wtorek, 4 stycznia 2005
Anna Bogdańska objęła stanowisko dyrektora ds. marketingu "Gazety Wyborczej" w Agorze SA. Wcześniej pracowała na stanowisku dyrektora generalnego w firmie...
Elżbieta Sobczak została dyrektorem biura reklamy miesięcznika "Moda na Zdrowie" wydawanego przez spółkę XXL Media. Ostatnio, do września 2004 r.,...
Firma Frito-Lay Poland rozpoczęła loterię promocyjną pod hasłem: "Lay's - Chrupanie przy ekranie". Każdy konsument, który znajdzie w paczce kupon...
Mariusz Bagan awansował na stanowisko creative group head w agencji reklamowej Paralotna. Do jego pierwszych zadań należy rozbudowa działu kreacji,...
Arkadiusz Słota objął stanowisko marketing managera w agencji interaktywnej Venti. Do jego głównych zadań należą tworzenie i realizacja strategii interaktywnych...
TVP zarobiła w 2004 r. najwięcej na reklamach - 2 mld 912 mln 822 tys. zł - wynika z raportu...
TBWA/PR prowadzi działania public relations dla producenta włoskiego ryżu Riso Gallo. W grudniu ub.r. agencja przygotowała świąteczny mailing do szefów...
Hanna Ladachowska dołączyła do działu planerskiego Grupy Radiowej Agory SA. Objęła stanowisko junior media plannera. Wcześniej pracowała jako specjalista ds....
Agencja reklamowa Grey Worldwide Warszawa przygotowuje najbliższą kampanię reklamową sieci Idea (PTK Centertel) w mediach. Według nieoficjalnych informacji może ona...
Agencja reklamowa Publicis przygotowała kampanię reklamową, która towarzyszy wyprzedaży samochodów z 2004 r. w salonach Renault. Spot reklamowy jest utrzymany...
Studenci krakowskiej Akademii Sztuk Pięknych zaprojektują lodówki Coca-Coli, które staną w centrum Krakowa. Coca-Cola Poland i Biuro Kraków 2000 rozpisały...
Firma Metromedia poszerza portfolio nośników reklamowych w warszawskim metrze. Będą to podłogowe folie samoprzylepne. - Obecnie wybieramy dostawcę folii. Materiał...
Marka jogurtów Onken w połowie lutego br. zniknie z rynku. Zastąpi ją marka Dr. Oetker. Decyzja ta jest wynikiem przejęcia...
"Tina" Wydawnictwa Bauer, jak poinformowała Monika Krokiewicz, dyr. wydawniczy odpowiedzialna za tytuły kobieco-poradnikowe w Bauerze, miała udany koniec roku 2004....
Grupa Wydawnicza Infor Sp. z o.o. została przekształcona w spółkę akcyjną. Decyzję w tej sprawie wydał Sąd Rejonowy w Warszawie...
Agencja MVI zajmująca się do tej pory głównie produkcją BTL będzie świadczyć usługi pod marką Opium Advertising. Zmiana związana jest...
Tygodnik "Piłka Nożna" i miesięcznik "Piłka Nożna Plus" (Profus Management) podniosły ceny reklam. Za wewnętrzną prawą stronę trzeba teraz zapłacić...
Aneta Nowakowska objęła stanowisko senior research managera w Biurze Reklamy i Sponsoringu - Magazyny Wydawnictwa Murator. Przez ostatnie trzy lata...
BRE Bank ma nowego rzecznika prasowego. Został nim Paweł Wróbel, który do tej pory pełnił funkcję zastępcy rzecznika. Jego awans...
Na początku stycznia 2005 r. do zespołu domu mediowego PRO Media House dołączyła Kinga Żarnowska, która została zatrudniona na stanowisku...
Miesięcznik "Film" (Hachette Filipacchi Polska), począwszy od wydania lutowego, rozpocznie wydawanie Kolekcji Kultowych Filmów dołączanych do magazynu. Na 2005 r....
