środa, 13 października 2004
Wystartowała kampania telewizyjna związana z relaunchem Mlekołaków (Grupa Maspex Wadowice). Najnowszy film reklamowy przygotowany przez agencję Euro RSCG Warsaw wykorzystuje...
Bydgoska firma Frosta Sp. z o.o., producent produktów rybnych pod marką Frosta, przygotował wizerunkową i promocyjną kampanię reklamową oraz promocję...
Agencja McCann-Erickson nawiązała długofalową współpracę z Polmosem Lublin. Dotyczy ona wódek kolorowych, w tym flagowego brandu - Żołądkowej Gorzkiej. Agencji...
Redakcja magazynu "Uroda" wydawanego przez Edipresse Polska rozstrzygnęła konkurs Najlepsze dla Urody i przyznała 12 nagród. Wśród nagrodzonych produktów znalazły...
W nawiązaniu do informacji "UIP prowadzi kampanię filmu "Anakondy"" z dn. 12 października podajemy, że ma ona miejsce w dzienniku...
Agencja RD Group rozpoczyna działania dla nowej marki herbaty Lord Jim z portfolio firmy Ziołopex. Agencja przygotuje dla brandu akcje...
Telewizja Polska SA podpisała porozumienie o współpracy z Akademią Sztuk Pięknych w Warszawie. Celem umowy jest otwarcie na szeroką współpracę...
General Motors Poland rozpoczął kampanię reklamową nowego Opla Astra. Adaptacją materiałów reklamowych zajęła się agencja McCann-Erickson, a planowaniem i zakupem...
Wilhelm Rożewski, dotychczasowy dyrektor generalny i członek zarządu firmy Phoenix Media, odchodzi ze spółki. Jego dalsze plany zawodowe nie są...
Firma Natur Produkt Zdrovit wprowadziła do sprzedaży pod koniec września dwa nowe preparaty łagodzące stany zapalne jamy ustnej i ból...
Sokpol rozpocznie kampanię reklamową soków marki Siódme Niebo, która ma stać się czołowym brandem firmy. Rezygnuje jednocześnie z innej marki...
Portal Korba.pl, skierowany do studentów i absolwentów wyższych uczelni, odnotował ponad milion unikalnych użytkowników od lutego br. Zdaniem Moniki Wypart,...
Media Concept zaplanował i kupił media do kampanii dwóch klientów: Ceramiki Tubądzin i Autostrady Wielkopolskiej. Pierwsza kampania już została rozpoczęta,...
Firma Gourmet Foods, konfekcjonująca herbatę Dilmah, rozpoczęła kilkumiesięczny sponsoring programu "Kawa czy herbata?" w TVP1. W copiątkowym porannym programie ma...
Dawid Piekarz został rzecznikiem prasowym PKN Orlen. Do niedawna pełnił funkcję radcy ministra w Ministerstwie Finansów. Posiada doświadczenie w kształtowaniu...
Firma Podravka, producent m.in. przyprawy Vegeta, zamierza w przyszłym roku wzbogacić portfolio o kolejne kategorie produktowe, w tym dania gotowe...
Urszula Abucewicz objęła stanowisko redaktora naczelnego bezpłatnego magazynu "Max Magazine", wydawanego przez Maxicon. Zastąpiła na tym stanowisku Annę Skoczeń, która...
Agencja DougFaberFamily zrealizuje dla Jelfy Jelenia Góra dwie kampanie reklamowe. Pierwsza dotyczy Famidyny, preparatu na zgagę. Kampania startuje w połowie...
Dziennik "Życie Warszawy" (wydawca Dom Prasowy) ma od dzisiaj nowy layout. Również dziś gazeta obchodzi 60. urodziny. Andrzej Załucki, redaktor...
Skoda Auto Polska rozpoczęła wizerunkową kampanię reklamową odświeżonej Fabii. Potrwa do połowy listopada, kreację przygotowała agencja PZL, a media planował...
Hewlett-Packard Polska rozpoczyna kampanię komputerów typu desktop, model dx2000. Kierowana jest do małych i średnich przedsiębiorstw. Kreację przygotował Publicis, planowanie...
Aneta Pacuszka z działu public relations & event marketing Axel Springer Polska w nawiązaniu do informacji ""Komputer Świat" podzieli nakład...
Od 1 stycznia 2005 roku planowanie i zakup mediów Henkla (detergenty) przejdzie po 9 latach wpółpracy z Media Group do...
Ruszyła nowa kampania Agrosu dla soków pomidorowych marki Fortuna z dodatkiem tabasco i włoskich ziół. 15-sekundowy spot emitowany jest w...
Bartosz Maciejczak został zatrudniony w domu mediowym Starcom na stanowisku media planner & buyer. Zacznie pracę w przyszłym miesiącu. Od...
Firma farmaceutyczna Polpharma SA rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową swoich marek. Zajmie się tym dotychczasowy dom mediowy obsługujący firmę -...
Lowe traci w Wielkiej Brytanii wart 9 mln funtów budżet Diet Coke na rzecz agencji VCCP. Lowe zachowa prawdopodobnie budżet...
Agencja English & Pockett zajmie się działaniami mającymi na celu zmianę oprawy niemieckiego informacyjnego kanału telewizyjnego DW-TV. Agencja przygotowała dwanaście...
Grupa Aegis za 2 mln funtów kupiła 51 proc. udziałów koreańskiej agencji interaktywnej Agency W od jej właściciela Jong Lyul...
Dom mediowy Initiative rozwija system planowania mediów umożliwiający pomiar skuteczności komunikacji w kontekście każdego medium uwzględnionego w mediaplanie. Matrix Effect...
Brytyjskim reklamom telewizyjnym jedzenia o dużej zawartości cukru, soli lub kalorii może już wkrótce towarzyszyć czerwone światełko umieszczone na ekranie....
Firma Heinz zdecydowała się wymienić plastikowe butelki ketchupu na opakowania typu top-down pozwalające ustawić produkt na nakrętce, które designem przypominają...
Sieć odzieżowa Mango, konkurująca z takimi markami jak H&M i Zara, wprowadzi do sprzedaży swoją markę perfum, która będzie się...
Plakaty Trojan Condoms, marki prezerwatyw, wywołały oburzenie i skargi do Advertising Standard Authority (ASA). Uwieczniona na nich modelka symuluje orgazm,...