czwartek, 4 sierpnia 2005
W informacji z DS "MMP" z 4 sierpnia na temat przejścia Wioletty Miziołek-Kosobuckiej do domu mediowego BrandConnection popełniliśmy błąd w...
Rozpoczęła się letnia promocja w sieci Multikino. Akcja oparta jest na mechanizmie loterii, w której do wygrania są odtwarzacze MP3...
70 kampanii przygotowanych przez agencje reklamowe i 32 kampanie przygotowane przez domy mediowe zgłoszono do szóstej edycji konkursu Effie Awards....
Kompania Piwowarska SA (KP SA) podpisze umowę sponsorską z Wisłą Kraków SA. Na mocy porozumienia marka piwa Tyskie będzie strategicznym...
Joanna Rey dołączyła do działu obsługi klienta agencji marketing services Eskadra Promarket. Będzie pełniła funkcję account & PR managera. Joanna...
Olga Korolec, dotychczasowy zastępca dyrektora pionu komunikacji korporacyjnej Telekomunikacji Polskiej SA (TP SA), odchodzi z firmy. Informację potwierdził Marek Hancke,...
Firma odzieżowa Carry jest nowym klientem drukarni Masterprint XL Sp. z o.o. W ramach współpracy wydrukowała dla Carry 1200 plakatów...
Michał Nawrocki, dotychczas dyrektor ds. marketingu strategicznego w firmie Amica Wronki, awansował na stanowisko wiceprezesa zarządu i odpowiedzialnego za piony...
Agora SA rozpocznie we wrześniu dwa nowe projekty wydawnicze. Pierwszym z nich będą "Podróże marzeń", cykl przewodników po najciekawszych miastach...
Wydawnictwo Egmont Polska szacuje łączną roczną sprzedaż swego dwutygodnika dla dziewczynek "Czarodziejki Witch" na koniec br. na minimum 1,5 mln...
Grupa Agora SA zakończyła pierwsze półrocze br. z 92,1 mln zł zysku. W analogicznym okresie ub.r. wynosiły one 11,8 mln...
Anna Kossakowska, dotychczas senior media planner w domu mediowym Macroscope OMD, rozpoczęła pracę w dziale planowania i zakupu mediów departamentu...
Miesięcznik "Teraz Rock" (Orange Media) planuje na przełom września i października kampanię reklamową. Wydawca powtórzy strategię sprawdzoną w ubiegłym roku...
Relax Media, firma reklamy zewnętrznej, wprowadziła do oferty sieć nośników na plażach w 44 nadmorskich miejscowościach. 200 tablic o formacie...
Dorota Mierzejewska pracująca dotychczas w agencji reklamowej McCann-Erickson na stanowisku deputy client service directora rozstaje się z firmą. Jak powiedział...
Zdzisław Kraśnicki objął stanowisko prezesa Wydawnictwa Marketing w Praktyce, wydawcy miesięcznika "Marketing w Praktyce". Jest jednocześnie jedynym właścicielem tytułu. Dotychczas...
Tomasz Zięba, prezes Marquard Media Polska, zaprzeczył informacjom o planach sprzedaży miesięcznika "Playboy". Według nieoficjalnych doniesień wśród zainteresowanych kupnem tego...
Koncern Procter & Gamble wprowadził na rynek nową linię proszków do prania Vizir Sensitive. Produkt przeznaczony jest do stosowania przez...
Portal Interia.pl wprowadził nowe logo. Celem projektu było zdynamizowanie i unowocześnienie wyglądu strony głównej portalu. Jednocześnie logotyp, zaprojektowany przez dział...
Jakub Steuermark objął stanowisko account directora w agencji Wunderman. Odpowiadać będzie m.in. za obsługę Forda. Obecnie jest to w Polsce...
Firma DM Snacks, producent chrupek kukurydzianych, zreorganizowała struktury marketingowo-sprzedażowe. Daniel Adamiuk, szef działu marketingu firmy, przechodzi na stanowisko dyrektora ds....
Bonnier Business Polska, wydawca "Pulsu Biznesu", powierzył agencji Esense prace związane ze stworzeniem systemu identyfikacji wizualnej dla programu lojalnościowego dziennika....
Grupa Fresh współpracująca od ub.r. z siecią marketów miniMAL Polska Sp. z o.o. przedłużyła współpracę i otrzymała kolejne zlecenia. Celem...
PTK Centertel prowadzi przetarg, którego celem jest wybór agencji do realizacji głównej części kampanii rebrandingowej, zmianiającej nazwę Idea na Orange,...
Agenca Double Brand, do niedawna działająca pod nazwą Double Design (patrz: DS "MMP" z 17 maja), zajmie się obsługą firmy...
Akcje grupy Aegis zwyżkowały o 11,42 proc. po plotce o ofercie kupna spółki przez holding Havas. Rzecznik Aegis stwierdził jednak,...
Koncern Adidas po niedawnej akwizycji Reeboka coraz realniej myśli o detronizacji Nike, lidera branży sportowej, kontrolującego ponad 40 proc. rynku....
Koncern BMW w Stanach Zjednoczonych zaprosił 12 agencji do przeglądu. Jest to wstępna faza, której celem jest zorganizowanie przetargu i...
Narodowe Towarzystwo na rzecz Zapobiegania Przemocy wobec Dzieci (NSPCC) wystartowało z kampanią zachęcającą do wpłat na rzecz krzywdzonych dzieci. Akcja...
Philippe Wahl miesiąc po objęciu funkcji CEO grupy Havas zapowiedział zmiany strategii holdingu. Nie zdradza jednak szczegółów na temat planowanych...