czwartek, 31 marca 2005
Członkowie zarządu Związku Kontroli Dystrybucji Prasy podjęli na wczorajszym posiedzeniu decyzję o tym, że do wyboru nowego prezesa tego gremium...
Współpracujące z agencją reklamową NoS/BBDO studio interaktywne Orbita zostało wzmocnione o kolejne dwie osoby. Na stanowisku flash developer stałą współpracę...
Z Wydawnictwem Bauer rozstanie się Jolanta Jagodzińska, dyrektor promocji miesięcznika "Twój Styl". Jej odejście z wydawnictwa związane jest z likwidacją...
L'Oreal Polska prowadzi na terenie centrów handlowych akcję pod nazwą Instytut Piękna L'Oreal Paris. W wybranych centrach handlowych w całej...
Dominet Bank został sponsorem tytularnym polskiego turnieju Grand Prix Europy na żużlu. Tegoroczna impreza odbędzie się 30 kwietnia we Wrocławiu...
TV Romantica we współpracy z agencją marketingu mobilnego MobiJoy! przygotowała konkurs dla widzów. Każdego dnia na antenie zadawane będzie jedno...
Nissan Poland przeprowadzi w kwietniu kampanię samochodu Micra. Kampania ma charakter prosprzedażowy, jej przekazem jest oferta promocyjna "klimatyzacja gratis". Jak...
Marka lodów Algida należąca do Unilever Polska rozpoczęła sezonowe działania reklamowe. Dotyczą one wsparcia nowych produktów, w tym lodów Algida...
Agencja marketingu zapachowego ConSensus Technology rozpoczęła współpracę z World Coffee - siecią barów kawowych. World Coffee prowadzi mobilne bary zlokalizowane...
Wydawnictwo Motor Presse Polska po raz pierwszy zamieściło na okładce kwietniowego numeru "Men's Health" zdjęcie aktorka Matthewa McConaughey. Jest to...
Agencja public relations Media Metropolis rozpoczęła współpracę z firmą Lentex, największym w Polsce producentem wykładzin podłogowych PCW i włóknin. Umowa...
Interdeco Hachette Advertising, dom sprzedaży powierzchni reklamowej tytułów wydawnictwa Hachette Filipacchi Polska, stworzył nowe stanowiska title managerów. Jest to efekt...
Mood Media, firma specjalizująca się w usługach z zakresu tzw. marketingu sugestywnego, tworzy logo zapachowe dla Arkadii. W centrum handlowym...
4 kwietnia ukaże się pierwszy numer bezpłatnego miesięcznika "Prestige House" wydawanego przez House of Publishing. Na jego łamach poza reklamami...
Dom produkcyjny Gutenberg On Line należący do Corporate Profiles DDB Group rozpoczął rozmowy z podwykonawcami w zakresie produkcji telewizyjnych oraz...
Ruszył festiwal poezji Ryszarda Grzyba, malarza, poety i projektanta. Na plakacie Stroera znajdującym się w pobliżu skrzyżowania al. Niepodległości i...
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta (UOKiK) ostrzega przedsiębiorców przed zagranicznymi firmami wysyłkowymi. Do urzędu napływa coraz więcej skarg na działalność...
Aronia SA, producent soków i napojów marki Clippo, poszerza tę linię o nowy nektar - Multiwitamina Clippo Źródło Witamin (sprzedawany...
Orlen Oil rozpoczyna kampanię linii olejów Platinum. Kampania potrwa do 15 maja, kontynuowane są w niej założenia z kampanii ubiegłorocznej...
Andrzej Brzuszkiewicz zaczyna pracę w Radiu RMF FM na nowo utworzonym stanowisku zastępcy dyrektora programowego. Będzie pracował w Warszawie. Pracę...
Spółdzielnia Piekarsko-Ciastkarska (SPC) zatrudni agencję Top Impact do przygotowania kampanii wprowadzającej na rynek sześć rodzajów pieczywa pełnoziarnistego. Agencja przygotowała już...