Pizza Hut przygotowała w swoich restauracjach w całym kraju promocję Pięć Dni Wspaniałych. Wspiera ją kampania radiowa. Spoty emitowane są...
Ewaryst Fedorowicz rozpoczął pracę w firmie Strategion, gdzie pełni funkcję dyrektora zarządzającego i tworzy dział zajmujący się doradztwem strategicznym i...
Na zlecenie firmy Sony Ericsson agencja reklamowa Leo Burnett Warszawa i dom mediowy Mediaedge:cia przygotowały kampanię nowego modelu telefonu komórkowego...
Wojciech Kostrzewa został prezesem zarządu i dyrektorem generalnym Grupy ITI (president & chief executive officer). Kostrzewa będzie odpowiedzialny za bieżącą...
Agencja interaktywna K2 Internet SA rozpoczęła akcję rekrutacyjną, której efektem ma być obsadzenie 13 nowych stanowisk pracy. Wiąże się to...
Toyota Motor Poland przygotowała ofertę dla osób zainteresowanych zakupem samochodu wyprodukowanego w 2004 roku. Celem działań reklamowych jest zainteresowanie propozycją...
Firma badawcza TNS OBOP powiększyła zespół o Artura Czajkę i Adama Szymczaka, dotychczas związanych z agencją badawczą CASE (Consumer Attitudes...
Sieć handlowa Office Depot wprowadza nową strategię marketingowąw Stanach Zjednoczonych. Myśląc o przyszłości, firma powraca do przeszłości, czyli do hasła...
Spółka ICT Poland, która w marcu 2004 roku wprowadziła na polski rynek markę papierowych produktów higienicznych Foxy (papier toaletowy, ręczniki...
Wydawnictwo Software zrezygnowało z wydawania tytułu "EGX" - dwumiesięcznika poświęconego gadżetom elektronicznym. Pismo od stycznia 2005 r. miało zwiększyć częstotliwość...
Agencja reklamowa Leo Burnett Warszawa prawdopodobnie wygrała przetarg rozpisany przez Hoop SA - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Przetarg dotyczył obsługi marki...
Lek Polska szuka agencji reklamowej, która przygotuje kampanię launchową leku Xorim. W poniedziałek upłynął termin nadsyłania odpowiedzi na brief przetargowy,...
Agencja reklamowa Ogilvy & Mather przygotowała najnowszą kampanię reklamową dla marki środków pielęgnacyjnych Dove (Lever Faberge), której bohaterką jest 96-letnia...
Steve Blamer, były president i CEO agencji reklamowej Grey Worldwide w Ameryce Północnej, dopiero w czerwcu br. obejmie funkcję presidenta...
Agencja reklamowa Bartle Bogle Hegarty (BBH) zwyciężyła w przetargu na obsługę globalnego budżetu marki napojów ready to drink Smirnoff Ice...
W sierpniu 2005 r. wystartuje dwunasty regionalny kanał MTV Networks Europe - MTV Adria. Swoim zasięgiem obejmie takie kraje, jak...
Sharon Osbourne, żona słynnego muzyka rockowego Ozzy'ego Osbourne'a, wystąpi w spotach telewizyjnych i na billboardach reklamowych sieci supermarketów Asda. Kreację...
Mitsubishi Motors North America ma w przyszłym tygodniu ogłosić short-listę agencji starających się o obsługę jego budżetu reklamowego. Wybrana firma...
Coraz więcej firm w Stanach Zjednoczonych, w tym sieci handlowe takie jak np. Ikea, Home Depot czy JCPenny, rozwija strategie...
Producent telefonów komórkowych Nokia planuje największą w swojej historii globalną kampanię reklamową, która ma zrewitalizować jego markę. Koncern prowadzi w...
Sieć handlowa Office Depot wprowadza nową strategię marketingową w Stanach Zjednoczonych. Myśląc o przyszłości, firma powraca do hasła "Taking Care...