wtorek, 21 września 2004
Firma badawcza Recma (Research Company Specialising in the Media Agencies), specjalizująca się w analizach rynku usług mediowych na całym świecie,...
Firma marketing services Tequila/Polska utworzy strukturę usług e-marketingowych pod nazwą Tequila/Digital. "Chcemy wciąż poszerzać zakres naszych kompetencji, dywersyfikować nasze usługi...
Agencja public relations Liberty Group rozpoczyna program edukacyjny pod hasłem "Jak zostać prawdziwym barmanem". Program adresowany jest przede wszystkim do...
Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA (PGNiG) w ciągu najbliższego miesiąca ma ogłosić zwycięzcę przetargu dotyczącego przygotowania i przeprowadzenia kampanii...
UPC Telewizja Kablowa rozpoczyna kampanię reklamową usługi szerokopasmowego dostępu do internetu chello. Działania prowadzone są pod hasłem "Chello - internet...
Multibank wraz z Nauczycielską Agencją Ubezpieczeniową i Związkiem Nauczycielstwa Polskiego wydał kartę kredytową dla nauczycieli. Jest to pierwsza w Polsce...
Agencja interaktywna Energe 21 przygotowała nową witrynę internetową dla marki Top Secret (www.topsecret.pl). Serwis zgodnie z założeniami ma być serwisem...
Firma O2.pl, właściciel portalu O2.pl i komunikatora Tlen.pl, osiągnęła w pierwszym półroczu zysk netto w wysokości 700 tys. zł. Jest...
Koncern Nestle odświeżył stronę internetową marki Nescafe. Aktualna strona ma zupełnie nowy charakter, jest bardziej interaktywna od poprzedniej wersji. Jest...
Open Finance rozpoczyna pierwszą kampanię telewizyjną w TVN24. Jest to firma doradcza zajmująca się finansami osobistymi. Reklama firmy będzie pojawiać...
Dorota Śpiewla-Czekaj będzie nowym dyrektorem marki La Roche-Posay Laboratoire Pharmaceutique wchodzącej w skład L'Oreal Polska. Zastąpi Monikę Nowak, która awansowała...
Według najnowszego badania ACNielsen za sierpień br. rynku wód butelkowanych w Polsce marka Cisowianka produkowana przez firmę Nałęczów Zdrój Sp....
Dziennik "Rzeczpospolita" (Presspublika) opublikuje dodatek specjalny "Lista 2000 polskich przedsiębiorstw". Przedstawi w nim ranking firm, których przychody ze sprzedaży przekroczyły...
Pod hasłem "Odkryj naszą naturę" rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa jogurtów Bakoma Premium. Spot reklamowy przygotowała agencja Demo Effective Launching....
Wydawnictwo DeAgostini wprowadziło serię kolekcjonerską dla wielbicieli modeli samochodów. Numer pierwszy kolekcji "RadioControl" ma promocyjną cenę 6,9 zł. Zebranie serii...
Nowy magazyn wydawnictwa ViMedia "Boutique" ma wesprzeć kampania reklamowa poszerzona o Radio Kolor i Radiostację. Wydawca zakłada, jak przekazał Wojciech...
Pod koniec września br. rusza w sieci handlowej Makro Cash & Carry promocja konsumencka Vegety (producent Podravka) zorganizowana z okazji...
Związek Firm Public Relations (ZFPR) zainicjował akcję pod hasłem "Czyste informacje" mającą przeciwdziałać zjawisku kryptoreklamy, kupowania publikacji, advertoriali oraz innych...
PKO Bank Polski będzie sponsorem wspólnego programu telewizyjnego, który będzie pokazywany w MTV Polska i TVN Siedem. Obie strony podpisały...
Agora SA rozpoczęła kampanię reklamową nowej serii dodatków tematycznych "Gazety Wyborczej". Suplementy poświęcone są nowej maturze. Cykl dodatków będzie się...
Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie spółki Wirtualna Polska SA podjęło uchwałę o "istotnej zmianie przedmiotu działalności" spółki. Jest to decyzja zgodna z...
Piotr Chmiel objął nowo utworzone stanowisko zastępcy dyrektora handlowego w grupie Promotor Sp. z o.o. i będzie odpowiadał za współpracę...
Firma Słodkie Upominki powierzyła agencji reklamowej Trampolina projekt stworzenia nowej identyfikacji wizualnej. Agencja bierze także udział przy realizacji projektów firmy...
Agora SA opracowuje nową makietę "Gazety Wyborczej". Jej autorem będzie Maciej Kałkus, dyrektor artystyczny pionu czasopism spółki. Nowa makieta zostanie...
Agencja reklamowa TBWA/Warszawa przygotowała kreację reklam przedstawienia Off ballet special, który wystąpi 26 września br. w Teatrze Wielkim w Operze...
Jerzy Nowotarski, dyrektor ds. handlowych i marketingu w Krynicy Zdrój, właścicielu marki Frugo, zapowiedział, że jesienią br. akcja marketingowa o...
Nestle realizuje kampanię reklamową kawy rozpuszczalnej z segmentu premium - Nescafe Gold, promującą nową, ulepszoną wersję kawy. Zdaniem producentów dzięki...
Grzegorz Sroczyński pokieruje nowym działem promocji "Gazety Wyborczej". Zaczynał pracę w dzienniku jako reporter, a w ciągu ostatnich 12 miesięcy...
Agencja reklamowa DSK przygotowała kampanię reklamową czajników Romix dla firmy Team International Polska. Zadaniem kampanii jest poinformowanie konsumentów o tym,...
Stacja radiowa RMF FM rozpoczyna realizację nowego projektu promocyjnego. W ramach zaplanowanych działań do prawie 1 mln instytucji: sklepów, zakładów,...
Francuski holding reklamowy Havas ogłasza emisję praw poboru o wartości 404 mln euro, które mają podreperować finanse firmy. Emisja ma...
Koncern Unilever wbrew wcześniejszym zapowiedziom prognozuje spadek wartości akcji spółki. W tym roku mają one mieć jednocyfrowy wzrost, a nie...
Animowane postaci M&M reklamujące słodycze zostały uznane za najbardziej popularne symbole reklam w Stanach Zjednoczonych. W konkursie pokonały m.in. popularnego...
Rosyjska tenisistka Maria Szarapowa, zwyciężczyni tegorocznego Wimbledonu, będzie mieć własną markę perfum. Nowy zapach pojawi się na rynku pod koniec...
"The Financial Times" i Sony Ericsson uruchamiają nowy serwis informacyjny dla posiadaczy telefonów komórkowych, który ma dostarczać informacji finansowych i...
Fiński producent telefonów komórkowych Nokia prowadzi przygotowania do dużej kampanii brandingowej, pierwszej w historii koncernu. Ma ona odwrócić trend spadkowy...
Z niewyjaśnionych przyczyn duński producent klocków Lego wykluczył z przetargu na europejski budżet mediowy sieć Starcom. Przedstawiciele marketera nie chcieli...