wtorek, 28 czerwca 2005
Marek Sawejko został szefem badań jakościowych w dziale custom research services w firmie GfK Polonia. Przez ostatnie 3,5 roku był...
W sieciach hipermarketów w całej Polsce trwa akcja promocyjna dla linii produktów marki Knorr Unilever Polska - Knorr Pizza, Kebab...
W agencji B&J powstał nowy dział wyspecjalizowany w organizacji eventów i akcji specjalnych. Jak mówi Agnieszka Litarowicz, new business manager...
Spółka Canal Plus Cyfrowy jest gotowa zaakceptować opłatę na rzecz Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej, jednak przy zastrzeżeniu, że będzie mieć...
Peter Gress, dyrektor handlowy działu samochodów osobowych w DaimlerChrysler Automotive Polska, odchodzi z firmy. Informację tę potwierdził Tomasz Nieborek, manager...
Ela Skrzypek, współwłaścicielka studia Bakalie Visual Art & Design będzie reprezentować Polskę w finale międzynarodowego konkursu Young Design Entrepreneur of...
Firma Royal Unibrew Polska, należąca do koncernu Royal Unibrew A/S, konsoliduje budżety reklamowe wszystkich swoich marek piwa. Spółka powstała w...
Magazyn poświęcony turystyce górskiej "n.p.m." (Dom Wydawniczy "Kruszona") przeprowadza wysyłkę tytułu do środowiska media plannerów. Pismo opakowane w specjalnie przygotowaną...
Firma Paola rozpoczyna działania promocyjne związane z marką napoju energetyzującego R 20. W działaniach wykorzystany zostanie wizerunek zespołu muzycznego Łzy....
Zespół agencji reklamowej Martis powiększył się o dwóch account executive: Iwonę Michalską i Krzysztofa Daneckiego. Michalska odpowiada za współpracę z...
Jakub Rebelka jest zwycięzcą konkursu Grafex ogłoszonego przez miesięcznik "Exklusiv" (Valkea Media). Konkurs dotyczył form przedstawienia tematów: Excesy, Expresje i...
Studio DN wykonało nowe opakowanie serii polew do ciast Decor dla firmy Dr Oetker Polska. Odświeżono projekt graficzny - zmodernizowano...
Marian Marek Przybylski nie jest już prezesem Oficyny Wydawniczej Wielkopolski, wydawcy "Głosu Wielkopolskiego". Kierował tym dziennikiem 15 lat. Udziałowcy (holenderska...
Agencja interaktywna K2 Internet uruchomiła trzy nowe serwisy dla Coca-Coli. CocaColaCup.pl jest poświęcony tegorocznej edycji turnieju piłkarskiego Coca-Cola Cup, w...
Sergiusz Pinkwart jest nowym szefem działu zagranicznego tygodnika "Gala" (G+J Polska). Wcześniej tę samą funkcję pełnił w dwutygodniku "Viva!". W...
Polski oddział linii lotniczych Lufthansa rozpoczął największą w swojej historii kampanię reklamową. Jej główne hasło to: "Warto przeżyć taką chwilę"....
Philips Polska wprowadza do sprzedaży nowe cyfrowe odtwarzacze audio GoGear. Na razie nie ma jeszcze planów ich wsparcia. Cztery nowe...
Wielkopolska Wytwórnia Żywności "Profi" rozpoczęła pierwszą w swojej historii kampanię telewizyjną, w której promuje dania gotowe. Strategię i kreację kampanii...
Popularność internetu jako narzędzia wspierającego prace instytutów badawczych stale rośnie. Według najnowszych danych Esomaru (światowa organizacja zrzeszająca osoby działające w...
Agencja public relations On Board PR zajmie się doradztwem w zakresie PR-u korporacyjnego oraz obsługą sieci rodzinnych centrów handlowo-usługowych Ferio...
Jerzy Karwelis został prezesem Związku Kontroli Dystrybucji Prasy (ZKDP). Zjazd ZKDP wyłonił też zarząd. W jego skład weszli także poza...
Ad Meritum, spółka CR Media, będzie odpowiedzialna za sprzedaż powierzchni reklamowej w miesięczniku "Pilot Club Magazine". Wydawcą tytułu, skierowanego do...
Koncern Motorola rozpisał globalny przetarg na obsługę swojego budżetu mediowego. Informację potwierdziła Małgorzata Matusiewicz, regionalny dyrektor marketingu Motoroli Polska. Prezentacje...
Dom mediowy Zenithmedia zwyciężył w przetargu firmy Matrix.pl SA na obsługę mediową marki Lalalab. Pod tym brandem sprzedawane są dzwonki...
Firma Sokpol zaprosiła sześć agencji reklamowych do przetargu na obsługę kreatywną marki Siódme Niebo oraz sześć domów mediowych na zakup...
Europejski przetarg na obsługę koncernu Sara Lee obejmie również Polskę. Informację tę potwierdziła Joanna Staude, marketing manager Sara Lee Household...
Agencja Czteryczwarte wygrała przetarg na obsługę BTL BRE Banku. Wysokość budżetu i inni uczestnicy przetargu nie zostali ujawnieni. Agencja rozpoczęła...
Bank Millennium przeprowadził już wewnętrzny wybór agencji reklamowej do współpracy w zakresie kompleksowej obsługi kreatywno-strategicznej w zakresie działań ATL i...
Metro Warszawskie Sp. z o.o. poszukuje agencji PR do wykonania projektu kampanii społeczno-informacyjnej wśród mieszkanców warszawskich Bielan, gdzie w najbliższym...
Suzuki Motor Poland prowadzi przetarg, którego celem jest wybór agencji do obsługi modelu Suzuki Grand Vitara. Liczba i nazwy agencji...
We Francji utrzymuje się tendencja spadkowa w wydatkach reklamowych w telewizji i magazynach - wynika z danych TNS Media Intelligence....
Badanie przeprowadzone na zlecenie należącego do NBC Universal kanału telewizyjnego Sci Fi Channel przez agencję mediową Rocket pokazuje, że w...
Subway, sieć fast foodów, zatrudnił MediaCom do obsługi budżetu mediowego szacowanego na 7 mln funtów. Subway zamierza wyprzedzić McDonald'sa, do...
Międzynarodowy zespół konsultantów połączył siły, by oferować usługi doradcze międzynarodowym marketerom w zakresie relacji z agencjami. Firmę Scan International z...