wtorek, 14 września 2004
Dziennikarz tygodnika "Newsweek Polska" Michał Karnowski będzie prowadził na żywo poniedziałkowe wydania programu "Nasza antena" w telewizji TV Puls. Karnowski...
Agencja reklamowa DDB Warszawa przygotowała swoją pierwszą kampanię dla marki Wedel. Spot opowiadający historię o tancerce tango jest kontynuacją koncepcji...
Firma Ipsos przeprowadziła badanie dotyczące kieszonkowego dzieci. Wynika z niego, że dwie trzecie rodziców mających dzieci w wieku od 4...
Agencja marketingu mobilnego MobiJoy! przygotowuje promocję dla Kraft Foods Polska. Akcja pod hasłem "Kumulacja 3. stopnia" dotyczy batonów 3Bit. Nagrodami...
Morliny SA zmieniły opakowania produktów dla dzieci Morlinki. Autorem kreacji nowych opakowań jest szwajcarska agencja CB'A. Jednocześnie wprowadzono także nowe...
Dżingle do nowej oprawy publicznego Radia Bis w ramach ostatniej akcji promocyjnej "Młodość, muza, świat, języki" stworzyła agencja Nieustraszeni Łowcy...
Udział w rynku widowni Polsatu (SHR) w grupie 16-49 lat wyniósł 13 września 30,3 proc. - poinformował Polsat, powołując się...
Zbigniew Benbenek, przewodniczący rady nadzorczej Zjednoczonych Przedsiębiorstw Rozrywkowych SA (ZPR SA), potwierdził, że Agnieszka Anielska, dotychczas dyrektor zarządzający wydawnictwa G+J...
Koncern piwowarski Carlsberg prowadzi na dziewięciu europejskich rynkach, w tym również w Polsce, audyt wydatków reklamowych w mediach, efektywności kosztowej...
Agencja reklamowa McCann-Erickson Polska nawiązała współpracę z MTV Polska. Pierwszym jej efektem jest prasowa kampania reklamowa (m.in. w "Cosmopolitan", "CKM",...
McDonald's Polska rozpocznie 15 września br. kampanię reklamową programu "Strefa dobrych cen", w ramach którego wybrane produkty będą dostępne w...
Dom mediowy Optimedia Poland powiększył zespół o kolejnego client service managera, którym została Dagmara Wlazło. Ostatnio pracowała w domu mediowym...
Spółka Haribo startuje z kampanią reklamową rozpuszczalnych gum do żucia Maoam. Kreacyjnie przygotowała ją agencja reklamowa Goldfinger, a media zaplanował...
Rozpoczęła się nowa promocja konsumencka chrupek kukurydzianych Mr Snaki produkowanych przez Star Foods. Promocję pod nazwą "Mania Strachachania" przygotowała i...
Katarzyna Bem, obecnia senior media planner w domu mediowym Brand & Media OMD, rozstaje się z agencją. Była z nią...
Biuro Reklamy TVP SA (BR TVP) rozwija komunikację business-to-business poprzez internetowy newsletter. "Chcemy wyraźnie odróżnić elektroniczną wersję newslettera od naszych...
Rozpoczęła się przygotowana przez agencję reklamową Demo Effective Launching jesienna kampania reklamowa leku OTC marki Deprim produkowanego przez firmę Lek...
Eliza Durka objęła stanowisko redaktora naczelnego anglojęzycznego tygodnika biznesowego "Warsaw Business Journal". Poprzednim naczelnym był Aleksander Nowacki, którego dalsze plany...
Powstała wytwórnia muzyczno-internetowa o nazwie 3PM. Otwarcie portalu firmy, przy wsparciu promocji, nastąpi 28 października br. Promocja obejmie reklamę na...
Projekt Akademii Fox Kids będzie rozwijany. Jeszcze jesienią ogłoszona zostanie trzecia w br. edycja programu. W związku ze zmianą nazwy...
Agencja reklamowa Grey Worldwide Warszawa pracuje nad wprowadzeniem do oferty nowych narzędzi planowania strategicznego. "Implementacja rozwiązań sieciowych oraz praca nad...
Nissan Poland rozpoczyna wprowadzanie nowej identyfikacji wizualnej punktów dealerskich. Tworzone salony będą powstawały zgodnie z nowymi globalnymi standardami koncernu, a...
Portal turystyczny Wakacje.pl odnotował w sezonie letnim wzrost przychodów o kilkaset procent w stosunku do tego samego okresu w ub.r....
Natężenie ruchu w serwisach poświęconych igrzyskom olimpijskim pokrywało się z występami naszych najpopularniejszych sportowców. Największą internetową widownię zgromadziły występy olimpijskie...
Skoda Auto Polska rozpoczęła kampanię reklamową nowej Skody Octavii. "Celem kampanii jest uświadomienie klientom, że na rynek wprowadzona została zupełnie...
GE Capital Bank przedłużył kampanię GEpard - marki sieci dealerów samochodów używanych autoryzowanych przez ten bank. Celem kampanii jest wprowadzenie...
Dwie agencje reklamowe: Euro RSCG 4D i Upstairs Young & Rubicam, zdecydowały się na złożenie ofert w przetargu organizowanym przez...
Alain de Pouzilhac, chairman i chief executive, może zostać wezwany do odejścia z sieci Havas. Powodem jest jego staranie się...
Worldwide Partners, Inc., największa na świecie sieć niezależnych agencji reklamowych i firm marketingowych (w Polsce należy do niej agencja reklamowa...
Sharp Electronics rozpoczął globalną kampanię reklamową nowych telewizorów z płaskim ekranem. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Wieden & Kennedy. Planowaniem...
Opublikowane przez Advertising Association wyniki dotyczące brytyjskiego rynku reklamowego w ostatnim kwartale wskazują na wzrost o 5,7 proc., do poziomu...
Mark Haviland, dotychczas marketing manager parku rozrywki Disneyland w Paryżu, objął stanowisko marketing directora stacji telewizyjnej CNN w regionie Europy,...
Brytyjski dziennik "Daily Mirror" razem z firmą Lovefilm uruchomią wspólną internetową wypożyczalnię filmów DVD. Serwis będzie nazywał się WeLoveFilms.com. W...
Organizacja London 2012 wspierająca ideę zorganizowania w tym mieście igrzysk olimpijskich za osiem lat rozpoczęła pierwszą dużą kampanię telewizyjną. Celem...