poniedziałek, 27 czerwca 2005
PepsiCo przejmuje w Polsce dystrybucję piwa Beck's - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Jest to marka z portfolio koncernu InBev, która do...
Tanie linie lotnicze Centralwings, należące do PLL LOT SA, w swojej najnowszej internetowej kampanii reklamowej nawiązują do reklam swojego konkurenta...
Fiat Auto Poland przeprowadzi wakacyjną kampanię kierowaną do kobiet. Jej bohaterem będzie model Panda, a dokładniej jego specjalna wersja przygotowana...
McDonald's Polska rozpoczął kampanię, w której występują słynne tenisistki Venus i Serena Williams. Celem akcji jest promowanie aktywnego stylu życia...
Wczoraj wystartowała kampania reklamowa nowego szamponu Garnier Fructis Objętość & Energia (L'Oreal). Reklama jest elementem kampanii wprowadzającej nowy (w sprzedaży...
Strona internetowa AMS-u, firmy reklamy zewnętrznej, została wyróżniona w Katalogu Ciekawych Stron. Adres "www.ams.com.pl" dołączył do wartych odwiedzenia zdaniem redaktorów...
Nokia wprowadza na polski rynek nową serię telefonów Nseries. Tworzą ją trzy modele: N90 - multimedialny smartfon fotograficzny (jako pierwszy...
Aleksandra Majewska objęła stanowisko PR i new business managera w agencji reklamowej Schulz. To nowe stanowisko w strukturze agencji. Jego...
Lavazza, marka kawy z segmentu super premium, nawiązała współpracę z firmą IKERa, producentem ekskluzywnych mebli wypoczynkowych, pojawiając się we wspólnej...
Izabella Jabłońska decyzją zjazdu Związku Kontroli Dystrybucji Prasy (ZKDP) ponownie została wybrana na stanowisko prezesa zarządu spółki Polskie Badania Czytelnictwa...
EL2, firma zajmująca się m-biznesem, w szczególności m-marketingiem, oraz EnterNet, właściciel serwisu Wapacz.pl, dostawca rozrywki mobilnej, dokonały fuzji. Wapacz.pl stał...
Dla większości Polaków najważniejszymi czynnikami decydującymi o miejscu robienia zakupów są niskie ceny, wynika z danych firmy Axciom, która przeanalizowała...
Spółka Kan, właściciel marki Tatuum, podpisała umowę z Ikeą. Otworzy sklepy z odzieżą w centrach handlowych trzeciej generacji, które Ikea...
Antalis Poland, dystrybutor materiałów służących do komunikacji wizualnej, poszerza asortyment folii służących rozwojowi grafiki pojazdowej w ramach reklamy mobilnej. Od...
VF Polska Distribution wesprze sprzedaż jesienno-zimowej kolekcji ubrań marki Wrangler kampanią prasową i outdoorową w wybranych miastach, będą to citylighty...
"Exklusiv", miesięcznik lifestyle'owy (wydawca Valkea Media) przygotowuje się do ogólnopolskiej kampanii we wrześniu. Wykorzystywane będą tytuły prasowe, rozgłośnie, nośniki przy...
Ewa Niezbecka objęła stanowisko z-cy dyrektora wydawniczego czasopism popularnych ds. redakcyjnych w Wydawnictwie Bauer. Jest to nowe stanowisko w strukturach...
Media 5, biuro reklamy kanałów telewizyjnych Tele 5 i Polonia 1, finalizuje rozmowy na temat zakupu klubu piłkarskiego Polonia Warszawa....
Stanisław Iwanowski dołączy do PanMedia Western jako media planner/buyer. Zajmie się planowaniem prasy, radia i outdooru w teamie, z którym...
Platforma Mediowa "Point Group", wydawca m.in. miesięcznika "Dlaczego" i nowy właściciel tytułu "Machina", przejęła agencję marketingu mobilnego adMobile, należącą dotychczas...
Dystrybutor kinowy UIP promuje film "Madagaskar" na warszawskich tramwajach opakowanych w reklamy formatu megatram. Firma Business Consulting Media Miejskie, odpowiedzialna...
Polskie biuro agencji public relations Fleishman-Hillard zajmuje się koordynacją działań, dzięki którym polskie firmy mogą realizować projekty PR na całym...
Wpływy reklamowe "Wysokich Obcasów", sobotniego dodatku dla kobiet "Gazety Wyborczej", od marca do maja br. wyniosły wg cenników 9,1 mln...
Firma Beiersdorf-Lechia wprowadziła do sprzedaży nowe kobiece dezodoranty Nivea Deo Pure. Jest to linia antyperspirantów dostępnych w sprayu lub w...
Komunikację związaną z ogólnopolską promocją konsumencką dla marki Danonki (Danone), realizowaną pod hasłem: "Zbierz kolekcję świetlików", przygotowała agencja S4. Do...
Firma kosmetyczna Dax Cosmetics, producent m.in. ochronnych preparatów do opalania z filtrami UVA/UVB, w pięciu nadmorskich miejscowościach (Międzyzdroje, Pobierowo, Niechorze,...
Od wczoraj na antenie Radia Złote Przeboje (Agora SA) prowadzony jest konkurs "Mniej więcej". Słuchacze, którzy dodzwonią się do prowadzącego...
Agencja Data Solutions wygrała przetarg na administrowanie bazą konsumencką firmy tytoniowej Imperial Tobacco. Nazw innych podmiotów biorących udział w tym...
Schulstad Sp. z o.o. rozpoczęła procedury przetargowe, których celem jest wybranie agencji do obsługi kreatywnej (na początku br. agencja G7...
Reckitt Benckiser, producent środków czystości, rozstrzygnął przetarg na usługi call center, wybierając firmę ContactPoint. W przetargu startowało 5 firm z...
Agencja Pegasus PR wygrała przetarg organizowany przez firmę Ecco dotyczący projektu Ecco Walkathon. W ramach kontraktu Pegasus PR przeprowadzi kampanię...
Planowane najpóźniej na koniec czerwca rozstrzygnięcie przetargu, jakie zapowiedział Janusz Łyczak, dyr. marketingu Browarów Lubelskich "Perła" (patrz DS "MMP" z...
BBC podwoi inwestycje w warsztaty dziennikarskie z 5 do 10 mln funtów do 2008 roku. Zarząd BBC podjął taką decyzję...
Premier Food zamierza sprzedać herbatę Typhoo - jeden z najstarszych brytyjskich brandów FMCG. Typhoo została wprowadzona w 1903 r. kampanią...
Po debiucie "Trader Monthly" na rynku amerykańskim Conde Nast wprowadzi magazyn również na rynek brytyjski. Pismo pokazuje życie menedżerów i...
Fińskie związki zawodowe pracowników branży papierniczej, które od siedmiu tygodni prowadzą spór zbiorowy z właścicielami papierni, wzywają pracowników do strajku....
Według raportu, jaki zamieścił "Sunday Times", Interpublic Group of Cos. będzie się musiała zmierzyć z inwestorami podczas planowanego w najbliższym...
BBC sprzedaje jedną ze swoich spółek BBC Broadcast za 166 mln funtów australijskiemu konsorcjum finansowemu. Konsorcjum działa pod nazwą Creative...