wtorek, 24 sierpnia 2004
Lotto, sponsor drużyny piłkarskiej Lech Poznań, powierzyło stworzenie wizerunku kolekcji strojów sportowych Lech Collection agencji reklamowej Zero 2 specjalizującej się...
Marka piwa Carlsberg została sponsorem meczu Monaco Super Cup. W tegorocznej rozgrywce o zwycięski puchar walczyć będą: zdobywca Pucharu UEFA...
Tegoroczny festiwal w Sopocie transmitowany przez TVP1 spotkał się z dużym zainteresowaniem widzów. Wskaźniki oglądalności były najwyższe od 4 lat...
W poniedziałek 23 sierpnia rozpoczęła się ogólnopolska kampania telewizyjna stacji radiowych Złote Przeboje należących do Agory SA. Kampania telewizyjna jest...
Maciej Szwajkowski został starszym specjalistą ds. reklamy w biurze reklamy tytułów komputerowych w Wydawnictwie Bauer. Będzie odpowiedzialny za pisma: "CD...
RRM, dom sprzedaży Radia Zet i Radiostacji, poinformował domy mediowe o zmianach, jakie wprowadzi do cennika 1 września br. Ceny...
Wasa Barilla Poland Sp. z o.o. wprowadza do sprzedaży dwa nowe warianty pieczywa chrupkiego: Wasa Original Crips i Wasa Golden...
"Inicjatywa 0,25 proc." - tak nazywa się akcja w sprawie wprowadzenia bardziej korzystnych dla branży gadżetów reklamowych rozwiązań podatkowych. Chodzi...
Daewoo FSO-Motor prowadzi kampanię reklamową promującą zakup samochodów Lanos lub Matiz z rabatem do 2,5 tys. zł. i specjalnym pakietem...
Bank Gospodarki Żywnościowej SA (BGŻ SA) planuje na 1 października br. rozpoczęcie promocji pakietów produktowych Integrum Plan 1, Integrum Plan...
Panasonic Polska reklamuje w telewizji nagrywarki DVD swojej marki. 30- i 15-sekundowe spoty emitowane są w TVP1 i TVP2 (przy...
Agencja reklamowa Cytryna przygotowała projekt materiałów BTL do promocji pakietu Twoje Zdrowie, pilotażowego programu Banku Gospodarki Żywnościowej SA (BGŻ SA)...
Kazimierz Piekarz, obecnie zastępca dyrektora Biura Reklamy TVP SA ds. marketingu, został nowym członkiem rady nadzorczej instytutu TNS OBOP. Oprócz...
Dystrybutor filmowy United International Pictures rozpoczyna w tym tygodniu kampanię reklamową wprowadzanego 3 września br. na ekrany filmu "Krucjata Bourne'a"....
Roman Rabantek objął stanowisko dyrektora marketingu w firmie Hortex Holding SA. Będzie odpowiedzialny za całokształt strategii marketingowej, w tym planowanie...
Samsung Electronics Polska rozpocznie we wrześniu br. kampanię wspierającą launch rynkowy nowego telefonu z kategorii moda - SGH-E800. Kampania potrwa...
Iberia Motor Company SA, generalny importer marki Seat w Polsce, przekazuje obsługę budżetu mediowego agencji MediaCom Warszawa. Wartość budżetu szacowana...
"Dziennik Zachodni" (Polskapresse, oddział Prasa Śląska) zmienił układ mutowanej lokalnie części gazety, czyli tzw. Bliskich Stron. Została utworzona mutacja "Bliskie...
Miesięcznik "Olivia" wydawnictwa Axel Springer Polska planuje na jesień w tym roku kolejne zmiany. Ostatnio poważne przeobrażenie tytuł przeszedł w...
Agencja reklamowa G7 rozpoczyna współpracę z nowym klientem Beverly Hills Video, dla którego będzie świadczyć usługi wyłącznie w zakresie doradztwa...
Brytyjska firma Giraffe Marketing proponuje konsumentom powiększone skrzynki pocztowe - dostępne dla kurierów. Są one przydatne zwłaszcza dla tych, którzy...
Coca-Cola do tej pory polegała na koncernie McDonald's, który jest jej głównym kanałem dystrybucyjnym dla soków marki Minute Maid w...
Cadbury Schweppes planuje kampanię reklamową nowego napoju 7Up Plus, na którą przeznacza 50 mln dol. Budżet reklamowy obejmuje całość komunikacji...
Wayne Rooney, napastnik i reprezentant piłkarskiej drużyny narodowej Anglii, utrzyma swój kontrakt sponsorski z koncernem Coca-Cola, pomimo że parę dni...
Organizacja turystyczna Tourism Ireland (TI) wybrała cztery agencje reklamowe na krótką listę w przetargu, który dotyczy obsługi globalnych działań reklamowych....
Nike wprowadził na rynek linię butów "Peace". W komunikacji marketingowej wokół nich wykorzystywany będzie wizerunek Johna Lennona i fragmenty tekstu...