czwartek, 8 lipca 2004
W stacji BBC World, należącej do brytyjskiej korporacji BBC, rozpoczyna się kampania promująca Warszawę. Reklama pokazuje Warszawę jako miejsce atrakcyjne...
Telewizja Polska SA we współpracy ze spółką Polkomtel, operatorem sieci Plus GSM, uruchomiła serwis mobilny. To nowa bezpłatna usługa polegająca...
Przewodnicząca Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji (KRRiTV) Danuta Waniek zawiadomiła Prokuraturę Rejonową w Warszawie o popełnieniu przestępstwa przez Komitet Wyborczy...
Firma PR Ink & Company zawarła umowę ze spółką Centrum Praha na obsługę PR projektu budowy kompleksu biurowo-kinowego Centrum Praha...
Telekomunikacja Polska SA rozpocznie w poniedziałek kampanię telewizyjną związaną z igrzyskami olimpijskimi w Atenach (o wstępnych planach kampanii pisaliśmy w...
Koncern Procter & Gamble rozpoczął wakacyjny roadshow Wella Truck. Projekt pozwala konsumentom na zapoznanie się z kosmetykami marki Wella podczas...
Marka Nivea objęła wyłącznym sponsoringiem serwis Plaże w portalu Interia.pl. Jak mówi Mariusz Kuziak, dyrektor marketingu Interii, serwis istniał w...
Firma Henkel Polska została sponsorem renowacji Mauzoleum Szustrów w Warszawie. Firma zamierza w całości pokryć koszty prac renowacyjnych, które wyceniono...
Firma konsultingowa Stratosfera opracowała nowe pozycjonowanie oraz długoterminową strategię rozwoju i strategię komunikacji marki Capivit. Capivit jest preparatem z kategorii...
Marka Dilmah będzie kreować swój wizerunek przez otwieranie t-barów - wyspecjalizowanych lokali serwujących napoje z ekskluzywnej serii t wprowadzanej właśnie...
Agencja Partner of Promotion pozyskała spółki: Cinema City International, Nowa Gala, Broker FM i Swissmed, do swojego działu kapitałowego. Chodzi...
Do drugiego etapu przetargu na obsługę reklamową dziennika "Życie Warszawy" wydawanego przez Dom Prasowy Sp. z o.o. zakwalifikowały się trzy...
Marek Kurkowski został nowym prezesem spółki Best Marketing & Promotion Agency. Zastąpił on Leszka Popowicza, który zajmował to stanowisko od...
Wystartowała nowa kampania reklamowa wody Nestle Aquarel przygotowana przez Publicis. Kampania jest elementem działań promocyjnych dla nowej wody wprowadzonej na...
Agencja Lothar Bohm wygrała konkurs na kreację opakowań dla nowej marki leku OTC koncernu US Pharmacia. Agencja będzie również odpowiedzialna...
Super-Pharm, marka sieci placówek będących połączeniem aptek i drogerii, w ciągu najbliższego roku rozwinie sieć swoich sklepów w Polsce. Do...
Grupa Wydawnicza "Polskapresse" rozpoczęła współpracę z agencją PR Profile. Najprawdopodobniej w tym tygodniu zostanie podpisana umowa między firmami. Jak przekazała...
W okresie wakacyjnym Agencja Wydawniczo-Reklamowa "Wprost" (AWR Wprost) prowadzi działania prosprzedażowe tygodnika "Wprost" i miesięczników "Pani" oraz "Rejs" na Wybrzeżu,...
Radiostacja od 10 lipca wprowadza nowe hasło promujące tę rozgłośnię. Nowe hasło brzmi: "Muza novej generacji". Zdaniem kierownictwa stacji nowy...
Leszek Kwiatkowski rozpoczyna pracę w agencji reklamowej DougFaberFamily (DFF) na stanowisku dyrektora kreatywnego. Dotychczas w strukturze firmy nie istniało takie...
Do zespołu kreacji agencji McCann-Erickson dołączyły dwie nowe osoby - Małgorzata Włodarska, copywriter, i Agnieszka Szaniawska, senior art director. Dotychczas...
Arteria, firma specjalizująca się w zarządzaniu relacjami z klientami oraz wsparciem sprzedaży, wchodząca w skład grupy Nova Communications (NC), rozpoczęła...
Hyundai Motor Poland rozpoczął kampanię reklamową, w której wizerunek marki buduje model Santa Fe. Przygotowana kreacyjnie przez agencję Heureka kampania...
Brytyjska rządowa organizacja Food Standards Agency (FSA) proponuje, by do 2006 r. producenci żywności zaprzestali wykorzystywania gwiazd w swoich reklamach....
Trzy agencje znalazły się na short-liście organizacji Visit London, której celem jest promowanie Londynu jako atrakcyjnego miejsca wyjazdów. Visit London...
Menedżerowie firmy Nike zajmującej się produkcją odzieży i sprzętu sportowego rozważają możliwość rezygnacji z wykorzystania w reklamach wizerunku amerykańskiej lekkoatletki...
David Elstein, były chief executive stacji telewizyjnej Five, poinformował, że zamierza kupić Hallmark Channel za 500 mln funtów. Jeżeli uda...
Według ostatnich badań oglądalności kanałów telewizyjnych o profilu informacyjnym w Europie stacja CNN pozostaje zdecydowanym liderem. Około 30,4 proc. widzów...
Jerry Judge, worldwide chief executive Lowe (Interpublic Group of Cos.), być może przestanie pełnić dotychczasową funkcję. Związane jest to z...
Koncern Ferrero wybrał dom mediowy Mediaedge:cia w Wielkiej Brytanii do obsługi budżetu mediowego takich brandów jak: Ferrero Rocher, Kinder Surprise,...
Były pracownik agencji reklamowej Saatchi & Saatchi Worldwide z Nowego Jorku zarzuca trzem obecnym pracownikom tej agencji i jednemu byłemu...