środa, 14 lipca 2004
Agencja reklamowa Nokaut Skład przygotowała dla operatora telefonii komórkowej Polkomtel SA cykl eventów marketingowych dla marki pre-paidu Simplus. Jest to...
Dom mediowy Brand & Media OMD należący do OMD Poland zajmie się planowaniem i zakupem mediów dla tanich brytyjskich linii...
Na otwarciu wczorajszego dnia notowań akcje debiutującej na GPW spółki Broker FM, właściciela m.in. Radia RMF FM, wzrosły o 0,5...
Grupa Carrefour nie będzie występować na drogę prawną przeciwko telewizji TVN, po tym jak stacja zaprezentowała krytyczne materiały o sieci...
Duet kreatywny Robert Sieradzki i Andrzej Maruszeczko będzie odpowiedzialny za przygotowanie jesiennej kampanii reklamowej dwutygodnika "Viva!" (Edipresse Polska). Działania marketingowe...
Magazyn "Notes.na.6.tygodni" i jego wydawca Fundacja Bęc Zmiana realizują projekt "Nowy Dizajn Miejski Bęc nad Wisłę, Bęc na Ławkę". W...
TVN Meteo (Grupa ITI) wprowadza do oferty handlowej nową formę reklamy, tzw. scroll reklamowy. Scroll to pasek w dolnej części...
The Boston Consulting Group (BCG), firma zajmująca się doradztwem w zakresie zarądzania (również doradztwem marketingowym), prognozuje, że w perspektywie najbliższych...
Grupa Herbapol Lublin stworzyła własny dział PR, który prowadzi Jacek Sim. Dział w chwili obecnej jest jednoosobowy, ale według Jacka...
Firma Lego Polska wybrała dom mediowy Media Group do obsługi swojego budżetu mediowego w tym roku. Dotychczas planowaniem i zakupem...
Sieć internetowa Q-Net wprowadza pakiety mediowe internet + prasa. Pakiety obejmują trzy tytuły prasowe i ich wydania internetowe: "Biznes Warszawski"...
Wydawnictwo ViMedia przy przeobrażaniu tytułu "Nowa Miss" w magazyn "Boutique" współpracuje z agencją reklamową San Markos. Jednocześnie San Markos będzie...
Telewizyjny kanał filmowy Turner Classic Movies (TCM) wprowadzi w sierpniu br. pasmo "Lato pod gwiazdami". W jego ramach każdego dnia...
Firma doradztwa strategicznego Stratosfera zmienia identyfikację wizualną. "Zmiana dotychczasowego logo jest spowodowana tym, że mamy coraz więcej zleceń i klientów...
Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO) pracuje nad dziewiątą edycją "Katalogu firm badawczych". Publikacja będzie dostępna w połowie października...
Grupa Żywiec rozpoczęła wakacyjną akcję promocyjną piwa Żywiec. Za jej przygotowanie odpowiada agencja Live. Letnia promocja prowadzona jest w nadmorskich...
Producent słodyczy Cadbury Wedel zakończył przegląd ofert agencji reklamowych dotyczący obsługi budżetu czekolad i wybrał agencję, która przygotuje najnowszy film...
Skoda Auto Polska prowadzi kampanię reklamową modeli Octavia i Fabia wyposażonych w standardzie w czujnik cofania. "Staramy się wspierać nasze...
Spółka Pool-Spa, producent akrylowych urządzeń do hydromasażu, uruchomiła nowy serwis internetowy. "Został opracowany z myślą o sprzedawcach produktów firmy, klientach...
Firma marketing services Peppermint przygotowuje magazyn dla sprzedawców firmy Amica produkującej sprzęt AGD. Wydawnictwo nosi tytuł "Amica od kuchni" i...
Firma Pomidor - Dom Pracy Twórczej, której głównym obszarem działalności jest produkcja product placement w filmach fabularnych, doradztwo i opracowywanie...
Firma badawcza Gemius SA rozpoczęła współpracę z Zentropy Partners, agencją interaktywną działającą w strukturach McCann WorldGroup. Agencja włączy do swojej...
Polska Telefonia Cyfrowa rozpoczęła letnią kampanię reklamową marki Era w miejscowościach wypoczynkowych w Tatrach, Beskidach i Karkonoszach. W działaniach wykorzystano...
Według najnowszego raportu International Communication Consulting Organisation (ICCO) rynek usług i produktów zdrowotnych jest w dalszym ciągu najważniejszym klientem agencji...
W ramach nowego serwisu internetowego Grupy Energetycznej ENEA uruchomiona została strona www.krainaenea.pl adresowana do dzieci i młodzieży, którą przygotowała i...
Telekomunikacja Polska SA (TP SA) prowadzi negocjacje z Polskim Związkiem Piłki Nożnej (PZPN) dotyczące dalszego sponsorowania polskiej reprezentacji piłkarskiej. Poprzedni...
Ponad 40 proc. Polaków jest "bardzo zainteresowanych" lub "dość zainteresowanych" igrzyskami olimpijskimi w Atenach, wynika z badań ARC Rynek i...
Amnesty International, międzynarodowa organizacja zajmująca się ochroną praw człowieka, rozpocznie współpracę z agencją reklamową Mother w zakresie brand communications. W...
Koncerny Procter & Gamble i Unilever zamierzają nawiązać współpracę z większą liczbą firm reklamowych niż dotąd. "Staramy się utrzymywać relacje...
Agencja reklamowa Bartle Bogle Hegarty (BBH) po dwuetapowym przeglądzie ofert wygrała obsługę wartego ok. 80 mln euro (53 mln funtów...
Brian Fetherstonhaugh obejmie pod koniec br. stanowisko CEO międzynarodowej sieci firm marketing services OgilvyOne należącej do WPP Group. Zastąpi Reimera...
Sieć sklepów odzieżowych Marks & Spencer zamierza skupić swoje działania marketingowe na promocji marki Your M&S. Jej promocja będzie podstawowym...
Firma Google, właściciel przeglądarki internetowej, może być niebawem notowana na giełdzie Nasdaq. Wartość firmy oceniana jest obecnie na 2,7 mld...
Kontrowersyjny raper Eminem zamierza założyć swój własny hiphopowy i lifestyle'owy kanał w amerykańskiej satelitarnej sieci radiowej Sirius. Umowa Eminema z...
Agencja Bite została wybrana przez Visa CEMEA (centrala Visy na Europę Centralną, Bliski Wschód i Afrykę) do przygotowania "księgi" wytycznych...