poniedziałek, 11 lipca 2005
Wojciech Szymczyk został specjalistą ds. internetu w Polskiej Telefonii Cyfrowej. Zajmie się realizacją projektów internetowych dla marki telefonii komórkowej Heyah....
Adam Jankowski pełni obowiązki managing directora w Tequila/Digital, interaktywnej strukturze działającej w ramach TBWA Communication Group. Przejął je po odejściu...
Krzysztof Tempes objął w GMAC Commercial Finance stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu. Będzie odpowiadać za realizację strategii sprzedaży i rozwoju...
Zarząd Axel Springer Polska poinformował, iż Ewa Kamińska-Lampart pozostaje na stanowisku dyrektora marketingu gazety codziennej "Fakt", zaś Karol Skorupski będzie...
Reklamodawcy skupieni w stowarzyszeniu ProMarka zaprosili przedstawicieli czterech audytorów mediowych na spotkanie, które ma dotyczyć rozwoju rynku audytowego w Polsce....
Firma Central European Distribution Corporation (CEDC) porozumiała się ze skarbem państwa i za 61 proc. akcji prywatyzowanego Polmosu Białystok zapłaci...
Tanie linie lotnicze EasyJet, obecne w Polsce od roku, nominowały Szwajcara Philippe'a Vignona na stanowisko country manager commercial odpowiedzialnego za...
Koncern Danone zdecydował się na globalne przekazanie części swojego budżetu reklamowego agencji TBWA Worldwide. Przez ostatnie siedem lat jedyną agencją,...
Grupa Żywiec prowadzi dla piwa Królewskie akcję BTL wiążącą tę markę z czasem wolnym. W poszczególnych okresach trwania promocji realizowanej...
Ewa Ołów, dotychczas TV buyer w domu mediowym Mediaedge:cia, rozpoczęła pracę w Universal McCann na stanowisku media plannera w zespole...
Kanał telewizyjny Planete uruchomił nową witrynę internetową. Strona zyskała nową szatę graficzną i nawigację. Rozbudowano m.in. dział informacji o programingu...
Tegoroczne wydatki reklamowe Cadbury Wedel mogą być nawet o kilkadziesięt procent niższe od zakładanych i deklarowanych w mediach na początku...
Agencja marketing services OgilvyOne Worldwide przygotowała nową kampanię dla firmy ING Car Lease Polska. Jej celem było pozyskanie jak największej...
"Tygodnik Powszechny" w kwietniu br. zanotował rekordowy wzrost sprzedaży. Według szacunków wydawcy na podstawie danych ZKDP sprzedaż egzemplarzowa pisma wzrosła...
Przez wakacje tygodnik "Przekrój" (Edipresse Polska) ma mniejszą objętość. Ostatni dostępny numer ma 76 stron, poprzedni miał 92. "Przekrój" dochodził...
PTK Centertel, operator sieci komórkowej Idea, przygotował 1,5-miesięczną kampanię eventową pod hasłem "Pop całodobowy", w trakcie której będzie wspierał swoją...
Duński producent farb firma Dyrup prowadzi kampanię reklamową w prasie wnętrzarskiej. W sierpniowych wydaniach magazynów "Dom & Wnętrze" i "Cztery...
Jarosław Grzesica został konsultantem ds. komunikacji marketingowej dla marki Heyah z portfolio Polskiej Telefonii Cyfrowej (PTC), operatora telefonii komórkowej. Ostatnio...
Objętość drugiego numeru magazynu "Feniks" (G+J Polska) została powiększona z 84 do 100 stron. W wydaniu tym sprzedano 1,5 strony...
Telewizja Polska (TVP) prawdopodobnie odmówi udziału w pracach spółki Polski Operator Telewizyjny (POT), która zajmuje się budową naziemnej telewizji cyfrowej....
Jacek Wlazło, dyrektor marketingu korporacyjnego Axel Springer Polska, według naszych nieoficjalnych informacji opuści wydawnictwo. Jacek Wlazło nie potwierdził tych doniesień...
Dwa jesienne numery "Elle" (Hachette Filipacchi Polska) będą mieć specjalny charakter. W wydaniu październikowym znajdzie się obszerne dossier modowo-urodowe, a...
"Polityka" (wydawca: "Polityka" Spółdzielnia Pracy) przygotowała wydanie specjalne na lato z japońskimi krzyżówkami cyfrowymi "Sudoku". W nakładzie 150 tys. egz.,...
Dominika Borzym-Żak objęła stanowisko regional account directora w agencji reklamowej JWT Polska. Została kierownikiem zespołu agencyjnego odpowiedzialnego za koordynację działań...
Umowa między Media 5 (biurem reklamy Tele 5) i klubem piłkarskim Polonia Warszawa prawdopodobnie zostanie sfinalizowana w tym tygodniu. Wcześniej...
Agencja reklamowa JWT Polska będzie koordynowała międzynarodowe działania reklamowe dla wybranych marek z portfolio koncernu Unilever w regionie Europy Środkowo-Wschodniej....
Tomasz Rzepniewski rozstaje się z CR Media Consulting. Kończy pracę w dziale internetowym, gdzie zaczynał jako junior media planner/buyer, a...
Według AGB Polska w I półroczu 2005 r. wpływy z reklam i plansz sponsorskich głównych stacji wyniosły 2,633 mld zł...
Koncern farmaceutyczny Boots Healthcare rozpoczął radiową kampanię reklamową przeciwbólowego leku OTC Nurofen Ultra Fast. Jak powiedziała Małgorzata Kwilosz, dyrektor marketingu...
Ewa Rosiewicz obejmie nowo utworzone stanowisko dyrektora promocji i PR w RRM. Pracowała dotąd jako dyrektor działu obsługi klienta. Teraz...
Agnieszka Lizoń dołączy we wrześniu br. do zespołu domu mediowego PanMedia Western. Będzie odpowiedzialna za planowanie internetu do kampanii reklamowych...
Dwie agencje reklamowe znalazły się na short-liście przetargu na obsługę marki Wyborowa i ich koncepty są badane - dowiedzieliśmy się...
Firma farmaceutyczna GlaxoSmithKline (GSK) prowadzi przetarg na obsługę reklamową leku dostępnego bez recepty Rutinoscorbin. Firma nie ujawnia szczegółów na temat...
Globalny rynek mobilnego kontentu osiągnie za rok wartość 7,6 mld euro - wynika z badania firmy LogicaCMG. Już około 20...
Cadbury Schweppes rozszerza wymagania wobec obsługującej markę Dr Pepper agencji reklamowej Young & Rubicam. Dwa miesiące przed dorocznym spotkaniem przedstawicieli...
Zwariowana Żaba (Crazy Frog) - postać z irytującej wielu widzów reklamy Jamstera - już drugi miesiąc z rzędu jest najczęściej...
Pepsi Max przeprowadzi największą w historii Wielkiej Brytanii kampanię reklamową polegajacą na brandowaniu programu telelwizyjnego, który powstanie specjalnie na potrzeby...
W Wielkiej Brytanii koncern paliwowy BP wykorzystuje marketing wirusowy w promocji marki Ultimate. Za pośrednictwem e-maili rozsyłany będzie animowany film...