowaną dietę, sport...
Według danych zebranych przez międzynarodową sieć domów mediowych Initiative (badanie ViewerTrack) zakończone mistrzostwa Europy w piłce nożnej Euro 2004, które...
David Beckham, światowa gwiazda piłki nożnej, odegra mniejszą rolę, niż wcześniej planowano, w najbliższej kampanii reklamowej Vodafone Live!. Wiąże się...
Włoski klub piłkarski Juventus Turyn podpisał umowy sponsorskie z dwiema firmami. Piłkarze klubu w czasie rozgrywek włoskiej ligii Serie A...
Agencja 180 Amsterdam obsługująca Adidasa uczciła szokujące zwycięstwo Greków w mistrzostwach Europy w piłce nożnej nową kampanią z linii "Impossible...
Grupa WPP podała, że jej przychody w ciągu 5 pierwszych miesięcy br. wzrosły o 2 proc. Z danych wynika, że...