Urząd Komitetu Integracji Europejskiej (UKIE) planuje akcję wspierającą przyjęcie traktatu ustanawiającego konstytucję dla Europy. UKIE rozpisał dwa przetargi: jeden na...
Thermoplast, producent okien, uruchamia sprzedaż w internecie. Od dziś działa sklep internetowy firmy pod adresem www.TP24.pl. Klienci mogą dokonać przeglądu...
Miesięcznik "Dziecko" (Agora SA) wydał pierwszy w tym roku numer specjalny. Publikacja "Pierwszy rok życia dziecka" ukazała się w nakładzie...
HBO Polska uruchamia nową stronę cyklicznego programu satyrycznego "HBO na stojaka". Zdaniem kierownictwa polskiego oddziału HBO ta witryna to kolejny...
Brazylijczyk Ronaldihno, najjaśniej obecnie świecąca piłkarska supergwiazda, demonstruje swoje umiejętności piłkarskie w klipie wideo dystrybuowanym w internecie przez firmę Electronic...
Od 9 kwietnia na antenie kanału motoryzacyjnego TVN Turbo (Grupa ITI) pojawią się trzy nowe programy: "Rower", "Adrenalina" oraz "Legendy...
"Super Express" (Media Express) prowadzi piątą edycję konkursu Super Szkoła. Celem plebiscytu jest promocja publicznych szkół osiągających wysokie wyniki. Właśnie...
- Marquard Media Polska jest zainteresowane wydawaniem drugiego, obok koronnego ogólnokrajowego "Przeglądu Sportowego", dziennika sportowego - powiedział Tomasz Zięba, prezes...
Hiszpańskie linie lotnicze Air Europa przygotowały trzydniową (31 marca, 1 i 4 kwietnia) promocję cenową biletów, którą reklamują kilkudniową kampanią...
Do działu kreacji Demo Effective Launching dołączyła Agnieszka Szpila, która została zatrudniona na stanowisku grafika. Szpila jest absolwentką Akademii Sztuk...
Dom mediowy Optimum Media OMD nie wyklucza, że podejmie kroki prawne przeciwko firmie Instytut Audytu Mediowego (IAM) w związku z...
Aneta Borycka (31 lat) została nowym dyrektorem departamentu marketingu Lukas Banku SA. Poprzedni dyrektor marketingu Roman Jędrkowiak rozstał się z...
Agencja B&J wygrała przetarg firmy Lek Polska na obsługę reklamową leku Xorim. Ruszyła właśnie pierwsza kampania leku, Lek Polska ma...
Firma Gellwe, producent deserów, wybrała w przetargu agencję Kid do obsługi nowej linii produktów dla dzieci. Seria wprowadzana na licencji...
Agencja Primum Public Relations wygrała przetarg zorganizowany przez firmę Roche Polska. Roczna współpraca obejmie cztery obszary terapeutyczne z zakresu onkologii:...
Geoffrey Frost, senior vice president and chief marketing officer Motoroli, spotkał się w ostatnim czasie z przedstawicielami wybranych agencji reklamowych...
Gary Rodkin, chairman-CEO koncernu PepsiCo Beverages and Foods w Ameryce Północnej, rezygnuje ze swojej funkcji i odchodzi z firmy w...
Założyciele Miramaksu - bracia Bob i Harvey Weinstein - rozstają się z firmą Walt Disney, która przejęła Miramax. Będą prowadzić...
W kampanii reklamowej Skody przygotowanej przez agencję Fallon głównym bohaterem jest gruby gimnastyk. Kampanii przewodzi jej hasło "Wielka i zręczna,...
Serwis aukcyjny eBay zdecydował się przekazać obsługę wartego 70 mln dol. budżetu reklamowego agencji BBDO (Omnicom Group). Przez ostatnie 6...
Firma Durex rozpoczyna kampanię wirusową, w której głównie za pośrednictwem internetu promowana będzie nowa seria wibratorów. Reklamy rozsyłane będą pocztą...