czwartek, 22 lipca 2004
Radosław Włoda, dotychczasowy dyrektor sprzedaży agencyjnej w Biurze Reklamy i Ogłoszeń Media Express, będzie pracował w wydawnictwie Agora SA. Pracę...
Magazyn komputerowy "Chip" (Vogel Burda Communications) rozpoczyna od numeru sierpniowego sprzedaż produktów komputerowych w ramach aukcji internetowych. Dostawcy sprzętu i...
Nestle Polska SA wprowadza do sprzedaży nową markę czekolad mlecznych w tabliczkach Nestle Crunch z dodatkiem chrupek ryżowych. Pojawienie się...
MBank przygotował nową linię materiałów BTL. Zawierają one aktualne informacje o produktach i usługach, nawiązują do białych stron internetowych mBanku,...
Z najnowszych danych ACNielsen dotyczących wielkości sprzedaży wód butelkowanych na polskim rynku wynika, że kiepska pogoda w maju i czerwcu...
Studio filmowe Restaurant zajmie się produkcją spotu reklamowego na potrzeby kampanii reklamowej samochodu marki Audi A8. Za strategię i kreację...
Dean Possenniskie zastąpił Beatę Pawłowską na stanowisku szefa MTV Networks Polska. Stanowisko, jakie zajmowała Pawłowska - dyrektor generalny MTV Networks...
Firma Reckitt Benckiser SA zaprzestała emitowania reklamy swojego proszku do prania marki Dosia, w której marka ta została zestawiona z...
W wiosennej ramówce Polsatu w 2005 r. znajdzie się kolejna, czwarta, edycja reality show "Idol". Obecnie trwa wstępny casting uczestników...
Kanał informacyjny TVN24 wprowadza do ramówki nowy program "Sawka większa niż życie". Każdy odcinek programu zawiera trzy felietony, które poruszają...
Koncern hutniczy Ispat Polska Stal - IPS (wcześniej Polskie Huty Stali - PHS) zamierza przeprowadzić kampanię reklamową, która ma wspierać...
Koncern Unilever Polska ruszył z kampanią reklamową produktów do pielęgnacji włosów Sunsilk - Satin Proteins (wygładzające włosy). Celem kampanii jest...
Grupa Ubezpieczeniowo-Finansowa "Warta", do której należą m.in.: TUiR Warta, TUnŻ Warta Vita, PTE Dom, Warta TFI, Warta Asset Management, przed...
Agencja Paralotna przygotowała dla firmy Nikon letnią kampanię prasową obiektywów Nikkor pod hasłem "Dajemy do pieca". Kampania ma na celu...
Na zlecenie firmy Hochland Polska Sp. z o.o. agencja reklamowa Grey Worldwide i dom mediowy Universal McCann zrealizują w sierpniu...
Jakub Bierzyński, CEO OMD Poland, zamierza zwrócić się do Izby Wydawców Prasy w sprawie zorganizowanego przez Biuro Reklamy tygodnika "Przyjaciółka"...
Największy polski serwis aukcyjny Allegro.pl uruchomił letni konkurs lojalnościowy dla swoich użytkowników pod hasłem: "AlleJazda". Główną nagrodą w konkursie jest...
Broker reklamy kinowej New Age Media wprowadził specjalną ofertę dla reklamodawców planujących promowanie się w wakacje. Oferta obowiązuje przez cały...
GM DAT Polska rozpoczął wakacyjną kampanię pod hasłem "Chevroletnie wakacje". Kreację przygotowała agencja reklamowa G7, a media zaplanował i zakupił...
Agencja Rynku Rolnego (ARR), która po raz drugi w ciągu ostatniego roku ogłosiła przegląd ofert na organizację i przeprowadzenie kampanii...
Samochód Corolla Verso będzie jednym z aut priorytetowych dla Toyoty w jesiennych akcjach reklamowych. "Debiut rynkowy tego auta w Polsce...
Firma Danone prowadzi przegląd studiów produkcyjnych. Jego celem jest wyłonienie kilku, prawdopodobnie 2-3, którym powierzane będą realizacje wszystkich spotów reklamowych...
Agencja Face2Face współpracuje z Joko Cosmetics w zakresie stworzenia nowego wizerunku kosmetyków tej firmy. "Powstała potrzeba zróżnicowania działań na potrzeby...
Sun Microsystems Poland repozycjonuje się z firmy hardware'owej w kierunku firmy wdrożeniowo-doradczej. "W tym momencie już 40 proc. naszych przychodów...
Ofcom, brytyjska firma regulująca rynek mediowy, zadecydowała o niewprowadzaniu całkowitego zakazu reklamowania produktów typu fast food w spotach skierowanych do...
Anthony Minghella, reżyser filmów fabularnych "Angielski pacjent" i "Utalentowany pan Ripley", będzie odpowiedzialny za realizację najnowszego spotu reklamowego dla piwa...
Grupa Interpublic mianowała Philippe'a Sarrazina CEO domu mediowego Initiative w Paryżu. Sarrazin zastąpił Jean-Christophe'a Petita, który kierował paryskim biurem Initiative...
Cadbury Schweppes zadebiutuje na rynku amerykańskim z niskokaloryczną wersją napoju gazowanego 7-Up o nazwie 7-Up Plus. Ma konkurować z niskokalorycznymi...
Sieć hipermarketów Tesco w Wielkiej Brytanii zdecydowała się na rezygnację z postaci Dotty (granej przez Prunellę Scales), klientki "z piekła...
Agencja reklamowa St Luke's przygotowała najnowszą kampanię reklamową dla brytyjskiego producenta obuwia dla dzieci Clarks. W spocie reklamowym występują dzieci,...
Nokia wybrała agencję WCRS do obsługi globalnego budżetu Vertu, firmy produkującej telefony luksusowe. WCRS wygrała przetarg, w którym uczestniczyły także...
Finałowi brytyjskiego "Big Brothera" zaplanowanemu na początek sierpnia towarzyszyć będzie specjalny konkurs, który ma zwiększyć zainteresowanie programem. Do grona 4...