środa, 24 listopada 2004
Jedenaście pracowni projektowania graficznego i pracowni plakatu z Gdańska, Katowic, Krakowa, Poznania, ze Szczecina, z Warszawy i Wrocławia przystąpiło do...
"Życie na Gorąco", tygodnik kobieco-rozrywkowy Wydawnictwa Bauer, ma promocję telewizyjną w związku z wydaniem numeru na 10. urodziny. "Życie na...
Diageo Polska rozbudowuje swój sztandarowy na naszym rynku brand wódki Smirnoff o trzy nowe warianty pod nazwą Smirnoff Twist. Są...
Agencja reklamowa DDB Warszawa i firma marketing services Tequila/Polska są autorami najnowszej promocji i wspierającej ją kampanii reklamowej dla marki...
Na rynku zadebiutował tygodnik "Przegląd Stołecznych Nieruchomości". Pismo poświęcone jest branży nieruchomości, znajdują się w nim informacje m.in. na temat...
Agencja interaktywna WebService na zlecenie Maspex Wadowice przygotowała adaptację serwisów internetowych marki soków Kubuś w sześciu krajach Europy Środkowej i...
"The Warsaw Voice", anglojęzyczny tygodnik, rozpoczął publikowanie nowego, wyróżniającego się graficznie działu "The Big Buzz". Ma ukazywać się raz w...
Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland planuje w 2005 r. przejęcie większościowych udziałów w innych spółkach zajmujących się na polskim...
Agencja reklamowa DougFaberFamily jest koproducentem wydanej właśnie składanki muzycznej "Pieprz i wanilia". Płyta zawiera utwory z tzw. muzyką lounge'ową. Agencja...
Wortal turystyczny VTrip.pl otworzył telefoniczne centrum obsługi klienta ze specjalnym numerem infolinii 0801. Call Center ma być ważnym uzupełnieniem kanałów...
K2 Internet i Bankier.pl raportują poprawę wyników finansowych. Obie spółki należą do portfela bmp AG, funduszu venture capital. Bmp AG...
Koncern farmaceutyczny Merck rozpoczął kampanię na nośnikach reklamy wewnętrznej firmy Press Service. Celem kampanii jest promocja środka na katar "Navisin...
UPC Polska wprowadza do swojego pełnego pakietu kanał Polsat Zdrowie i Uroda. Dodatkowo abonenci w miastach, w których do tej...
Grudniowe wydanie miesięcznika "Pani" (Agencja Wydawniczo-Reklamowa "Wprost" - AWR "Wprost") będzie wspierać rozbudowana promocja. Wykorzystane zostaną: rozgłośnie radiowe, outdoor, wielkoformatowe...
Firma kosmetyczna Soraya SA rozpoczęła wielomiesięczną kampanię reklamową marki Soraya. Działania te są jedną z pierwszych akcji reklamowych, jakie firma...
Agencja interaktywna Engine uruchomiła serwis internetowy dla firmy Stako, firmy z rynku projektowania i produkcji zbiorników ciśnieniowych na gaz LPG...
W najbliższy piątek, 26 listopada, wszyscy czytelnicy dzienników sportowych Marquard Media Polska ("Dziennik Sportowy" - "Przegląd Sportowy" i "Tempo" oraz...
W wyniku połączenia dzienników "Trybuna Śląska" i "Dziennik Zachodni" ich wydawca Polskapresse Prasa Śląska zredukuje zatrudnienie. Spośród 396 pracowników pracę...
Agencja reklamowa V&P przygotowała imprezę promocyjną w odrestaurowanym budynku starej młótowni na terenie Tyskich Browarów Książęcych w Tychach z okazji...
Trzech czołowych dystrybutorów artykułów spożywczych - BOS SA, DLS i Sygel/Jool SA - oficjalnie ogłosiło swoje połączenie. Do ubiegłego roku...
Firma public relations Ink & Company podpisała umowę ze Światowym Funduszem na rzecz Przyrody (WWF) na organizację konferencji pod hasłem...
Katarzyna Labudda-Pieślak objęła funkcję client managera w agencji Peppermint. Do jej zadań należy obsługa projektów adresowanych do młodzieży, m.in. dla...
Dom Prasowy Sp. z o.o., wydawca dziennika "Życie Warszawy", rozpoczął przegląd ofert agencji reklamowych dotyczących kreacji kampanii reklamowych trzech dodatków...
Piotr Gałęzowski, dotychczas menedżer ds. sponsoringu i akcji specjalnych Radiostacji w RRM, obejmie stanowisko dyrektora sprzedaży Radia Tok FM w...
Wydawnictwo Mediatouch zaplanowało na 15 grudnia br. debiut dwumiesięcznika "Surf it". Pismo skierowane do miłośników windsurfingu, kitesurfingu, snowboardu i innych...
Radiowa Trójka rozpocznie 29 listopada br. nowy konkurs antenowy. Główną bohaterką projektu pod hasłem "Co jest grane?" będzie Kayah. Codziennie...
Firma ACNielsen wprowadzi na rynek Scan Track - nowe narzędzie do badania skuteczności akcji promocyjnych w sieciach handlowych. Początkowo będzie...
Ogilvy Group Poland wprowadza nową metodologię pracy nad projektami komunikacji reklamowej pod nazwą Ogilvy Butterfly. Nowy program jest unowocześnieniem innej...
Sieć sklepów ze sprzętem RTV i AGD Mars rozpoczęła telewizyjną kampanię reklamową. Jej celem jest zachęcenie obecnych i przyszłych klientów...
Gerda, producent m.in. drzwi, zamków i okien antywłamaniowych, ogłosiła wyniki przetargu na obsługę przyszłorocznego budżetu reklamowego. Wybrała agencję reklamową Top...
Agencja reklamowa Peppermint rozpocznie obsługę budżetu marketing services nowej marki leku OTC z portfolio firmy farmaceutycznej GlaxoSmithKline. Nowy produkt ma...
Firma SCA PR Polska zaprosiła pięć domów mediowych do przetargu na obsługę sieci supermarketów Intermarche. Wartość budżetu nie została ujawniona...
Firma Czarny Tulipan Zintegrowane Oblicze Firm wygrała przetarg na stworzenie identyfikacji wizualnej grupy zakładów energetycznych G-8. Nazw innych firm biorących...
Agencja reklamowa Leo Burnett w Londynie kończy kompletowanie obsady tworzonego w swoich strukturach zespołu koordynującego prace w regionie Europy, Bliskiego...
Mark Stewart, executive vice-president i chief strategy officer w sieci domów mediowych Universal McCann, będzie odpowiedzialny za prace jury przyznającego...
Reklama napoju Tango z portfolio firmy Britvic została w Wielkiej Brytanii formalnie zakazana przez Advertising Standard Authority. Już wcześniej spot...
Akwizycja Grey Global Group przez holding WPP (jej wartość wyceniana jest na blisko 1,5 mld dol.) opóźni się z powodu...
Lactalis, francuski producent nabiału, powierzył obsługę paneuropejskiego budżetu mediowego Carat International Paris. Carat był dotąd odpowiedzialny za zakup i planowanie...