środa, 4 maja 2005
Metsa Tissue SA, producent papierów higienicznych w Polsce, powierzył promocję swoich produktów Lambi firmie IMIGe Poland. W sieciach handlowych Geant,...
"Gazeta Wyborcza" rozpoczyna publikację nowego cyklu wydawniczego - kroniki pontyfikatu Jana Pawła II "Nasz Papież" w 27 częściach. Kronika będzie...
W ramach umowy z Polskim Związkiem Piłki Nożnej konsorcjum KPMG i Biszof Brand Consulting ogłosiły konkurs na logo i branding...
Agencja reklamowa Just przygotowała kolejny etap kampanii reklamowej dla producenta płytek ceramicznych, firmy Ceramika Tubądzin. W największych miastach Polski pojawią...
Instytut Millward Brown SMG/KRC wygrał przetarg na dostarczanie trackingowych badań stacji i marek programowych Telewizji Polskiej SA. W przetargu startowały...
Amica, producent sprzętu AGD, rusza z intensywną kampanią reklamową. Na jej potrzeby opracowano cztery spoty reklamowe, które prezentują poszczególne kategorie...
Radio Eska SA podpisało umowę franszyzową z Hot Radiem Przemyśl Sp. z o.o. Na częstotliwości 90,3 MHz ma nadawać Radio...
Agencja reklamowa Just przygotowała kolejną kampanię reklamową marki piwa Żywiec (Grupa Żywiec SA). Kampania ma charakter wizerunkowo-produktowy, podkreślono w niej...
Pierre Plassard objął stanowisko dyrektora generalnego Vichy i La Roche-Posay (Cosmetique Active) oraz prezesa Inneov w Polsce (firmy należące do...
Bogusław Kułakowski objął stanowisko wiceprezesa zarządu Grupy ITI do spraw badań, technologii i rozwoju. Kułakowski zostanie powołany do grona członków...
Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych "Lewiatan" wprowadziła nowy system identyfikacji wizualnej, którego autorem jest firma Brand Nature Access wchodząca w skład...
Agencja marketing services IQ Marketing przygotowała loterię konsumencką promującą kosmetyki marki Palmolive (Colgate-Palmolive Poland). Akcja skierowana jest do kobiet w...
Magdalena Fiedorowicz została group account managerem w dziale obsługi klienta retail audit firmy badawczej ACNielsen. Dotychczas Magdalena Fiedorowicz pełniła funkcję...
Magazyn "Gala Plus" (G+J Polska) najprawdopodobniej powróci na rynek w drugiej połowie tego roku. - Trwają prace nad jego formułą....
Jolanta Zbieg pokieruje działem sprzedaży w wydawnictwie House of Publishing. Wcześniej pracowała jako dyrektor marketingu miesięcznika "Home & Market" wydawanego...
Firma PaMedia oferuje reklamę w wózkach sklepowych w supermarketach na terenie Lublina. Tablica reklamowa formatu A3 pokrywa dno wózka. W...
Kofola Sp. z o.o. (przedstawiciel czeskiego producenta o tej samej nazwie), importer i dystrybutor napojów dla dzieci Jupik, rusza z...
Agencja Salt & Pepper przygotowała kampanię reklamową dla preparatu Activ marki Zdrovit (należącej do portfolio Natur Produkt Zdrovit) zwiększającego zdolność...
Blanka Borkowska, dyrektor ds. human resources w Americanos Sp. z o.o. (producent odzieży), pełni obowiązki dyrektora marketingu firmy. Przejęła te...
Do aptek trafił Vibovit Fioletowy o smaku jagodowym - preparat wielowitaminowy w formie tabletek musujących produkowany przez Polfę Kutno, firmę...
DaimlerChrysler Automotive Polska (DCAP) rozpoczyna kampanię reklamową wspierającą dostawczy samochód Mercedesa - Vito Piano. Jak mówi Barbara Kunach, specjalistka ds....
W nakładzie 745 tys. egzemplarzy został wydany drugi z kolei dodatek do dzienników regionalnych domu prasy regionalnej MediaTak, tym razem...
Kamis-Przyprawy SA rusza z intensywną ponaddwumiesięczną kampanią reklamową, w której będzie promował swoje musztardy. Kampania pod hasłem "Musztardy Kamis -...
W najbliższych tygodniach dojdzie do rozmów kierownictw G+J Polska i Motor-Presse Polska odnośnie do pomysłów na wzajemne działania wspierające w...
Aster, operator kablowo-telekomunikacyjny, poszerzył od maja br. swoją ofertę dla użytkowników internetu. Pakiet TwójNet kierowany jest do początkujących internautów -...
InDreams, firma specjalizująca się w przygotowaniu koncepcji programów motywacyjnych i organizacji wyjazdów typu "incentive", planuje otwarcie filii w Tajlandii na...
Electronic Arts Polska zamierza w tym roku kilkukrotnie zwiększyć swój budżet reklamowy. Przyjęty plan zakłada, że może to być wzrost...
Firma Dax Cosmetics wprowadziła na rynek pod koniec kwietnia br. serię kosmetyków LaserEffect. Są to, według Jagny Dyżakowskiej, PR managera...
Teva Pharmaceuticals Polska Sp. z o.o., oddział największej izraelskiej firmy farmaceutycznej, która planuje w najbliższym czasie wprowadzenie na polski rynek...
Firmy badawcze Arbitron i VNU planują przeprowadzenie testowego badania dotyczącego porównania zwrotu z inwestycji ponoszonych przez marketerów na kampanie reklamowe...
Producent odzieży i sprzętu sportowego Nike wybrał agencję reklamową Nitrosoul z Londynu do obsługi paneuropejskiej kampanii o charakterze brandingowym. Projekt...
MTV i Hewlett-Packard rozwijają wspólny projekt - reality show "That '70s House". Uczestnicy programu będą musieli odnaleźć się w rzeczywistości...
Należąca do Gillette marka dezodorantów Tag wystawia na aukcji internetowej spotkanie z Carmen Electrą - gwiazdą MTV i seksbombą, której...
Sieć domów mediowych Mediaedge:cia zatrudniła Eamonna Store'a i Scotta Smitha na stanowiska dyrektorów zarządzających i COO. Każdemu z nich będzie...
Publicis Groupe ogłosiła wzrost przychodów ze sprzedaży w pierwszym kwartale br. na poziomie 4 proc. Jest to zasługa polepszającej się...
Browar Anheuser-Busch Inc. poszukuje nowych idei kreatywnych dla marki piwa Bud. W szczególności chodzi o pomysły dla niedawno wprowadzonej na...
Rosyjska tenisistka Maria Szarapowa (numer dwa światowego rankingu WTA) podpisała umowę z producentem kosmetyków i past do zębów Colgate-Palmolive. Zgodnie...
Czeskie piwo Budweiser Budvar uzyskało status produktu regionalnego chronionego na obszarze Unii Europejskiej. Tym samym czeski browar Budweis wygrywa batalię...
Samsung Electronics i sztokholmskie Muzeum Nobla podpisały umowę sponsoringową, na mocy której Samsung otrzymał tytuł wyłącznego sponsora Światowej Wystawy Muzeum...