czwartek, 6 stycznia 2005
Hachette Filipacchi Polska promuje w telewizji lutowe wydania "Elle" i "Marie Claire". Kampania "Elle" obejmuje TVP, TVN, TVN Siedem, TVN...
Miesięcznik "Dlaczego" (Platforma Mediowa Point Group) dołączył do bieżącego wydania kalendarz na rok 2005 przygotowany wspólnie z firmą PepsiCo. Dodatek...
Wydawnictwo Bauer podniosło od stycznia ceny reklam w niektórych tytułach. Jak generalnie uzasadnił wydawca, podwyżka jest spowodowana zmianą pozycji rynkowej...
Dom Prasowy, wydawca dziennika "Życie Warszawy", wzmocnił kierownictwo. Poza przyjęciem Doroty Haller na stanowisko dyr. pionu marketingu i kolportażu, o...
Acxiom Polska w ciągu najbliższych tygodni wprowadzi do oferty usługę analityczną FileFrame. Pozwala ona na obróbkę danych o klientach pochodzących...
Andrzej Szajewski objął stanowisko dyrektora muzycznego Jazz Radia. Zajmuje się przebudową bazy muzycznej i tworzeniem play-listy stacji. Wcześniej Szajewski pracował...
Sieć marketów ze sprzętem RTV i AGD Media Markt, należąca do holdingu Media Saturn Holding Polska, wystartowała z kolejną intensywną...
CTM Teleperformance Polska zaprojektowało i zrealizowało kampanię SMS-ową dla nowego produktu oferowanego przez Bank BPH - Planów Lokacyjnych. Jest to...
Kierownictwo Polsatu jest zadowolone z wyników oglądalności programu informacyjnego "Wydarzenia" o nowej porze nadawania. Od 3 stycznia program nadawany jest...
Agencja marketing services Arc Worldwide wygrała międzynarodowy przetarg na CRM dla marki Johnnie Walker z portfolio Diageo - informacje ma...
Formuła i ramówka kanału sportowego Eurosport 2, który wystartuje 10 stycznia, ma przyciągnąć młodych widzów. - W porównaniu z naszą...
Portal turystyczny VTrip.pl przygotował w swoim serwisie snowboardowym (snowboard.vtrip.pl) konkurs dla internautów. Jego celem jest promocja nowego serwisu - Snowboard...
Nissan Poland rozpoczął kampanię wspierającą akcję wyprzedażową samochodów z rocznika 2004. Wyprzedaż dotyczy czterech modeli, natomiast kampania koncentruje się na...
Tomasz Bałuk, head of country Ogilvy Group Poland, prowadzi rozmowy z trzema kandydatami na stanowisko dyrektora zarządzającego agencji reklamowej Gruppa...
Warszawska firma Media Explorer wprowadza usługę monitoringu internetowych for i grup dyskusyjnych - zainteresowani mogą w ten sposób poznać opinie...
Beata Ciosek została specjalistą ds. reklamy w biurze reklamy prasy motoryzacyjnej w Wydawnictwie Bauer. Wcześniej, od 2001 r., w tym...
Agencja Paralotna przygotowała kampanię reklamową dla firmy Xella Polska dla marek Ytong i Silka. Reklamy w sposób symboliczny pokazują najważniejsze...
Firma farmaceutyczna US Pharmacia reklamuje w telewizji wprowadzony w ubiegłym miesiącu nowy wariant leku przeciwprzeziębieniowego (OTC) o nazwie Gripex Max....
Marka Lirene Dermoprogram Laboratorium Kosmetycznego Dr Irena Eris przygotowała specjalną serię kosmetyczną dla kobiet i mężczyzn zapewniającą ochronę i pielęgnację...
Od początku stycznia 2005 roku agencja GTO kontynuuje działania reklamowe prowadzone dla preparatu leczniczego na nadciśnienie Accupro (Pfizer Polska). Są...
Dom mediowy PanMedia Western wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego firmy Cenos. Na krótkiej liście przetargu oprócz zwycięzcy był też...
Jobpilot Polska Sp. z o.o., właściciel portalu Jobpilot zajmującego się pośrednictwem na rynku pracy, zaprosił trzy domy mediowe do przetargu....
SCA PR Polska, właściciel sieci supermarketów Intermarche, ogłosi dzisiaj wyniki przetargu na obsługę budżetu mediowego. Startowało pięć domów: Starcom, Initiative...
Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń SA wybrało agencję Ad Fabrika FCB w przetargu na obsługę kreatywno-strategiczną. W przetargu startowało pięć agencji, w...
Szef kreacji Coca-Coli Esther Lee będzie raportować bezpośrednio do globalnego szefa marketingu Chucka Fruita. Nowe rozwiązanie ma podnieść poziom kreacji...
Brytyjska agencja interaktywna DDB Tribal należąca do DDB Worldwide (Grupa Omnicom) wygrała dwuetapowy przetarg na realizację serwisu internetowego dla marki...
Koncern Royal Dutch/Shell Group ogłosił globalny przetarg, w efekcie którego skonsolidowany ma zostać budżet mediowy produktów marki Shell Oil. Firma...