środa, 6 kwietnia 2005
Galposter Online, nowy broker reklamy internetowej, utrzymuje, że na tle konkurencji ofertę firmy wyróżnia dostępność w standardzie (bez dodatkowych opłat)...
Peppermint Medical (struktura agencji Peppermint) wygrała przetarg na obsługę kampanii dla marki Benevit Optic - nowego produktu GlaxoSmithKline Consumer Healthcare....
Alina Pertek, kierownik marketingu w The Lorenz Bahlsen Snack-World, zastąpi tymczasowo Andrzeja Białasiewicza na stanowisku dyrektora marketingu, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie....
Agencja marketing services Pro Duct BBF rozpoczęła współpracę z firmą Optimum Distribution (dystrybutor kosmetyków selektywnych). Firma przygotowała ogólnopolski konkurs dla...
Wydawcy dzienników "Gazeta Wyborcza" (Agora SA), "Fakt" (Axel Springer Polska) i "Super Express" (Media Express) podjęli decyzję, że ukażą się...
Stowarzyszenie Polskich Mediów zamierza zorganizować konferencję na temat nauki Jana Pawła II i jego wizji mediów. Prawdopodobnie tej problematyce ma...
Katarzyna Kryda objęła stanowisko traffic supervisora w agencji reklamowej DDB Warszawa. Odpowiada za funkcjonowanie trzyosobowego zespołu. Zastąpiła na tym stanowisku...
Jak informuje firma Shell Polska, w związku z żałobą narodową po śmierci Papieża termin rozpoczęcia kampanii launchowej nowych olejów silnikowych...
W Biurze Reklamy TVP miały miejsce istotne zmiany personalne związane z restrukturyzacją, o której pisaliśmy w DS "MMP" z 29...
PTF Bank SA, który od początku roku działa pod nową marką Santander Consumer PTF Bank, rozpoczął kampanię wizerunkowo-produktową, która ma...
Dom mediowy MindShare Polska zakończył trwający kilka miesięcy proces restrukturyzacji. - Celem zmian było wprowadzenie bardziej wyraźnego niż do tej...
Carre Noir, firma zajmująca się designem i identyfikacją wizualną, przygotowała projekty zmian w etykietach wódki Żubr, Balsamu Kresowego i Spirytusu...
Honda Poland rozpoczyna kampanię reklamową wprowadzającą na polski rynek model samochodu Honda CR-V z nowym silnikiem Diesla i-CTDi. Strategię i...
Firma Weight Watchers (Strażnicy Wagi) zajmująca się propagowaniem zdrowego stylu żywienia i odchudzania zamierza zintensyfikować działania public relations. Chce wybrać...
120 tysięcy egzemplarzy - tyle wynosi dodruk wydania nadzwyczajnego tygodnika "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska). Wydawca podjął decyzję o dodruku,...
Agencja reklamowa GTO przygotowała dla Pfizer Polska folder dźwiękowy z nagranym biciem serca, który jest dystrybuowany w ramach interaktywnej kampanii...
Agencja reklamowa Gruppa 66/Ogilvy przygotowała kampanię prasową nowego oleju silnikowego Castrol GTX High Mileage dla Castrol Lubricants. Celem kampanii jest...
Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland z powodu żałoby narodowej związanej ze śmiercią Jana Pawła II nie będzie w kwietniu...
Joanna Łukasik objęła w agencji reklamowej Publicis nowo utworzone stanowisko managera ds. kreacji. Do jej zadań należy koordynacja pracy nad...
Ruszyła II edycja programu Polifarb Cieszyn-Wrocław SA (PCW) Dekoral Rozdaje Karty przygotowana przez Euro RSCG Marketing House. Pierwsza edycja odbyła...
Firma marketing services MarketShare rozważa opcję utworzenia samodzielnych struktur, które miałyby się zająć świadczeniem usług field-marketingowych oraz realizacją programów lojalnościowych....
Antalis Poland, dystrybutor materiałów służących do komunikacji wizualnej, podsumował wyniki za rok 2004. Największy, bo 80-proc., wzrost przychodów w stosunku...
Atle Vidar Johansen, Norweg, pełni obowiązki prezesa firmy Orkla Foods. Zastąpił na tym stanowisku Jacka Dziekońskiego, który przez ostatnie cztery...
Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) podjęła decyzję o realizacji kampanii społecznej związanej ze śmiercią papieża Jana Pawła II. W Warszawie...
Decathlon Sp. z o.o., właściciel wielkopowierzchniowych sklepów sportowych, zapowiada, że w 2005 r. zainwestuje ok. 55 mln zł. Inwestycje te...
Przychody grupy Interpublic wzrosły w ub.r. o 6 proc., do poziomu 6,2 mld dol. Spółka ostrzega jednak, że jej wyniki...
Koncern farmaceutyczny GlaxoSmithKline jest krytykowany za reklamę napoju Lucozade Sport Hydro Active. Advertising Standards Authority (ASA) uważa, że używanie w...
Sieć handlowa Sears Holding Corp. zmniejszyła prowizję agencji reklamowej Young & Rubicam (Y&R) należącej do WPP Group, która obsługuje budżet...
W reklamie Pepsi zostanie wykorzystany motyw z filmu "Spartakus", w którym główną rolę zagrał Kirk Douglas. Reklamę przygotowała agencja BBDO/New...
Koncern Heinz podjął decyzję o zmianie etykiet na puszkach spaghetti, które sprzedaje na rynku brytyjskim. Nowa etykieta ma odzwierciedlać zmianę...
Saab przygotowuje w Wielkiej Brytanii kampanię reklamową modelu 9-3. Przekaz ma podkreślać praktyczne właściwości samochodu - "wszechstronność pogodową" Saaba 9-3,...
Siemens Mobile, jeden z wiodących producentów urządzeń mobilnych na rynku brytyjskim, pracuje nad nową strategią CRM. Dzięki niej chce skuteczniej...