poniedziałek, 18 lipca 2005
Maja Meissner-Filipek 1 października obejmie funkcję dyrektora generalnego Interdeco Hachette Advertising Polska. Do tej pory funkcję tę sprawowała Yvette Żółtowska-Darska,...
Samsung Electronics Polska współpracuje przy organizacji regat Sopot Match Race, które odbędą się na przełomie sierpnia i września. Podczas tej...
Agencja Paralotna przygotowała dla firmy PTK Centertel kampanię promującą letnią ofertę telefonów i usług telefonii komórkowej Idea pod nazwą "Wakacyjne...
Agencja Max Arpp przygotowała nietypową akcję BTL-ową dla Messenger Service Stolica SA. Celem akcji było zainteresowanie potencjalnych klientów ofertą Stolicy....
Agencja V&P przygotowała na zlecenie firmy Nivea Polska specjalną akcję samplingową kosmetyków. Akcją zostaną objęci klienci sklepów Quiosque i Sunset...
Dorota Górnicka-Urban, redaktor naczelna magazynu "Filipinka", odeszła z Wydawnictwa Bauer. Powód jej rozstania z firmą nie jest znany. Górnicka-Urban swoją...
Według doniesień instytutu GfK Polonia sprzedaż telefonów komórkowych w Polsce w roku 2004 wyniosła ok. 5 mln sztuk. W porównaniu...
Bartłomiej Ślusarczyk jest nowym dyrektorem Centrum Reklamy w Grupie Wydawniczej "Infor" SA. Dotychczas obowiązki te pełnił Wiesław Piątek, który w...
Agencja interaktywna Engine wykonała nowy serwis internetowy dla marki Heyah (Polska Telefonia Cyfrowa). Witryna ma nowy design (choć przy utrzymaniu...
Agencja Reklamowa WAWa, zajmująca się sprzedażą czasu reklamowego w ponadregionalnej sieci Radio WAWa, stworzyła dwuosobowy dział marketingu. Tworzą go Mirosława...
Partner ASM zorganizuje akcje merchandisingowe dla spółki Florpak zajmującej się m.in. konfekcjonowaniem warzyw strączkowych. Celem akcji jest kształtowanie wizerunku produktów...
Marta Timofiejczyk objęła stanowisko account managera w agencji reklamowej DDB Warszawa. Zajmie się obsługą budżetów reklamowych firm Agros, Philips i...
Wincanton Trans European, europejska firma logistyczna, podpisała roczny kontrakt z agencją Sigma International (Poland) Ltd na inicjowanie i koordynowanie działań...
Firma reklamy zewnętrznej AMS SA dysponuje największymi udziałami w sprzedaży na rynku reklamy zewnętrznej, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Według szacunkowych danych...
Paul Bachowski objął stanowisko researchera w dziale strategicznym agencji reklamowej DougFaberFamily. Od wielu miesięcy był stażystą w firmie. Wcześniej nie...
"Metro", bezpłatny dziennik Agory SA, rozpoczęło nową akcję promocyjną. Jej bohaterem jest Jurek, ludzik "Metra" - rysunkowa postać, wakacyjny komentator...
Yvette Żółtowska-Darska obejmie od 1 października br. nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. rozwoju kanałów tematycznych w Grupie TVN. W wymiarze...
Toyota Motor Poland rozpoczęła kampanię wakacyjną. Ma ona częściowo wizerunkowy charakter, jednak komunikacja koncentruje się wokół taktycznego przekazu wspierającego samochód...
Agencja reklamowa Emka, po wygranym przetargu, przygotowała wizerunkową kampanię reklamową Centralnego Domu Maklerskiego (CDM) Pekao SA. Kampania przebiega w prasie...
Firma Aflofarm Fabryka Leków zamierza wprowadzić na rynek produkowane przez siebie suplementy diety w tzw. gift boksach oraz eleganckich metalowych...
Jan Dybczyński, prezes wydawnictwa Ozon Media, i Dariusz Rosiak, redaktor naczelny tygodnika "Ozon", złożyli rezygnację. Nie wiadomo, jaka jest przyczyna...
Danuta Krzemień kierująca działem marketingu spółki PPH "Prymat" Sp. z o.o., producenta przypraw Prymat i Kucharek, rozstała się z firmą....
Biuro turystyczne Australii wybrało agencję M&C Saatchi i dom mediowy Carat do globalnej obsługi budżetu reklamowo-mediowego. Do tej pory ta...
Sieć domów mediowych ZenithOptimedia zmieniła prognozy dotyczące poziomu wydatków reklamowych na świecie. Według najnowszego raportu wzrost wydatków wyniesie 4,7 proc.,...
Sieć firm badawczych Millward Brown należących do WPP Group zaczęła świadczyć usługi w Wietnamie. Umowę licencyjną w tej sprawie podpisała...
Agencja Sony 1-to-1 Marketing (filia ds. marketingu bezpośredniego Sony Europe) wystartowała z kampanią internetową promującą program lojalnościowy "My Sony". W...
Blisko 200 Brytyjczyków wysłało do Advertising Standard Authority (ASA - instytucja kontrolująca treści reklamowe w brytyjskich mediach) protesty przeciwko najnowszej...