czwartek, 16 września 2004
Do grona pracowników MRM Momentum Group dołączył Piotr Wielądek, który objął stanowisko account managera odpowiedzialnego za dwie marki produktów tytoniowych...
Spółka TVN SA złożyła wczoraj prospekt emisyjny w Komisji Papierów Wartościowych i Giełd (KPWiG). Prospekt został przygotowany w związku z...
Profil osoby, która płaci za kartę Heyah, wbrew nakierowanej na młodego odbiorcę kampanii reklamowej zdaniem Acxiom Polska nie odbiega od...
Procter & Gamble rozpoczął promocję konsumencką dla marki Blend-a-med opartą na technologii SMS. Akcja, która jest konkursem SMS z nagrodami,...
Październikowe wydanie bezpłatnego magazynu studenckiego "StudentNEWS" będzie pierwszym objętym badaniami Polskich Badań Czytelnictwa. Wydawca pisma, Student News - Media i...
Producent kawy firma Prima SA zmienia nazwę swojego sztandarowego produktu. Prima Niebieska będzie nazywać się Prima Finezja Niebieska. "Celem zmiany...
Rozpoczęła się kolejna część kampanii reklamowej telefonu Siemens M65. Wykorzystuje ona komunikację za pośrednictwem ambient mediów. Jej celem jest dotarcie...
Jerzy Zawilski objął stanowisko new business strategic managera w Grupie Ströer. Do jego podstawowych obowiązków należą strategiczne aspekty pozyskiwania kluczowych...
Nowy kwartalnik Wydawnictwa Murator "Dobre Wnętrze Poleca" pojawi się na rynku 17 listopada. Pierwszy numer, "Modne Kuchnie", przedstawi aktualne tendencje...
Do końca września potrwa dwutygodniowa kampania reklamowa nowego brandu Artha-Media, systemu marketingowego On Hold. Polega on na zastępowaniu telefonicznego tła...
Agencja Primoloko zajmuje się obsługą PR nowej wytwórni muzyczno-internetowej 3PM, o której pisaliśmy w DS "MMP" 15 września. Głównym zadaniem...
Wydawnictwo Marquard Media Polska zdecydowało się na przesunięcie terminu kampanii reklamowej dzienników sportowych ("Przegląd Sportowy", "Sport" i "Tempo") na przyszły...
Maciej Nowicki, były dyrektor kreatywny J. Walter Thompson/Parintex (rozstał się z tą agencją na początku br., jego miejsce zajął Piotr...
Rozpoczęła się pierwsza w Polsce telewizyjna kampania reklamowa tanich linii lotniczych Wizz Air. Kampania ma charakter wizerunkowy, ale pojawiają się...
W związku z projektem zmian w ustawie o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi dopuszczających reklamowanie wina (pisaliśmy o tym...
SPI International Polska planuje na październik kampanię reklamową remake'u filmu "Teksańska masakra piłą mechaniczną". Jej grupa docelowa to osoby w...
Polskapresse prowadzi akcję na rzecz rozwoju społeczeństwa obywatelskiego pod hasłem "Masz Prawo Wiedzieć". Bierze w niej udział dziewięć dzienników regionalnych...
Agencja reklamowa Vert Advertising i dom mediowy Phoenix Media będą odpowiedzialne za przygotowanie kampanii reklamowej nowej marki produktów mlecznych Obrzańskiej...
Hortex Holding SA rozpoczął kampanię reklamową promującą soki Hortex. Celem kampanii jest wzmocnienie świadomości marki, uatrakcyjnienie i ocieplenie wizerunku tego...
Jak wyjaśnia Wydawnictwo Murator, kwartalnik "Inspiracje", o którym wspominaliśmy we wczorajszym dziennym serwisie, jest skierowany do wszystkich kobiet bez względu...
"Dziennik Zachodni" (Polskapresse Sp. z o.o. Oddział Prasa Śląska) uruchomił od dzisiaj kolejny, już 23., tygodnik powiatowy - "Dziennik Zachodni...
Na przełomie września i października w Polsacie Sport mają pojawić się pierwsze spoty reklamowe klientów pozyskanych przez Ad Venture Team....
Nokia zorganizuje w najbliższym czasie cykl imprez muzycznych pod hasłem Nokia DJ Tour. W jego ramach w październiku odbędą się...
Zarząd Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy (IAA) w Polsce przyjął na poczet członków organizacji przedstawicieli koncernu paliwowego PKN Orlen. "Cieszy nas fakt,...
Pod brandem "Poradnika Domowego" (Agora SA) ukazał się nowy, polecany przez "Poradnik" miesięcznik "Nasz Poradnik". Jak przekazał Jarosław Matuszewski, dyrektor...
Puma Polska rozpoczęła kampanię outdoorową nazwaną roboczo "Aligator". Kampania potrwa cztery tygodnie, obejmuje całą Polskę. Jak mówi Piotr Cichecki, dyrektor...
Platforma Mediowa "Point Group", wydawca m.in. miesięcznika dla studentów "Dlaczego" i bezpłatnego miesięcznika "Point Warsaw", stworzyła nowy pion ds. wydawnictw...
MPunkt Polska, sieć sprzedaży telefonów komórkowych współpracująca z Polkomtelem, rozpocznie kampanię outdoorową. Jej celem jest budowanie wizerunku marki mPunkt, kreacja...
Dom mediowy Zenith Media rozpoczyna pierwszą w historii kampanię reklamową swojej marki. Kampania ma charakter niestandardowy, wykorzystuje m.in. "viral marketing",...
Agencje reklamowe Cytryna i Lowe GGK zakwalifikowały się do ostatniego etapu przetargu na obsługę reklamową piwa marki Lech Premium należącej...
W przetargu strategiczno-kreatywnym, który rozpisał Polkomtel SA, właściciel marek Plus GSM, Simplus oraz Sami Swoi (patrz DS "MMP" z 9...
CEO Coca-Coli Neville Isdell przyznaje, że firma ma słaby marketing. Wystąpienie było związane z informacją o zyskach firmy w trzecim...
Standard & Poor's Rating (S&P) uznała Interpublic Group of Cos. za firmę "podwyższonego ryzyka". S&P włączyła ten holding reklamowy do...
Obroty sieci domów mediowych należących do grupy WPP: Mediaedge:cia i MindShare, po przyłączeniu do nich sieci MediaCom Worldwide sięgnęły 47,2...
Walka o lojalność konsumentów w przestworzach nasila się. Alians lotniczy OneWorld zapowiedział kontratak w związku z agresywną strategią akwizycyjną Star...
Spekuluje się, że Vincent Bollore, główny udziałowiec Havas, przygotował dla holdingu scenariusz inny niż realizowany przez Alaina de Pouzilhaca, chairmana...