wtorek, 19 października 2004
Emerging Analysis, większościowy akcjonariusz firm Gemius SA oraz I-Metria SA, stworzył nową agencję badawczą specjalizującą się w badaniach reklamy zewnętrznej...
Piotr Jacoń, p.o. zastępca dyrektora marketingu w "Dzienniku Bałtyckim" (Polskapresse), odchodzi z wydawnictwa. Od przyszłego tygodnia będzie pracował w TVN24....
Firma Brand Nature Acces (BNA) należąca do Corporate Profiles DDB Group zatrudniła Artura Gosiewskiego na stanowisku grafik designer. Gosiewski od...
Philips uruchomił specjalną platformę elektroniczną business to business dla firm BTL, agencji reklamowych i marketerów. Jej celem jest promocja produktów...
L'Oreal Polska rozpoczął kampanię reklamową linii kosmetyków Pure Zone do pielęgnacji skóry twarzy marki L'Oreal Paris. Przekaz reklamowy kierowany jest...
Marka Nescafe rozpoczęła nowy konkurs dla użytkowników swojego portalu Nescafe.pl. Zadaniem konsumentów jest "ucharakteryzowanie" czerwonego kubka Nescafe na twarz znanej...
Kompania Spirytusowa "Wratislavia" Polmos Wrocław SA chce, aby Krakus stał się jedną z wiodących marek wódki w Polsce, do sprzedaży...
Koncern Media Saturn Holding Polska, który jest operatorem sieci marketów Media Markt, prowadzi kampanię reklamową pierwszego marketu sieci Saturn w...
Z Radia Plus Łagodne Przeboje 1 listopada br. odchodzi szef muzyczny tej sieci Piotr Gociek. Z radiem rozstaje się również...
Przedstawiciele agencji reklamowych, mediów branżowych oraz firm doradztwa strategicznego: Paweł Kastory (DDB Warszawa), Szymon Gutkowski (DDB Warszawa), Wojciech Mirowski (BNA,...
Druga edycja Narodowego Testu Inteligencji odbędzie się w najbliższą niedzielę. Program zorganizowany przez TVN i portal Onet.pl poprowadzą Magda Mołek...
Dominik Tzimas, dyrektor zarządzający spółki TPP, wydawcy gazety bezpłatnej "Metropol", przesłał do redakcji DS "MMP" list następującej treści: "W ub....
ING Bank Śląski prowadzi akcję, w ramach której każdy klient, który do 10 listopada kupi kartę płatniczą Master Card ING...
New Age Media (NAM), dom sprzedaży reklam kinowych, podał cennik reklam na rok 2005. Ceny będą średnio o jedną piątą...
Egipt jest drugim po Chorwacji turystycznym kierunkiem polecanym przez nową serię miesięcznika "Podróże" - "Podróże polecają..." Wydawnictwa Murator. "Podróże polecają...
Miesięcznik biznesowy "Manager Magazin Edycja Polska" ma zadebiutować na rynku na przełomie roku w nakładzie 100 tys. egz., o czym...
W ciągu ostatnich trzech lat nastąpił radykalny spadek siły oddziaływania mediów w Polsce - wynika z drugiej fali badania Startrack...
Firma farmaceutyczna Polfa Kutno wprowadza na rynek nowy produkt witaminowy dostępny bez recepty (OTC) Vitaminum A+E Venus. Grupą docelową leku...
Firma badawcza IQS and Quant Group wprowadza produkt badawczy Świat Młodych związany z młodym konsumentem. Wyniki uzyskane za pośrednictwem tego...
Firma Gourmet Foods Sp. z o.o. jest wyłącznym importerem i dystrybutorem herbat Dilmah w Polsce, a nie jak napisaliśmy w...
Deutsche Bank Polska planuje współpracę w zakresie ATL z różnymi agencjami reklamowymi, a nie tylko z agencją Soda Advertising, jak...
Producent wafli Flis najprawdopodobniej powierzy obsługę budżetu reklamowego agencji Paralotna. W prowadzonym przez firmę przetargu brały udział agencje: Edda, Focus...
Sieć restauracji fast food Telepizza ogłosiła wyniki przetargu na obsługę budżetu mediowego i kreatywnego. Zwyciężyły w nim dom mediowy PanMedia...
PKO BP wprowadził na rynek kartę kredytową dla studentów. Reklamy karty pojawią się w telewizji (TVN Siedem, MTV), na billboardach,...
IDMnet, sieć reklamy internetowej, wprowadza do swojej oferty nowy produkt o nazwie Maxmail. Jest to narzędzie e-mailowe, które z założenia...
Media Concept zaplanował i kupił media do kampanii klienta farmaceutycznego - New Nordic. Celem akcji jest wprowadzenie na polski rynek...
Miesięcznik "Moje Mieszkanie" (G+J Polska) wydał wydanie specjalne "Metamorfoza mieszkania". Publikacji towarzyszy kampania reklamowa w TVP, TVP3, TVN-ie, TVN Siedem...
Firma Gellwe, krakowski producent słodyczy, planuje pod koniec października br. przeprowadzenie dwóch kampanii reklamowych. Pierwsza z nich dotyczyć będzie nowego...
PepsiCo wprowadziła na rynek nowy napój energetyczny Adrenaline Rush. Aneta Dworak, brand manager Adrenaline Rush w PepsiCo., podkreśla, że napój...
Agencja marketing servcies Tequila/London wprowadza narzędzie do spersonalizowanej kreacji. Jego ideą jest różnicowanie przekazu, np. mailingu, w ramach jednej akcji...
Koncern Coca-Cola zamierza wprowadzić na rynek Wielkiej Brytanii napój energetyczny Full Throttle konkurujący z marką Red Bull. Jego premiera odbyła...
Scottish & Newcastle (największy browar w Wielkiej Brytanii) i Coors zamierzają wprowadzić oznaczenia na puszkach i butelkach z piwem. Będą...
Brytyjski Sąd Najwyższy przychylił się do argumentacji sześciu największych kompanii tytoniowych, że ograniczenia reklamy wyrobów tytoniowych w punktach sprzedaży stanowią...
Vodafone planuje w najbliższym czasie wydanie 13 mln funtów na kampanię reklamową zapowiadającą debiut rynkowy technologii 3G. Z nieoficjalnych informacji...